PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Staan 2-0 achterquote:
2-0 achter doordat de keeper de bal niet durft weg te trappen maar wilt passenquote:
Hollandse schoolquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
2-0 achter doordat de keeper de bal niet durft weg te trappen maar wilt passenSws durven ze niet weg te werken achterin op een of ander manier
quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
2-0 achter doordat de keeper de bal niet durft weg te trappen maar wilt passenSws durven ze niet weg te werken achterin op een of ander manier
We zijn wel 2de geworden met robotvoetbalquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]Allemaal faal toernooien voor Oranje.
Prima..lekker nu allemaal falen en volgend jaar een fatsoenlijk WK. Goede deal.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]Allemaal faal toernooien voor Oranje.
Vorige wedstrijd scoorde hij nog 2x uit een voorzet...1 lage en 1 hogequote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:06 schreef BDIL het volgende:
Ze geven ook allemaal voorzetten maar achabar komt niet omhoog en is te kleinGenoeg tijd en ruimte voor voorzetten alleen geen grote sterke spits. Nu komt wel gravenberg erin
Want dat is hoe het werkt natuurlijkquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Prima..lekker nu allemaal falen en volgend jaar een fatsoenlijk WK. Goede deal.
Nu springt hij constant te laag of komt niet omhoogquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorige wedstrijd scoorde hij nog 2x uit een voorzet...1 lage en 1 hoge
Heb ik ff geregeld ja.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Want dat is hoe het werkt natuurlijk
Leuk!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:07 schreef Toefjes het volgende:
Ik ben een team aan het maken met spelers die ik uit bronze packs haal. Ik ben tot zover gekomen:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:13 schreef SV-Spakenburg het volgende:
"dat is pittig netjes voor een spits"
Die Lukassen vond ik best goedquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:07 schreef Toefjes het volgende:
Ik ben een team aan het maken met spelers die ik uit bronze packs haal. Ik ben tot zover gekomen:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |