quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
neequote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:33 schreef xcachet het volgende:
LOL mijn notes
Mag ik die openbaar maken?
Nee, staat een ban op.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:33 schreef xcachet het volgende:
LOL mijn notes
NEEquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:33 schreef xcachet het volgende:
LOL mijn notes
dat sherlock ik zo opquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
omg zometeen leest pharkus mee terwijl ik al die nare dingen over hem gezegd hebt
Wat mensen zeggen? Ik vind het handig om te weten, maar voor de rest geef ik geen neuk.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ksst je zag niks jij [ afbeelding ]
[..]
Maak je je daar werkelijk druk om?
jij notes?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:36 schreef nodig het volgende:
De geruchten gaan dat ik alleen maar lieve notes heb
Christtwitter:chantal_keizer twitterde op dinsdag 23-07-2013 om 16:21:34Hoe heet dat standje waarbij je van alle kanten word genaaid?Oja....#VVD reageer retweet
Ik zal vast het zelfde hebbenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:36 schreef nodig het volgende:
Die van mij zijn ook niet heel spannend eigenlijk. Sommige zijn meer dan terecht, andere vind ik ronduit kinderachtig. Maar goed, de meest recente is geloof ik al meer dan 2 jaar oudquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:36 schreef nodig het volgende:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
Christtwitter:chantal_keizer twitterde op dinsdag 23-07-2013 om 16:21:34Hoe heet dat standje waarbij je van alle kanten word genaaid?Oja....#VVD reageer retweet
Dacht al.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:36 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wat mensen zeggen? Ik vind het handig om te weten, maar voor de rest geef ik geen neuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |