quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
neequote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:33 schreef xcachet het volgende:
LOL mijn notes
Mag ik die openbaar maken?
Nee, staat een ban op.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:33 schreef xcachet het volgende:
LOL mijn notes
NEEquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:33 schreef xcachet het volgende:
LOL mijn notes
dat sherlock ik zo opquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
omg zometeen leest pharkus mee terwijl ik al die nare dingen over hem gezegd hebt
Wat mensen zeggen? Ik vind het handig om te weten, maar voor de rest geef ik geen neuk.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ksst je zag niks jij [ afbeelding ]
[..]
Maak je je daar werkelijk druk om?
jij notes?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:36 schreef nodig het volgende:
De geruchten gaan dat ik alleen maar lieve notes heb
Christtwitter:chantal_keizer twitterde op dinsdag 23-07-2013 om 16:21:34Hoe heet dat standje waarbij je van alle kanten word genaaid?Oja....#VVD reageer retweet
Ik zal vast het zelfde hebbenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:36 schreef nodig het volgende:
Die van mij zijn ook niet heel spannend eigenlijk. Sommige zijn meer dan terecht, andere vind ik ronduit kinderachtig. Maar goed, de meest recente is geloof ik al meer dan 2 jaar oudquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:36 schreef nodig het volgende:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
Christtwitter:chantal_keizer twitterde op dinsdag 23-07-2013 om 16:21:34Hoe heet dat standje waarbij je van alle kanten word genaaid?Oja....#VVD reageer retweet
Dacht al.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:36 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wat mensen zeggen? Ik vind het handig om te weten, maar voor de rest geef ik geen neuk.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
Christtwitter:chantal_keizer twitterde op dinsdag 23-07-2013 om 16:21:34Wie is dat leuke meisje ook alweer, ohja xcachet
reageer retweet
Een paar bij mij ookquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die van mij zijn ook niet heel spannend eigenlijk. Sommige zijn meer dan terecht, andere vind ik ronduit kinderachtig. Maar goed, de meest recente is geloof ik al meer dan 2 jaar oud
Precies, is verder ook niet belangrijk. Ik ben nu een zeer brave en lieve userquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:38 schreef nodig het volgende:
[..]
Een paar bij mij ook![]()
Maarja niks aan te doen toch
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies, is verder ook niet belangrijk. Ik ben nu een zeer brave en lieve user
Soms staan er gewoon mededelingen tussen. Die zijn zeg maar 'neutraal' danquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:40 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
1 note van mij is terecht.
De rest is bullshit
Ik heb ze zelf eigenlijk nog nooit ingezienquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Soms staan er gewoon mededelingen tussen. Die zijn zeg maar 'neutraal' dan
Waarom? Zoveel kwam ze hier toch niet?quote:
s-a-r-c-a-s-m-equote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom? Zoveel kwam ze hier toch niet?
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeg hier ook even dat dat van je moeder een 'grapje' was. Gelukkig
DM openbaar maken TRquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeg hier ook even dat dat van je moeder een 'grapje' was. Gelukkig
Nope. Je zette mensen op het verkeerde been en dat moet je met dit soort gevoelige dingen nooit doen.quote:
ze heeft zichzelf er alleen maar meequote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nope. Je zette mensen op het verkeerde been en dat moet je met dit soort gevoelige dingen nooit doen.
oeeeequote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ze heeft zichzelf er alleen maar mee
ik ken mevrouwtje wel een beetje
Qua gedrag misschien niet elke dag thoughquote:
Het ging nergens over. De eerste paar posts waren leuk, de rest is baggerquote:
Niet elke dag?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Qua gedrag misschien niet elke dag though
Je weet dat ik hier op jullie let als een soort leraarquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je weet dat ik hier op jullie let als een soort leraar
Ik vind zo'n opmerking dan ook zeker niet kunnen. Maar schijnbaar verschillen daar menigen over.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nope. Je zette mensen op het verkeerde been en dat moet je met dit soort gevoelige dingen nooit doen.
Het was niets bijzonder hoorquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:20 schreef Dearest het volgende:
[..]
oh jeeik durf het denk ik nieteens terug te lezen
Ik voorlopig nog nietquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:20 schreef xcachet het volgende:
Ik heb wel echt zin om naar school te gaan.
Over 3 dagen alquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
26e ga ik survivalen met m'n nieuwe klas = meteen de eerste schooldag
26 augustus toch?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
TOO MUCH FUCKING INFORMATIONquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:24 schreef Spatieloos het volgende:
Elke keer als er wat roods uit mijn kont komt twijfel ik of het bloed is of watermeloen
Cool.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
hahaquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:25 schreef Dearest het volgende:
[..]
ik heb m'n hele intake nog niet gehad joh
waaaaannneeer wel?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:25 schreef Dearest het volgende:
[..]
ik heb m'n hele intake nog niet gehad joh
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En dat komt van jou, met je tampon in je kut laten zitten topic enzo
dat gebeurde mij nietquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En dat komt van jou, met je tampon in je kut laten zitten topic enzo
Dus het is pas erg als het echt gebeurd is?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:25 schreef Dearest het volgende:
[..]
dat gebeurde mij nietvroeg t me gewoon af
please..quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:24 schreef Spatieloos het volgende:
Elke keer als er wat roods uit mijn kont komt twijfel ik of het bloed is of watermeloen
gebeurd*quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dus het is pas erg als het echt gebeurt is?
Valt toch wel mee.quote:
nee, ik mag anderen afzeiken omdat ik het ben maar als jij mij af gaat zeiken krijg je een probleemquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Valt toch wel mee.
En gebruik eens hoofdletters en punten, als je toch zo kritisch op anderen bent
Weer wat geleerdquote:Samenvatting
Bloedverlies uit de anus is meestal onschuldig
Meestal zijn aambeien of scheurtjes in de anus de oorzaak.
Soms komt het door een infectie of een poliep; heel zelden door kanker.
Leefregels en medicijnen kunnen de klachten verminderen.
Afzeiken =/= kritiek geven.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:28 schreef Dearest het volgende:
[..]
nee, ik mag anderen afzeiken omdat ik het ben maar als jij mij af gaat zeiken krijg je een probleem
Oh, daar had ik over heen gelezen, maar doet me niks. Het is toch meestal watermeloen denk ik.quote:
Moest lachenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:30 schreef xcachet het volgende:
Zouden jullie mij een geschikte mod vinden?
Nee, nog erger dan #Spatieformodquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:30 schreef xcachet het volgende:
Wat kan jou het nou schelen wat een ander denkt? Als jijzelf meent dat je het zou kunnen en willen moet je gewoon solliciterenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:30 schreef xcachet het volgende:
Jawel, jij huilt om elk dingetje dat iemand over je zegt (no offense), dat moet je niet hebben als modquote:
Elk dingetje =/= met kanker schelden.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:31 schreef Dearest het volgende:
[..]
Jawel, jij huilt om elk dingetje dat iemand over je zegt (no offense), dat moet je niet hebben als mod
Daar heb je wel gelijk inquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat kan jou het nou schelen wat een ander denkt? Als jijzelf meent dat je het zou kunnen en willen moet je gewoon solliciteren
Nee, dat is haar trollmodus.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:31 schreef Dearest het volgende:
[..]
Jawel, jij huilt om elk dingetje dat iemand over je zegt (no offense), dat moet je niet hebben als mod
Dat kan niet eens manquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:32 schreef Toto69 het volgende:
No offense maar als xcachet JNG mod wordt laat ik mijn account verwijderen.
Maak je niet dik, dat doe ik dan welquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:32 schreef Toto69 het volgende:
RTquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:32 schreef Toto69 het volgende:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, het moet subtiel, anders is er niks aan.
Ik heb nog nooit de ambitie gehad om moderator op dit forum te wordenquote:
Ja dat is waar, daarom #Spatieformodquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:37 schreef xcachet het volgende:
Maar LittleBrownie en Ara zijn hier ook nog maar weinig.
Ik wel, ik voel het.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit de ambitie gehad om moderator op dit forum te worden![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit de ambitie gehad om moderator op dit forum te worden![]()
![]()
Ik zou niet weg gaan hoor. Het boeit me niet wie er moderator is of zal wordenquote:
Die is hier trouwens ook nog maar zelden te vinden. Oh well, mensen gaan en mensen komenquote:
Maar autocratie kan niet want LB en ara zijn ook gewoon mod..quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Veel mensen houden niet zo van autocratie! machtmisbruik!
ze heeft 'n banquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die is hier trouwens ook nog maar zelden te vinden. Oh well, mensen gaan en mensen komen
Dan snap ik wel waarom ze al een tijdje niet gepost heeftquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan snap ik wel waarom ze al een tijdje niet gepost heeft![]()
Iemand die net een ban heeft gehad voor aardig wat dagen en mod wilt zijnquote:
Jij liever dan ikquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:45 schreef Toto69 het volgende:
Zo voetballen in deze tropische warmte #yolo
Oeh sexyquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee want drnick en etsu waren al bezug
LB is hier nog redelijk vaakquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:37 schreef xcachet het volgende:
Maar LittleBrownie en Ara zijn hier ook nog maar weinig.
Truequote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij liever dan ik
Ik moet er niet aan denken![]()
Ze is nu gebannedquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die is hier trouwens ook nog maar zelden te vinden. Oh well, mensen gaan en mensen komen
Niet waar ze is een goede moderatorquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ze is nu gebanned
En ze zit te veel op TC!
Kneus.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar ze is niet 14/7 online zoals ik!
14 uur per dag FOK!
Daarom spatie4modquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar ze is niet 14/7 online zoals ik!
14 uur per dag FOK!
quote:
beter vannachtquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:03 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat eten en is er vannacht of morgen weer
die ken ik ook jaquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:04 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht even serieus dat ik deze aan had staan toen ik hem aan het luisteren was
iddquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:06 schreef nodig het volgende:
[..]
Lekker rustige muziek![]()
Ik vind deze wel tof
Laat ze wel hun bord leeg eten heaquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:05 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga mijn ouders maar eens aan het eten zetten
Maar dat moet je wel zijn hé dat is 1 van de modvaardigheden die je in huis moet hebben ;oquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben niet zo streng!
biw.
The xxquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:04 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht even serieus dat ik deze aan had staan toen ik hem aan het luisteren was
_o-quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:14 schreef nodig het volgende:
Spatie ben je weer aan het klonen
LIF / Grote kont
Sinds wanneer ben ik 14!?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:14 schreef nodig het volgende:
Spatie ben je weer aan het klonen
LIF / Grote kont
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:17 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat is zodat wij er niet meteen achter komen dat jij het bent
Naja, om eerlijk te zijn is dat mijn kloon niet, maar eigenlijk heb ik best een grote kontquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:17 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat is zodat wij er niet meteen achter komen dat jij het bent
pics voor etsuquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Naja, om eerlijk te zijn is dat mijn kloon niet, maar eigenlijk heb ik best een grote kont
Hij komt nooit terug!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:22 schreef nodig het volgende:
[..]
M-m-m-aar wil je Etsu geen warm welkom geven als ie terug komt
Stoppen met vretenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:38 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn prullenbak zit vol, wat nu?
Pas op voor de fapdoekjesquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:38 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn prullenbak zit vol, wat nu?
Die gooi ik in de wc en spoel door, niet in mijn prullenbak!quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Die gooi ik in de wc en spoel door, niet in mijn prullenbak!
En 1xtje per ongeluk in de wasmand![]()
Ik herinner mij nog dat ze de prullenbak ingingenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Die gooi ik in de wc en spoel door, niet in mijn prullenbak!
En 1xtje per ongeluk in de wasmand![]()
Mijn wiskunde docent had datquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:45 schreef d4v1d het volgende:
http://www.aspergersyndroom.nl/index.php/doe-de-test.html
Ik vraag me af wat jullie score is![]()
Dus?quote:
13quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:45 schreef d4v1d het volgende:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dus?
Ik had er een met dyscalculie.. Hij kon beter hoofdrekenen dan ik
14 jouwe?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:45 schreef d4v1d het volgende:
Stil.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Iedereen kan beter hoofdrekenen dan jij!
Hij was wel echt een vreemd type. Iedereen werd bang als je de les in moest en je had je huiswerk niet gemaakt.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dus?
Ik had er een met dyscalculie.. Hij kon beter hoofdrekenen dan ik
Staat op die site.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat
Ik heb Klassiek autisme, maar het komt eerder in de buurt van asperger
quote:
quote:32-50 is heel hoog (de meeste mensen met Asperger Syndroom of Hoog Functionerend Autisme scoren rond de 35)
oh sorryquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zie dit als een belediging
Niks persoonlijks verder
15quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:45 schreef d4v1d het volgende:
Jouw AQ: 9quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:45 schreef d4v1d het volgende:
Dat is nog minder dan 2/10!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jouw AQ: 9
Ik scoor ook altijd laag, kutzooi !!!
Dezelfde baan, dezelfde score, we lijken wel verdacht veel op elkaar. Ik vind het tijd voor een bromance.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:28 schreef nodig het volgende:
Tjongejonge wat een lijst zeg.
Ik had ook 9
Ik heb 4?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:28 schreef nodig het volgende:
Tjongejonge wat een lijst zeg.
Ik had ook 9
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:31 schreef Rodawa het volgende:
Oh, en je naam ook al. Tja. Daar heb je niet van terug he, lamlul.
Wat kan de huidarts eraan doen?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is ernstige nonautisme, ik zou naar de huidarts gaan!
Echt welquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dezelfde baan, dezelfde score, we lijken wel verdacht veel op elkaar. Ik vind het tijd voor een bromance.
Ben je boos?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jullie adoreren beide Spatie!
Jullie hebben ook beide een piemel (./vooroordeel)
Ik ben heel de dag al in mijn eentje HEEL ERG BOOSquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Kijk je wel uit, als je daar aan verslaafd raakt, krijg je ook een sarcasme verslaving, en dan wordt je net als Randy in South Park in die ene aflevering!!!quote:
Ben je nu niet..... boos?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kijk je wel uit, als je daar aan verslaafd raakt, krijg je ook een sarcasme verslaving, en dan wordt je net als Randy in South Park in die ene aflevering!!!
4 boze mensen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds boos hoor! Maar niemand anders is boos
Kudo's voor je broertje!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:59 schreef xcachet het volgende:
M'n broertje is slim. Hij ziet dating in the dark en vraagt zich af waarom die meiden dan nog make-up dragen
Ik ken dat niet, maar ik vraag me ook wel af, als je in het donker ben, waarom zou je dan make up dragen?!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:59 schreef xcachet het volgende:
M'n broertje is slim. Hij ziet dating in the dark en vraagt zich af waarom die meiden dan nog make-up dragen
MAUSquote:
Hij vroeg zich dat ook afquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ken dat niet, maar ik vraag me ook wel af, als je in het donker ben, waarom zou je dan make up dragen?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |