quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
En xcachet is liefquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:10 schreef Rodawa het volgende:
23:00 wordt spatieboos.
Spatie Goes Snorloos LIVE.
Ja, hoezo?quote:
Lekker, of niet?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik ga vanavond bij paps en stiefmams eten
jottem
nou omdat WIJNIGquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, hoezo?
Ik lijk soms misschien dom, maar ik ben goed in leren en school
Vwo is voor mij een makkie
Ik maak er wel een in ONZ.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:04 schreef Stuart het volgende:
Weer geen naamtopic. Niets over mijn naderende 200k. Wat doe ik hier nog
kip geloof ikquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Lekker, of niet?
Wat ga je daar eten
Hou maar dan. Ik heb er toch al genoegquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:05 schreef xcachet het volgende:
Ik moet je ook wel heel lief vinden voor een naamtopic
Hoeveel?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hou maar dan. Ik heb er toch al genoeg
JNG / [JNG SC #1513] Geen emo.gifs naar Rodawa, wordt ze onzekerquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:05 schreef xcachet het volgende:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
JNG / [JNG SC #1513] Geen emo.gifs naar Rodawa, wordt ze onzeker
dankje
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:05 schreef xcachet het volgende:
Geen idee eigenlijk want er zitten ook een hoop Stu naamtopics tussen denk ikquote:
./jellyquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk want er zitten ook een hoop Stu naamtopics tussen denk ik
WOW http://zoeken.fok.nl/zoek/?searchmode=advanced&tab=forum&q=Stuart&startdate=&enddate=&startdatelast=&enddatelast=&bycreator=&byuser=&orderby=relevance&s_fields%5B%5D=titel&status%5B%5D=open&status%5B%5D=gesloten&status%5B%5D=sticky&status%5B%5D=openstick&status%5B%5D=centraalquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk want er zitten ook een hoop Stu naamtopics tussen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |