abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_377656
Welke zielige stagiaire is door John & Hummie uitverkoren om het plasje van Koos op te gaan halen?
Zou het nog warm geweest zijn?
Wat is dit voor ranzige televisie. Plasseks in Almere. Koos die met een zekere weemoed afscheid neemt van zijn vers opgevangen plasje . Eerst ligt ie uitgebreid te kreunen en steunen, moeilijk te kijken en interessant te doen, vervolgens strompelt hij door het huis om in een officieel Big Brother glas het miezerige bewijs van zijn ziekelijkheid op te vangen.
Vervolgens wordt ongetwijfeld de grootste loser van het productieteam erop uitgestuurd om het lauwwarme glas van Koos op te gaan halen...
Hopelijk hebben ze het gewoon gelijk weggegooid, want er valt toch niets in te vinden, waarom ik dat denk?

Koos is namelijk een Hypochonder (jaja, ik heb het ook eerst op moeten zoeken) Koos heeft chronisch gebrek aan aandacht. Aangezien hij niet kan dansen, geen verstand heeft van klokken, zijn Johan Cruijf imitatie te wensen overlaat, moeilijkheden heeft met het uitspreken van woorden met meerdere lettergrepen en zijn gedachten niet kan formuleren moet hij op een andere manier de aandacht van de camera's zien te trekken. Hij heeft het geprobeerd met verhalen over zijn overjarige vriendin die haar publieke haar wit schijnt te schilderen, maar dit kon niet echt op ebnthousiaste reacties van de medebewoners rekenen. Daarom heeft hij het nu over de medische boeg gegooid en probeert met voortdurend nieuwe kwaaltjes steeds andere lichaamssappen en / of delen aan de camera te tonen. Ik ben benieuwd wat onze fantast nu weer gaat bedenken. Ik gok op hart ritme stoornissen. Lekker vaag, kan door van alles en nog wat veroorzaakt worden en is door de medebewoners lastig te controleren.
Opvallend is natuurlijk wel dat hij de hypochonder rol volledig naar zich toetrekt, want als Robbie met een bijl aan het prutsen is en zich daarbij op de vingers slaat weet koos uit te brengen "Ik dacht dat het wel meeviel".

Hoe zit dat eigenlijk met Sjors? Ik dacht toch dat de boeken van Grisham niet het literatuur gehalte van Tolstoi hadden. Onze Sjors presteert het echter om nog steeds moeilijkheden te hebben met het doorworstelen van de eerste drie bladzijden van zijn Grisham.

.....als je maar wiiiiiiiiil
  woensdag 4 oktober 2000 @ 10:32:50 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_377660
Vorige week stond in de streams dat hij een rib gekneusd had.
Ik vraag me af waardoor.

[Dit bericht is gewijzigd door Brighteyes op 04-10-2000 10:35]

pi_377662
Ook verzonnen, Koos verzint iedere keer weer een nieuw kwaaltje om aandacht mee te trekken.

Of het moet idd de bacterie van nico zijn.

.....als je maar wiiiiiiiiil
pi_377783
He Brighteyes ook aan het webben vandaag, ga eens aan je werk

Inderdaad, ik kijk niet elke dag maar als ik Koos zie is ie aan het kreunen en steunen. Maar als ie een rib gekneust heeft waarom moet ie dan plassen in een potje? (Als het echt zo is doet het overigens best pijn)

woensdag 4 oktober 2000 @ 12:35:17 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_377786
quote:
Op 04 oktober 2000 12:33 schreef basset het volgende:
He Brighteyes ook aan het webben vandaag, ga eens aan je werk
Wie zegt er dat ik werk heb? Of ken jij mij? Bij mij rinkelt er iig geen belletje. Ben wel nieuwsgierig!
pi_377814
Ik ben niet diegene met het zwaard aan de schoorsteenmantel, maar ik zit er wel regelmatig. ....tt Als dat niet genoeg zegt weet ik het ook niet meer en ben ik een orc
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')