Zonnetje op het balkon... Begin er verder niet aan.....quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:47 schreef BendeBielzen het volgende:
Hier heeft t net ff flink geregendHeerlijk
Ja de zon schijnt hier intussen ook weer... Wordt een zweterig nachtje ben ik bang voorquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Zonnetje op het balkon... Begin er verder niet aan.....
moet je maar gewoon gaan slapenquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:37 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ja de zon schijnt hier intussen ook weer... Wordt een zweterig nachtje ben ik bang voor
Ik heb afgelopen nacht op mn balkon geslapen tot 6 uur of zo .... Geen gezweet, maar wel erg licht... dus verder verhuist naar mn bed ..... En zweten ....quote:
Dan hou je 'm lekker voor jezelf, je lijkt mn... laat maarquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, daaag , ik ga m niet uitleggen hoor, je lijkt soury wel
quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, daaag , ik ga m niet uitleggen hoor, je lijkt soury wel
Je moeder ?quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:48 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Dan hou je 'm lekker voor jezelf, je lijkt mn... laat maar
Ik zei het tegen Jian hoorquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moeder ?
Zelfs ik snap hem. En verder lijken jullie wel een stel oude zemelaars over het weer![]()
quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen nacht op mn balkon geslapen tot 6 uur of zo .... Geen gezweet, maar wel erg licht... dus verder verhuist naar mn bed ..... En zweten ....
Ik snap dat echt niet hoor, wat een overdreven gedoe. Gut oh gut is het 30 plus in Nederland. Men gaat massaal op vakantie waar het warmer is," ja dan doe je niks uhhhhh" Onzin.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen nacht op mn balkon geslapen tot 6 uur of zo .... Geen gezweet, maar wel erg licht... dus verder verhuist naar mn bed ..... En zweten ....
Ach gossie, en dan mag iemand anders niet reageren?quote:
Nja laat maar...quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach gossie, en dan mag iemand anders niet reageren?
Ik heb ook een balkon, nog wel aan m'n slaapkamer, wellicht moet ik dat ook eens proberen, of in de tuinquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |