Nee, draaien is te moeilijk, en als ik bong gebruik kan ik veel zuiniger doen, want dan hoef ik geen pure, en ook hoef ik geen tabakquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
gewoon leren draaien mafkees
heb nog vloei en tip liggen alleen geen zuen
Het gaat niet vanzelf natuurlijkquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wist ik al
Maar vind het saai op die manier eigenlijk.
4all :squote:
Weet je hoeveel tijd dat heeft gekostquote:
Als ik jou was zou ik dan naar de primera/tabakwinkel en een waterpijp halenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, draaien is te moeilijk, en als ik bong gebruik kan ik veel zuiniger doen, want dan hoef ik geen pure, en ook hoef ik geen tabak
Een pijpje zou ook kunnen.
Ik denk ongeveer 10-15%quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoeveel procent van jouw posts zijn in MEN?
teenchat4allteens!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:33 schreef Dearest het volgende:
[..]
4all :s
dan is t technisch gezien ook geen teenchat als toch iedereen mag komen
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:34 schreef nodig het volgende:
[..]
Het staat nog steeds in mijn onderschrift
Nu ga je op spatie lijken hoor :squote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:35 schreef LETMEIN het volgende:
WAAROM DENKT IEDEREEN DAT IK NU GA FAPPEN?
(Heeeeeeeeeeeeeel misschien is dat wel zo)
Oh die had ik vroeger, dat is wel lekker, maar mijn broer heeft die voor eeuwig uitgeleendquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik dan naar de primera/tabakwinkel en een waterpijp halen
Dat moet wel lukken toch? Ik niet want ik ben er na het avondeten niet meer tot vannachtquote:
OH valt mee, maar ehh schat eens niet, en zoek het op. (dat is mogelijk, ben alleen vergeten hoe! )quote:
Puur is goed hoor, en eventueel pleur je er wat mint tabak tussen. en het stinkt minder dan een jointquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh die had ik vroeger, dat is wel lekker, maar mijn broer heeft die voor eeuwig uitgeleend. Maar het duurt langer om klaar te maken dan een bong of pijpje, en het is met tabak (puur kan misschien ook, maar dat is raar) En ik wil mijn longen niet teveel vergiftigen.
Ik kan alleen dit jaar voor je opzoekenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
OH valt mee, maar ehh schat eens niet, en zoek het op. (dat is mogelijk, ben alleen vergeten hoe! )
Ik schat 40% bij jou.
Maar ik wil niet de hele dag gaan FOK!kenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat moet wel lukken toch? Ik niet want ik ben er na het avondeten niet meer tot vannacht
Ik zal wel rond de 400/500 komen denk ik
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Let op! Deze post bevat maximale sarcasme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |