PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Staan 2-0 achterquote:
2-0 achter doordat de keeper de bal niet durft weg te trappen maar wilt passenquote:
Hollandse schoolquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
2-0 achter doordat de keeper de bal niet durft weg te trappen maar wilt passenSws durven ze niet weg te werken achterin op een of ander manier
quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
2-0 achter doordat de keeper de bal niet durft weg te trappen maar wilt passenSws durven ze niet weg te werken achterin op een of ander manier
We zijn wel 2de geworden met robotvoetbalquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]Allemaal faal toernooien voor Oranje.
Prima..lekker nu allemaal falen en volgend jaar een fatsoenlijk WK. Goede deal.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]Allemaal faal toernooien voor Oranje.
Vorige wedstrijd scoorde hij nog 2x uit een voorzet...1 lage en 1 hogequote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:06 schreef BDIL het volgende:
Ze geven ook allemaal voorzetten maar achabar komt niet omhoog en is te kleinGenoeg tijd en ruimte voor voorzetten alleen geen grote sterke spits. Nu komt wel gravenberg erin
Want dat is hoe het werkt natuurlijkquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Prima..lekker nu allemaal falen en volgend jaar een fatsoenlijk WK. Goede deal.
Nu springt hij constant te laag of komt niet omhoogquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorige wedstrijd scoorde hij nog 2x uit een voorzet...1 lage en 1 hoge
Heb ik ff geregeld ja.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Want dat is hoe het werkt natuurlijk
Leuk!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:07 schreef Toefjes het volgende:
Ik ben een team aan het maken met spelers die ik uit bronze packs haal. Ik ben tot zover gekomen:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:13 schreef SV-Spakenburg het volgende:
"dat is pittig netjes voor een spits"
Die Lukassen vond ik best goedquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:07 schreef Toefjes het volgende:
Ik ben een team aan het maken met spelers die ik uit bronze packs haal. Ik ben tot zover gekomen:
[ afbeelding ]
Wtf is dit weer voor kutfilmpje. Die zijn zn teams. Nou bedankt voor de infoquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:13 schreef SV-Spakenburg het volgende:
"dat is pittig netjes voor een spits"
Waarom kenden we deze nog nietquote:
PSV'ers moeten de boel weer redden?quote:
Snap ik ook niet..toen was hij nog niet wegquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom kenden we deze nog nietNein, ik weet niet hoe ik deze naam moet uitspreken
[..]
PSV'ers moeten de boel weer redden?
Dit is een gastrol. Maar waarin is niet duidelijk, en het doel ook nietquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wtf is dit weer voor kutfilmpje. Die zijn zn teams. Nou bedankt voor de info
Tuurlijk niet. :foreveralone:quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:59 schreef Toefjes het volgende:
Oude namen die weer terug komenInmiddels al op jezelf gaan wonen DSL?
Even stoer doen bij de subs van Feroxdutch.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wtf is dit weer voor kutfilmpje. Die zijn zn teams. Nou bedankt voor de info
Ja want zo schrijf je hetquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik neem trouwens aan dat het gewoon nianggolan is, exact zoals je het ook schrijft
OH TYPO SORRY HEquote:
Ik heb dan altijd een dikke poep en bloedvek op m'n hand..quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
Voor de 2de keer deze week een vlieg in mijn handen gevangen. Ik ga binnenkort naar Japan en beginnen aan mijn opleiding
/liefdagboek
Bij die gouden teams iedereen opnoemen en dan bij dat bronze team zeggen van ja deze namen kennen jullie toch welquote:
Minder hard afvegen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:32 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik heb dan altijd een dikke poep en bloedvek op m'n hand..
/kuddagboek
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:35 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
hahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
/edit: even serieus nu, heeft iemand een leuk gold team (80k / xbox) voor mij?
Het smookz toernooi, je mag alleen van 40 meter schietenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:40 schreef BDIL het volgende:
Kunnen we geen toernooi verzinnen net als Randoms of Lowpace om te spelen?
Hij scoort gemiddeld 1 goal in 2 avonden buiten de 16quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het smookz toernooi, je mag alleen van 40 meter schietenen niet overspelen
Niet haten, ik scoor teveel goals en op CAM ben ik ook baasquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:42 schreef n0ir het volgende:
smookz is beter dan jullie allebei maar vooral beter dan iwan
Alleen jij niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:43 schreef n0ir het volgende:
Iedereen scoort veel goals als ie in de spits staat met dat goed werkende middenveld erachter, zelfs Mathijs.
op cam ben je apenballen
nou dan ga je toch lekker met hem spelen soepstengelquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:42 schreef n0ir het volgende:
smookz is beter dan jullie allebei maar vooral beter dan iwan
kloptquote:
doe ik ookquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
nou dan ga je toch lekker met hem spelen soepstengel
meer dan helft van de goals die ik scoor creëer ik zelf, ik heb alleen die link met rijst bij voorzetten...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:43 schreef n0ir het volgende:
Iedereen scoort veel goals als ie in de spits staat met dat goed werkende middenveld erachter, zelfs Mathijs.
op cam ben je apenballen
nou bedankt klootzakquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
meer dan helft van de goals die ik scoor creëer ik zelf, ik heb alleen die link met rijst bij voorzetten...
mag je eerst eens aardig gaan doenquote:
Als jij niet meedoetquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
nou bedankt klootzak
[..]
mag je eerst eens aardig gaan doen
69% passquote:
Ik ben wel eens onzorgvuldig ja, dat weet ik zelf ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb je in andere landen al langer, zo is er ook een begraafplaats voor Schalke supporters. Als zijn dat leuk vindenquote:
in before: opmerkingen over sweaty spelquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:18 schreef Toefjes het volgende:
Even een wedstrijdje gedaan. Gewonnen, want ik heb een bazen elftal. Maar man man, wat is het vreselijk warm. Na zo'n wedstrijd zweet over het hele lijf gewoon
Haha nice! Waar zit je ergens?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:36 schreef Patje1987 het volgende:
Godverdomme ik ben brak. Gisteren wezen zuipen met een local toen om 3 uur snachts ergen een burger eten tussen de crackverslaafdenwerd voor mijn neus nog een zwerver neergetikt haha
je mag wel schieten maar om dat nou te doen als er 4 man voor je staanquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:38 schreef jepperdeprep het volgende:
Zozo, een hoop haat. Van Iwan ikgalekkeraandezijlijnlopenzodatrijstdebalnietkrijgtenikallegatendichtloop en Thorben sleepnogeensleepohbalkwijt nog wel
Ik schiet tegenwoordig nog maar max één of twee keer per wedstrijd omdat jullie anders huillie huillie doen
Davilexquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:25 schreef Tim86 het volgende:
![]()
![]()
Voice-over van het spel was van George kwaliteit
Met die bug in Den Haag..kon je ergens een muur door bij het Binnenhof en kon je off track racen en alles afsnijdenquote:
San Francisco. Zo even een antikatercoctail maken van paracetamol en dan richting natuurparkenquote:
Wel een goede clam chowder gegeten al?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
San Francisco. Zo even een antikatercoctail maken van paracetamol en dan richting natuurparken
Mijn 3e keer hier en nog steeds mijn favo stad. Hebben verse krab op met kraker erbij en slabber om je nekquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel een goede clam chowder gegeten al?![]()
Toffe stad wel
Haha dat is ook vet ja. Ik heb daar toen ergens op de pier zo'n geniaal lekkere clam chowder op..echt te lekker gewoon. En ik hou normaal helemaal niet zo van soep en dat soort dingen. Maar ditquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mijn 3e keer hier en nog steeds mijn favo stad. Hebben verse krab op met kraker erbij en slabber om je nek
draai ermaar omheen. als jij en iwan die bal niet zo vaak zouden verliezen dan hadden we elke wedstrijd met 2 vingers in de neus gewonnen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
je mag wel schieten maar om dat nou te doen als er 4 man voor je staan
en iets meer dan 14% op doel is wel fijn
gr gr
je captain
Geen liefde voor mij?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:49 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
draai ermaar omheen. als jij en iwan die bal niet zo vaak zouden verliezen dan hadden we elke wedstrijd met 2 vingers in de neus gewonnen.
jawel, met jou heb ik geen problemen. het zijn die twee stoorzenders die ik zojuist noemde die een onderlinge hetze tegen mij zijn gestart vanwege het jaloers zijn. als jullie zo goed zijn en alles op doel schieten dan gaan jullie daar maar lekker staan. kijken of jullie het spelen kunnen verdelen stelletje apen.quote:
ik zou het ook niet pikkenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:53 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
jawel, met jou heb ik geen problemen. het zijn die twee stoorzenders die ik zojuist noemde die een onderlinge hetze tegen mij zijn gestart vanwege het jaloers zijn. als jullie zo goed zijn en alles op doel schieten dan gaan jullie daar maar lekker staan. kijken of jullie het spelen kunnen verdelen stelletje apen.
ik vraag marcel wel die scoort tenminste en danst niet met de balquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:53 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
jawel, met jou heb ik geen problemen. het zijn die twee stoorzenders die ik zojuist noemde die een onderlinge hetze tegen mij zijn gestart vanwege het jaloers zijn. als jullie zo goed zijn en alles op doel schieten dan gaan jullie daar maar lekker staan. kijken of jullie het spelen kunnen verdelen stelletje apen.
trol lol lol lol lollol lol trololololquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:49 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
draai ermaar omheen. als jij en iwan die bal niet zo vaak zouden verliezen dan hadden we elke wedstrijd met 2 vingers in de neus gewonnen.
ughumquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:58 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
ughum
IK HAD ALLANG OP PASS GEDRUKT.
WAT IS DIT VOOR KKBULSHIT
NEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Had ik net ook..precies hetzelfde. Toen naar dashboard en opnieuw gedaan en toen werkte het wel. 2e keer duurde het ook langer dan normaal.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:50 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Ik start net FIFA op, maar verder dan het scherm met FIFA 13 en Messi komt het niet (voor de taal kiezen dus).. iemand misschien enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Na 5 min. ongeveer springt het beeld op zwart
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:58 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
ughum
IK HAD ALLANG OP PASS GEDRUKT.
WAT IS DIT VOOR KKBULSHIT
NEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Ik ben een spits, moet ik ook nog mezelf een assist geven... Tevens dat poppetje van jou beweegt net zo snel als Koevermans en dan counteren ze iedere keer bij balverlies rond middelijnquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:59 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]![]()
of die rabona voorzetjes die nooit aankomen
Snap er echt niks van.. doet het nog steeds nietquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Had ik net ook..precies hetzelfde. Toen naar dashboard en opnieuw gedaan en toen werkte het wel. 2e keer duurde het ook langer dan normaal.
kom sprinten danquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Ik ben een spits, moet ik ook nog mezelf een assist geven... Tevens dat poppetje van jou beweegt net zo snel als Koevermans en dan counteren ze iedere keer bij balverlies rond middelijn
Smookz zijn poppetjequote:
dat is pittig netjes voor een spitsquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Ik ben een spits, moet ik ook nog mezelf een assist geven... Tevens dat poppetje van jou beweegt net zo snel als Koevermans en dan counteren ze iedere keer bij balverlies rond middelijn
?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:03 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
dat is pittig netjes voor een spits
Als je ze gebruikt wel he.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:04 schreef DePresident. het volgende:
![]()
Ik zit een beetje rond te kijken voor aankomend schooljaar (boekenlijst etc.) Nu zit ik met een vraag. Ik heb een boekenlijst ontvangen met boeken die verplicht zijn, en boeken die niet verplicht zijn. Is het aan te raden om de niet-verplichte niet aan te schaffen. Heb je er echt voordeel van dat je die boeken aanschaft?
Dat ligt toch vooral aan je eigen instelling lijkt me.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:06 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ja hehe.
Maar gebruik je de niet-verplichte boeken ook veel.
Oke thanks.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat ligt toch vooral aan je eigen instelling lijkt me.
ja hallo jij loopt naar de zijlijn waar cr00k of rijst dan al staat en huh ja dan kunnen wij jou geen assist meer geven. de keren dat ik de bal verlies vallen in het niet bij jou en thorb hoor. altijd die sleep en bal kwijt.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Stop maar weer, je maakt jezelf volstrekt belachelijk.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:08 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
ja hallo jij loopt naar de zijlijn waar cr00k of rijst dan al staat en huh ja dan kunnen wij jou geen assist meer geven. de keren dat ik de bal verlies vallen in het niet bij jou en thorb hoor. altijd die sleep en bal kwijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik loop vrije ruimtes in en creëer een man extra, soms moet een spits naar de flank zakken als ik er sneller ben zodat de winger doorloopt voor de pass. Maarja vrouwen en voetbalquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:08 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
ja hallo jij loopt naar de zijlijn waar cr00k of rijst dan al staat en huh ja dan kunnen wij jou geen assist meer geven. de keren dat ik de bal verlies vallen in het niet bij jou en thorb hoor. altijd die sleep en bal kwijt.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Stop maar weer, je maakt jezelf volstrekt belachelijk.Nee dit is demonisering van mijn persoon (en virtuele pro). Ik laat het er niet bij zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk het is heel simpel. De mindere spelers moeten zich wegcijferen voor de vedettes (Thor, Iwan). Crookk snapt dat en speelt daarom in het teambelang. Jij denkt echter bij de grote jongens te horen, maar nee.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:11 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Nee dit is demonisering van mijn persoon en virtuele pro). Ik laat het er niet bij zitten.
ja verdedigend en qua inzicht kan het soms beter hier, wrss wordt het toch een ps4 eerstquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:14 schreef Toefjes het volgende:
Bij de Dutchies is het altijd gezellig en we worden altijd kampioen. En bij een slechte bal zeggen we altijd: jammer
Er is nog nooit een Divisie 1 titel gewonnen zonder mij erbij.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kijk het is heel simpel. De mindere spelers moeten zich wegcijferen voor de vedettes (Thor, Iwan). Crookk snapt dat en speelt daarom in het teambelang. Jij denkt echter bij de grote jongens te horen, maar nee.
alsof ik niks te doen hebquote:
Ook niet zonder mij.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:16 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Er is nog nooit een Divisie 1 titel gewonnen zonder mij erbij.
Enough said.
Oh, Thorben en Iwan gaan altijd huilen. Zijn zulke gevoelige jongens.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:14 schreef Toefjes het volgende:
Bij de Dutchies is het altijd gezellig en we worden altijd kampioen. En bij een slechte bal zeggen we altijd: jammer
niet scheldenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:16 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Oh, Thorben en Iwan gaan altijd huilen. Zijn zulke gevoelige jongens.
Ik huil nooit ,jij bent de eerste die banter krijgt in de partyquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:16 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Oh, Thorben en Iwan gaan altijd huilen. Zijn zulke gevoelige jongens.
Eerst je excuses aanbieden.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ook niet zonder mij.
Wel zonder Iwan. Laten we dan tot een compromis komen en Iwan de schuld geven.
Sorry dat ik wel uit mijn zolderkamer kan komenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ook niet zonder mij.
Wel zonder Iwan. Laten we dan tot een compromis komen en Iwan de schuld geven.
Je bent net een wijf, je gaat nu allemaal dingen erbij halen die er niks mee te maken hebben lullo.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
aan iemand die moet lachen om het woord chemo stry
thxquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:47 schreef Tim86 het volgende:
http://www.youtube.com/user/ScoutNationHD
Echt een bazig YT kanaal dit
met die kut hond van jequote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:18 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Je bent net een wijf, je gaat nu allemaal dingen erbij halen die er niks mee te maken hebben lullo.
wnr gaat ie dood is een keer, elke keer wachten met uitlatenquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:14 schreef Toefjes het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:22 schreef jepperdeprep het volgende:
Overigens
[ afbeelding ]
Schande! Is zeker alweer oud nieuws?
Maar dat doen we dan wel met een lachquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]Alleen met Omni, zonder hem zakken we ook aardig wat niveaus omlaag
ga zelf dood lul. iedere keer wachten tot iwan eens doorkliktquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
wnr gaat ie dood is een keer, elke keer wachten met uitlaten
dat dan weer welquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar dat doen we dan wel met een lach
onze straathyena moet met die chicks connected stayenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:24 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
ga zelf dood lul. iedere keer wachten tot iwan eens doorklikt
Thorb krijgt volgend jaar Roffa Tourquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
onze straathyena moet met die chicks connected stayen
Ik win wel graag, maar met clubs vind ik het nooit erg om te verliezen. Althans, ik kan niet zo boos worden in vergelijking met een nederlaag met FUTquote:
yup zelfde. Eigenlijk de enige mode waar het echt gewoon om fun draaitquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik win wel graag, maar met clubs vind ik het nooit erg om te verliezen. Althans, ik kan niet zo boos worden in vergelijking met een nederlaag met FUT
Nope..had ik ook. En Spakenburg ookquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:36 schreef Shygirl18 het volgende:
Het ziet er naar uit dat mijn Fifa stuk is. Blijft hangen tijdens het Messi laadscherm.
EAids ofzoquote:
Was ook het eerste wat ik dacht ja, maar beetje voorbarig om dan meteen een nieuwe te halenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:46 schreef Shygirl18 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2535923.page
Er zullen vast echt mensen denken dat hun CD stuk is en een nieuwe gaan halen.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:42 schreef Tim86 het volgende:
http://www.ign.com/articl(...)b872875c30473b00000a
[ afbeelding ]
Zal voor FIFA dus ook zijn lijkt me.
quote:
Lijkt op Anouk Hoogendijkquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:54 schreef Toefjes het volgende:
Op Net5 een chickie die wel leuk is voor jullie. Tessa genaamd. Grappig wipneusje
Er zijn geruchten dat Tessa dr moeder een leerling doet.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:57 schreef n0ir het volgende:
Waar zijn Tessa's moeder, Julian's moeder en de rector dan mee bezig?
En dat is die Julian?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Er zijn geruchten dat Tessa dr moeder een leerling doet.
scripted realityquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:59 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb jullie toch al naar wat kut programma's laten kijken
oooh snapquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, zoals ik het begrepen heb wel. En die moeder is dan lerares
Lijkt me wel vet, een moeder doen die zo'n dochter heeftquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:01 schreef n0ir het volgende:
dat is toch chill wat zit Tessa nou te zeiken
Iets als dit scenarioquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lijkt me wel vet, een moeder doen die zo'n dochter heeft
Niks gemistquote:
Toch nog een ramp dus.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:30 schreef Tim86 het volgende:
[..] En toen ze uit eten gingen waren de poffertjes op.
Wat, waren de poffertjes op?!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niks gemist
Moeder van Julian had de posters opgehangen, moeders nam ontslag, werkt nu bij een muziekschool en zit met Julian in een coverband en heeft nog een relatie. En toen ze uit eten gingen waren de poffertjes op.
Ze moesten nog wat tijd opvullen blijkbaar..voegde echt niks toequote:
Kzei toch dat ie kut was..quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:32 schreef Tim86 het volgende:
Castaignos gaat verder waar hij gebleven is trouwens..3 grote kansen laten liggen voor rust.
Ik hoop volgende week een goede uitslag te krijgen en dat ik dan eindelijk van die medicijnen af mag. Ik snak naar een biertje. En dat spul put me uit, 3 uur per dag mag ik werken. Vandaag 4,5 uur gedaan, gelijk als een blok in slaap gevallen thuis. Maar ik denk dat ik alleen last heb van de medicijnen nu, gezicht is nog niet helemaal zoals het zijn moet, maar wel wat beterquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze moesten nog wat tijd opvullen blijkbaar..voegde echt niks toe
Maar broeder Toefjes, hoe gaat het er verder mee?
Ik hoop met je mee man..duurt echt al lang zoquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hoop volgende week een goede uitslag te krijgen en dat ik dan eindelijk van die medicijnen af mag. Ik snak naar een biertje. En dat spul put me uit, 3 uur per dag mag ik werken. Vandaag 4,5 uur gedaan, gelijk als een blok in slaap gevallen thuis. Maar ik denk dat ik alleen last heb van de medicijnen nu, gezicht is nog niet helemaal zoals het zijn moet, maar wel wat beter
Ik denk dat iedereen aan het steunen en puffen is. Naar het strand gaan ofzo zit er nog niet echt in. Maar daarom hoop ik dat volgende week die medicatie er af gaat, dan krijg ik weer energie om wat te ondernemen, dan is de warmte ook wat makkelijker te overwinnenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee man..duurt echt al lang zo
Maar goed dat je wel gewoon blijft werken en doet wat je kan doen. Heb je ook meer last van de warmte nu?
Is dit alleen Xbox waar het fout gaat?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:43 schreef laucas het volgende:
Hier hangt ie nu ook bij het opstarten. Dan een lekker zwart schermpje.
Ja, iedereen heeft er last van, maar kan me voorstellen dat het met medicatie en andere issues nog wat harder aankomt.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen aan het steunen en puffen is. Naar het strand gaan ofzo zit er nog niet echt in. Maar daarom hoop ik dat volgende week die medicatie er af gaat, dan krijg ik weer energie om wat te ondernemen, dan is de warmte ook wat makkelijker te overwinnen
Could be.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is dit alleen Xbox waar het fout gaat?
Hier word ik niet vrolijk vanquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, iedereen heeft er last van, maar kan me voorstellen dat het met medicatie en andere issues nog wat harder aankomt.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:50 schreef Tim86 het volgende:
Joshua John, bazengoal![]()
![]()
oh afgekeurd, Castaignos verneukt het weer omdat hij hinderlijk buitenspel stond
Lekker dribbelkontje ja. Finishing zal geen probleem moeten zijn in FUT.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:45 schreef Tim86 het volgende:
http://sofifa.com/en/fifa13winter/player/150274-jean-paul-boetius
Die stats van Boetius, tering
4*/4*, 90 agility, 92 acceleration, 80 ball control
Wel brakke finishing.,
Duarte is LM..dat zou wel kut zijn
tobiquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:53 schreef Tobi-wan het volgende:
Zet ik weer een keer mijn xbox aan, doet live het niet
he kalequote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vanavond nog clubben of doet Live het de hele avond al niet?
haha als je mijn post van straks er dan nog bij pakt over die gemiste kansen is het echt compleetquote:
Ik zit gewoon op Live dus blijven proberen alsof je leven ervan afhangt.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vanavond nog clubben of doet Live het de hele avond al niet?
Ja idd, maar die mogen ze nog wel een beetje upgraden. Nu ook vooral pace, dribbels en 4*/4* die hem interessant maken, rest valt nog tegen. Curve wel goedquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:53 schreef laucas het volgende:
[..]
Lekker dribbelkontje ja. Finishing zal geen probleem moeten zijn in FUT.
Depay zal ook wel een aangename LW worden, hopefully.
Haha. Ik heb wel een chille niggakapper inderdaad. Inmiddels weer redelijk bijgekomen van Duitsland, wil godverdomme clubben!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
dacht dat je een nieuw kapsel kreeg bij de #duitseniggerkapper dit weekend
Jean Paul is wel snel maar 90 is wel overdrevenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja idd, maar die mogen ze nog wel een beetje upgraden. Nu ook vooral pace, dribbels en 4*/4* die hem interessant maken, rest valt nog tegen. Curve wel goed
Bakkali ben ik wel benieuwd naar ook. 64 zou wel tof zijn, maar zal wel zo'n loze rating van 66 worden ofzo. Nu nog 63 zie ik.
Würzburg, een vriend van mij werkt daar. Even 2 avondjes feesten, gezellig bierfest bezocht.quote:
99 sh4k3nquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jean Paul is wel snel maar 90 is wel overdreven
quote:
geweldige speler om de bank warm te houdenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Deze speler is naar Cambuur.. ik mag toch hopen dat hij inmiddels wel wat beter is dan in FUT11: [ afbeelding ]
Inderdaad ja..maar ze kunnen nu nog wel wat voor hem vangen na afgelopen seizoen..dat zal de reden zijn. Zou hem niet voor minder dan een miljoen laten gaan in ieder geval..tenminste ook iemand met wat creativiteit en lef. Tadic moet echt alles alleen doen straks.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:16 schreef Reemi het volgende:
Snap niet dat Joshua John weg moet. Is op dit moment zowat de beste speler die Twente heeft lijkt het.
Gamediscounterquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:29 schreef Zhano het volgende:
Waar kochten jullie nou die PS3 controllers? Mijn pook je is er mee gekapt
winkelquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:29 schreef Zhano het volgende:
Waar kochten jullie nou die PS3 controllers? Mijn pook je is er mee gekapt
Xboxquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:31 schreef Thorb het volgende:
Ik kom niet eens op xbox dashboard #kutding#tewarmzeker
E; oh duurde 5 min, nu kan ik niet op live
e: nu wel
E; maar wel het FIFA opstart probleem
gr gr
voor hun wel hequote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
ik ga wel ff doneren voor betere servers
Allebei niet geweldig, maar die lijkt me beter ja.quote:
Bij het laden van de EA servers reageert mijn homeknop niet meerquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:47 schreef Tim86 het volgende:
hmm, offline zijn als je FIFA start en het opstartprobleem is er niet...inloggen op de servers daarna duurde wel vrij lang, maar niet echt een probleem verder.
quote:
Het is net alsof hij dan vastloopt, maar je moet gewoon even wachten.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:50 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Bij het laden van de EA servers reageert mijn homeknop niet meer
Nee man, even het hele seizoen van 'beschuldigd' gedownload.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:51 schreef Toefjes het volgende:
Zitten jullie nu echt een vriendschappelijke wedstrijd van FC Twente te kijken?
quote:
Ik neig ook naar 2, wil TOTS Fellaini wel eens proberen. Wie zou je eruit halen verder dan? Strootman? Verder zou ik bij optie 2 ook voor TOTS Baines als linksback kunnen gaan, die lijkt me ook gaafquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Allebei niet geweldig, maar die lijkt me beter ja.
De actrices doen beter hun best dan betaald voetballers in een oefenwedstrijd. Uitvoering even belabberd.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee man, even het hele seizoen van 'beschuldigd' gedownload.
Werkte. Toen ging ik even een shirt aantrekken, kom ik terug is die vastgelopenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is net alsof hij dan vastloopt, maar je moet gewoon even wachten.
Bij mij loopt nu middenin de wedstrijd de hele xbox vast..compleet random moment. Dat heb ik dit jaar nog niet gehad..alleen met die bug als je van formatie gaat wisselen dat hij vaak vastlooptquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:04 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Werkte. Toen ging ik even een shirt aantrekken, kom ik terug is die vastgelopen
Waarom zou je een Netbook willen? Zou eerder voor een Tablet dan gaan.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:18 schreef Dudeweiser het volgende:
Wie weet er een goede netbook voor rond de 300 euro?
Jah joh voor 300 euquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:19 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Waarom zou je een Netbook willen? Zou eerder voor een Tablet dan gaan.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:19 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
kom clubben stelletje halfiesquote:
quote:
15 minquote:
typen is niet smooth op een tablet en windows 8>androidquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:19 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Benatia die 500k waard zou wordenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Het zou zijn tweelingbroer kunnen zijn.
93 Reflexing.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Benatia die 500k waard zou worden![]()
![]()
Hij zit er overal echt tonnennnnnnnn naast![]()
Conclusie bij alle verdedigers: Muurquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Conclusie bij alle verdedigers: Muur
Bij aanvallende spelers: Niet te houden
En vaak nog beest. Wat een kerel
Hij zegt echt heel veel woorden verkeerd. Wingerback, Lichtensteiner en dat van jou![]()
Jammer dat hij niet 4 star zwak been zegt, Djeetjestyle
crook jrquote:
Ik vind hem minder erg dan dré eigenlijkquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Het zou zijn tweelingbroer kunnen zijn.
je moet op dashboard uitloggen. En Fifa opstarten. En dan bij de vlaggen inloggen en wachten. Lijkt alsof hij vastloopt.quote:
Kanu CDM - Kouyate van kant wisselen met Kanu CB - Jucilei imo.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:08 schreef Revontulet het volgende:
http://wefut.nl/squad/2967
Dit gaat hem worden
Wordt genieten met al die goede passersquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:08 schreef Revontulet het volgende:
http://wefut.nl/squad/2967
Dit gaat hem worden
L1-driehoekje en rennen tochquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wordt genieten met al die goede passers
Daar heb je de verkeerde spitsen voorquote:
Ja even updaten!!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:13 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ja zet je xbox dan aan. We wachten op je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |