OKquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:49 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
hou daar nou eens mee op met dat irritant vrolijke gedoe
Ik kom er eigenlijk bijna nooitquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:50 schreef Jachtgeweer het volgende:
actief deelnemen aan een SCdan heb je wel echt het dieptepunt bereikt op FOK!
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:50 schreef Jachtgeweer het volgende:
daar ben ik het mee eens maar ik vind nachttopics eigenlijk niet hetzelfde als SC'squote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:50 schreef Jachtgeweer het volgende:
Klopt, 's nachts heb je de echte bagger. Daar waar jij post dusquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
daar ben ik het mee eens maar ik vind nachttopics eigenlijk niet hetzelfde als SC's
Wat een onzin! Jouw SC is ook een SC!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
daar ben ik het mee eens maar ik vind nachttopics eigenlijk niet hetzelfde als SC's
nee. ik wil niks met SC's te maken hebbenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat een onzin! Jouw SC is ook een SC!
Stuart komt niet (vaak) in KLB en ONZ, dus dat zou het kunnen zijn. Hij komt veel in GC, en nu ook in JNGquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:06 schreef trovey het volgende:
Ik ken 4 van de 10 uit die top 10 goed, wtf is stuart
GS kom ik ook wel, JNG ben ik een beetje te oud voor om serieus in te posten.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Stuart komt niet (vaak) in KLB en ONZ, dus dat zou het kunnen zijn. Hij komt veel in GC, en nu ook in JNG
Hoe oud bent u dan? Stuart is eigenlijk ook oudquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:07 schreef trovey het volgende:
[..]
GS kom ik ook wel, JNG ben ik een beetje te oud voor om serieus in te posten.
general shat?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:07 schreef trovey het volgende:
[..]
GS kom ik ook wel, JNG ben ik een beetje te oud voor om serieus in te posten.
Wanneer kom jij weer terug naar KLB, makker bor?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:08 schreef Rodawa het volgende:
Ik ken niemand uit de top 10, maar die mensen hebben echt geen leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |