abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 juli 2013 @ 20:03:11 #1
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_129264292
Hallo,

Ik zoek een diffuser die goed te vervoeren is en groot genoeg is voor full-body shots. Ik zat te kijken naar Sunbounce systemen, maar die zijn me te prijzig. DIY kan ook, maar het is niet echt stevig en moeilijk te vervoeren (plastic buizen + badscherm).

Deze Godox reflector lijkt mij opzich prima, makkelijk op te vouwen en vrij groot (150 bij 200cm), nadeel is dat hij in de wind waarschijnlijk erg zal vervormen. Nu vraag ik me af of deze grootte geschikt is voor foto's waar het volledige lichaam te zien is? De schaduw op de grond valt weg te werken, dat is opzich geen probleem, maar het gaat erom dat het hele lichaam in de schaduw valt.

Mijn plan was om de diffuser met tape oid vast te maken aan een monopod, en die te gebruiken als boom pole om hem uit het frame van de foto te laten houden.

Nog alternatieven hiervoor, of goedkope scrims misschien?

Bedankt!

Linkje naar de Godox 5-in-1 reflector:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
  dinsdag 23 juli 2013 @ 21:14:57 #2
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_129267223
[...]

[ Bericht 94% gewijzigd door Uncle op 24-07-2013 08:40:49 (geen schopjes na een uur doen!) ]
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_129268253
Na een uur kicken is wel wat enthousiast nietwaar...?
  FOK!fotograaf dinsdag 23 juli 2013 @ 22:12:55 #4
372645 spreading
pi_129269640
Je wilt zoveel, het lijkt net of je van project naar project gaat zonder dat je iets afmaakt. Dat je veel wilt en dat je veel wilt leren is een ding. Maar soms heb ik het gevoel dat je alles wilt, je gear het belangrijkste vind en dat je eigenlijk niet veel meer doet dan ermee interessant loopt te doen...

Maar waarom gebruik je niet een 5 in 1 reflector. Het witte scherm hiervan werkt hetzelfde en is vaak opvouwbaar. Dit is hetzelfde principe als de sunbounce schermen. Wat in de basis natuurlijk gewoon witte doeken zijn.
pi_129297112
wellicht ben ik de enigste, maar het lijkt erop dat de users hier al jouw "bedrijfsprobleempjes"
op zitten te lossen. ga je deze mensen dan ook betalen voor hun kennis?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')