BROEK UIT BROEK UIT!!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:06 schreef CherryLips het volgende:
O, ik had net weer m'n broek aangetrokken.
En stuur me dan de foto die je maakt van je blote kontquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:09 schreef Barbusse het volgende:
Het is wel het weer voor broek uit natuurlijk.
Zó warm is het nou ook weer niet hoorquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:10 schreef Tally het volgende:
[..]
En stuur me dan de foto die je maakt van je blote kont
Ik lig lang uit in het zwembad in de tuin.quote:
Hier wel!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zó warm is het nou ook weer niet hoor
Het is daar op z'n hoogst net zo warm als hierquote:
Dan kan je makkelijk in je blote kont lopen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is daar op z'n hoogst net zo warm als hier
Dat klopt.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan kan je makkelijk in je blote kont lopen.
Daarom ben ik zo'n fan van de trein met dit weerquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:23 schreef Seikcid het volgende:
Het valt wel op dat hotpants mode zijn onder de dames.Levensgevaarlijk in de auto.
En dan 'per ongeluk' de airco slopen en hopen dat ze een bikini eronder dragen?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daarom ben ik zo'n fan van de trein met dit weerKomen ze nog naast/tegenover je zitten ook.
Om het zaad uit de ballen van hitsige mannen te schudden ja!quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:44 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Om het zaad uit de ballen van hitsige mannen te schudden ja!
Shake it like a polaroid picture!quote:
Outkastquote:
Van die spijkerbroekjes wara de broekzakken onderuit komen, da's nu ineens hip.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:23 schreef Seikcid het volgende:
Het valt wel op dat hotpants mode zijn onder de dames.Levensgevaarlijk in de auto.
Bubblebutt, bubble bubble bubblebuttttt!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:44 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Om het zaad uit de ballen van hitsige mannen te schudden ja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |