abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_129333083
Fish big mac O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_129333521
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2013 15:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Fish big mac O+
Ja dan is het dus geen Big Mac. De Big Mac in India (met kip dus) heet ook geen Big Mac.
pi_129335680
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 14:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Omdat mijn moeder uit Singapore komt, heb ik weleens Durian gegeten, het is een soort exotische fruit dat als bevroren delicatesse wordt gegeten door te zuigen op het gele vruchtvlees totdat een grote pit overblijft. Durian stinkt ontzettend en de smaak is even smerig.

In Singapore hebben ze McFlurry Durian geïntroduceerd.

[ afbeelding ]

:r
Jammer dat ze in NL niet verkopen anders zat ik iedere dag bij de mac, misschien zelfs twee keer op een dag.
pi_129372910
Vanmiddag op Facebook:

quote:

…die dankzij jullie op het McDonald's menu komt!

De Milk Shake Chocolade kreeg van jullie de meeste stemmen. Deze herfst vind je jullie favoriet op het menu!

Hoe je kon stemmen? Hier vind je meer info over de actie http://on.fb.me/171rOEt


[ Bericht 0% gewijzigd door Yannick567 op 26-07-2013 17:30:48 ]
  vrijdag 26 juli 2013 @ 16:52:46 #30
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_129373014
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 16:50 schreef Yannick567 het volgende:
Vanmiddag op Facebook:

[..]

Chocolade :9 Maar waarom niet in de zomer.. of de koffie variant in de zomer :9
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  vrijdag 26 juli 2013 @ 17:13:14 #31
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_129373604
Sowieso uiterst triest dat een basissmaak überhaupt uit het assortiment is geweest.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_129375563
Volgens mij was dankzij 'ons' ook al de Big Tasty teruggekomen.

Overigens vandaag de shoarmaburger geprobeerd. Eerste hap was lekker daarna saai. Stink niet eens naar knoflook.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_129375695
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 18:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Volgens mij was dankzij 'ons' ook al de Big Tasty teruggekomen.

Overigens vandaag de shoarmaburger geprobeerd. Eerste hap was lekker daarna saai. Stink niet eens naar knoflook.
Ik denk dat ze doelden op het feit dat dit het eerste product is wat dankzij 'ons' (als likers op FB) terugkomt.
Best leuk zo'n actie. Mogen ze vaker doen met andere producten :)
pi_129377135
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 18:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Volgens mij was dankzij 'ons' ook al de Big Tasty teruggekomen.

Overigens vandaag de shoarmaburger geprobeerd. Eerste hap was lekker daarna saai. Stink niet eens naar knoflook.
Welke 'ons' bedoel je dan?

:{
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_129377186
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 17:13 schreef MacorgaZ het volgende:
Sowieso uiterst triest dat een basissmaak überhaupt uit het assortiment is geweest.
Ach kom. Als je het zo bekijkt zijn er 4 basissmaken; vanille aardbei chocolade en banaan. Dan kun je nooit een smaak wisselen omdat veel apparaten volgens mij max 4 smaken kunnen maken.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Moderator / Redactie Sport zondag 28 juli 2013 @ 16:44:12 #36
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_129436397
Vandaag de shoarmaburger geprobeerd :+. Nou ja was eetbaar, maar niet echt bijzonder.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 28 juli 2013 @ 16:50:01 #37
3185 Adelante
To let it go now
pi_129436534
Ik vind de twister shake met framboos minder dan die met chocolade :+
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 28 juli 2013 @ 16:54:01 #38
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_129436631
Ga deze week terug naar huis en kom door België en door Nederland.
Is de Belgische de moeite waard en is het cheaper dan Nederland. En weet iemand een leuk restaurant tussen lille> hazeldonk?
BAM dit is 3KB
  zondag 28 juli 2013 @ 19:46:23 #39
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_129441618
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 16:54 schreef Loll het volgende:
Ga deze week terug naar huis en kom door België en door Nederland.
Is de Belgische de moeite waard en is het cheaper dan Nederland. En weet iemand een leuk restaurant tussen lille> hazeldonk?
CBO :9.
  zondag 28 juli 2013 @ 20:12:36 #40
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_129442572
Met mijn nieuwe Hello Kitty voordeel-kaart haal ik de laatste tijd wat vaker koffie + 2 appeltaartjes bij de Mac, wat me in totaal 14 dollar kost (1,40) :P

Ben normaal gesproken niet zo'n fan van koffie, omdat het 9 van de 10 keer aangebrand en dus te bitter is, maar die ground koffie (of premium ground, geen idee welke ik nu krijg), die is goed te doen, en beter dan de standaard koffie bij het ontbijtje.
pi_129445723
Jammer elke keer hier terugkomen en dan te moeten zeggen hoe kansloos McDonalds is. Nog steeds.

Ananas Milkshake? Echt een keer in de maand met je kwijlhoofd een random stuk fruit opnoemen, is dat productontwikkeling? Klopje op de schouder voor deze innovatieve held.

Zelfde geld voor het genie dat de shoarmaburger heeft bedacht, wat ben jij goed zeg. Hoe kwam je op het idee? Misschien een keer door Amsterdam gereden met je ogen openen en de 1000den shoarmazaken gezien die er al jaren fucking zijn?

Kansloze marketing met dure reclames waar niemand op zit te wachten omdat de producten toch zwaar kut en on-origineel zijn. Maar wel om de anderhalve maand de prijzen omhoog gooien.

Conclusie McDonalds word met de dag slechter. Behalve in Hong Kong.
pi_129445761
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 16:54 schreef Loll het volgende:
Ga deze week terug naar huis en kom door België en door Nederland.
Is de Belgische de moeite waard en is het cheaper dan Nederland. En weet iemand een leuk restaurant tussen lille> hazeldonk?
:')
pi_129446144
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 21:13 schreef Alexjaxx het volgende:
Jammer elke keer hier terugkomen en dan te moeten zeggen hoe kansloos McDonalds is. Nog steeds.

Ananas Milkshake? Echt een keer in de maand met je kwijlhoofd een random stuk fruit opnoemen, is dat productontwikkeling? Klopje op de schouder voor deze innovatieve held.

Zelfde geld voor het genie dat de shoarmaburger heeft bedacht, wat ben jij goed zeg. Hoe kwam je op het idee? Misschien een keer door Amsterdam gereden met je ogen openen en de 1000den shoarmazaken gezien die er al jaren fucking zijn?

Kansloze marketing met dure reclames waar niemand op zit te wachten omdat de producten toch zwaar kut en on-origineel zijn. Maar wel om de anderhalve maand de prijzen omhoog gooien.

Conclusie McDonalds word met de dag slechter. Behalve in Hong Kong.
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  zondag 28 juli 2013 @ 21:30:28 #44
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_129446553
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 21:13 schreef Alexjaxx het volgende:
Jammer elke keer hier terugkomen en dan te moeten zeggen hoe kansloos McDonalds is. Nog steeds.

Ananas Milkshake? Echt een keer in de maand met je kwijlhoofd een random stuk fruit opnoemen, is dat productontwikkeling? Klopje op de schouder voor deze innovatieve held.

Zelfde geld voor het genie dat de shoarmaburger heeft bedacht, wat ben jij goed zeg. Hoe kwam je op het idee? Misschien een keer door Amsterdam gereden met je ogen openen en de 1000den shoarmazaken gezien die er al jaren fucking zijn?

Kansloze marketing met dure reclames waar niemand op zit te wachten omdat de producten toch zwaar kut en on-origineel zijn. Maar wel om de anderhalve maand de prijzen omhoog gooien.

Conclusie McDonalds word met de dag slechter. Behalve in Hong Kong.
McD Hong Kong is OOK slechter geworden. Alleen het was altijd geweldig, en nu ietsjes minder geweldig.

Was gisteravond bij een Mac in Central geweest, en daar was de kwaliteit bagger, van mijn McSpicy Chicken, en de friet was ook niet geweldig.

Vanmiddag in Lai Chi Kok was het echter weer prima (koffie + 2 verse applepies). Qua kwaliteit ben je gewoon afhankelijk van de manager en het aanwezige personeel. En dat wil gewoon nogal erg verschillen. Helaas.

Qua prijzen en assortiment is het uiteraard prima, al mis ik eigenlijk ECHT goede (grote) burgers, zoals de Burger King die nu wel weer heeft. Ik vind de patat bij de BK ook beter. En BK heeft mayo. Ook belangrijk.
  zondag 28 juli 2013 @ 21:33:22 #45
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_129446707
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 21:13 schreef Alexjaxx het volgende:
Jammer elke keer hier terugkomen en dan te moeten zeggen hoe kansloos McDonalds is. Nog steeds.

Ananas Milkshake? Echt een keer in de maand met je kwijlhoofd een random stuk fruit opnoemen, is dat productontwikkeling? Klopje op de schouder voor deze innovatieve held.

Zelfde geld voor het genie dat de shoarmaburger heeft bedacht, wat ben jij goed zeg. Hoe kwam je op het idee? Misschien een keer door Amsterdam gereden met je ogen openen en de 1000den shoarmazaken gezien die er al jaren fucking zijn?

Kansloze marketing met dure reclames waar niemand op zit te wachten omdat de producten toch zwaar kut en on-origineel zijn. Maar wel om de anderhalve maand de prijzen omhoog gooien.

Conclusie McDonalds word met de dag slechter. Behalve in Hong Kong.
dude, stuur ze een brief ofzo -O-
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_129447195
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 16:54 schreef Loll het volgende:
Ga deze week terug naar huis en kom door België en door Nederland.
Is de Belgische de moeite waard en is het cheaper dan Nederland. En weet iemand een leuk restaurant tussen lille> hazeldonk?
Niet naar de Mc gaan maar loof met hesp en kaas, stoofvlees in bier, mosselpannetjes, garnalenkroketten en vlaamse frieten eten :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_129447210
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 21:13 schreef Alexjaxx het volgende:
Jammer elke keer hier terugkomen en dan te moeten zeggen hoe kansloos McDonalds is. Nog steeds.
Van wie móét je dat dan? :o

quote:
Zelfde geld voor het genie dat de shoarmaburger heeft bedacht, wat ben jij goed zeg. Hoe kwam je op het idee? Misschien een keer door Amsterdam gereden met je ogen openen en de 1000den shoarmazaken gezien die er al jaren fucking zijn?

Hoeveel krijgt ie van je?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_129447801
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 21:42 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Van wie móét je dat dan? :o

[..]

Hoeveel krijgt ie van je?
Van god.
7.
pi_129451885
quote:
99s.gif Op zondag 28 juli 2013 21:30 schreef Yi-Long het volgende:

Qua kwaliteit ben je gewoon afhankelijk van de manager en het aanwezige personeel. En dat wil gewoon nogal erg verschillen. Helaas.

Eens zo is het ook in Nederland, in Noord-Nederland ( Groningen althans ) werken ze altijd ook erg langzaam en slecht. Terwijl in de randstad het qua snelheid altijd wel in orde is (buiten adam centrum bijv.).
pi_129465944
yi-long, hoe vaak eet je bij de mac?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')