En hoe was je van plan dat te gaan bewerkstelligen? Juist, beetje je kontje verkopen op parkeerplaatsen voor je vriendje ofniet?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:11 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Ik ben een jongen. Hij is niet meer zo boos op mij. Ik moet hem nog terugbetalen
Ik ben een Irakees.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:12 schreef Jachtgeweer het volgende:
omdat je een marokkaan bent betekent niet gelijk dat je maar mag jatten, jullie staan er wel om bekend maar het mag dus niet hier in dit land he
Een dure camera en 2 PS3 games. Alleen heb ik geen PS3.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:21 schreef Scuidward het volgende:
Wat heb je gekocht trouwens? Enige wat ik mis in dit topic voor ik hem links laat liggen.
En duur kan denk ik ook niet voor 100,- dus ik denk dat het allemaal wel meevalt achteraf.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:23 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Een dure camera en 2 PS3 games. Alleen heb ik geen PS3.
hij kocht 2 PS3 spellen en heeft de camera geleend uit de winkel.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:23 schreef Scuidward het volgende:
[..]
En duur kan denk ik ook niet voor 100,- dus ik denk dat het allemaal wel meevalt achteraf.
Nou, misschien overdreef ik een beetje met DUURquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:30 schreef redboyke het volgende:
[..]
hij kocht 2 PS3 spellen en heeft de camera geleend uit de winkel.
Veranderingen horen eenmaal in het leven.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:31 schreef Moccie het volgende:
Ali hahahaha goeie tijden met jou gehad![]()
![]()
!!!
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:34 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik vond die topics voor je een typcursus gedaan had beter, persoonlijk.
maargoed, da's ook maar een mening he.
Ja, TS, ik zie het probleem ook niet hoor, je betaalt het toch gewoon terug! En hij zei ook dat je die 50 euro mocht uitgeven! Maaaar, als je slim en lief bent, betaal je hem met rente terug, dus een euro of 10 exta.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:11 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Ik ben een jongen. Hij is niet meer zo boos op mij. Ik moet hem nog terugbetalen
Je mag mijne wel 'lenen', maar dan wil ik van jou 300 euro 'lenen'.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:23 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Een dure camera en 2 PS3 games. Alleen heb ik geen PS3.
Helemaal fijn dat je het begrijpt. Maar ik ben moslim. Rente is haram. Hoewel ik als moslim veel drink enzoquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, TS, ik zie het probleem ook niet hoor, je betaalt het toch gewoon terug! En hij zei ook dat je die 50 euro mocht uitgeven! Maaaar, als je slim en lief bent, betaal je hem met rente terug, dus een euro of 10 exta.
Oh nooit geweten dat dat Haram was, maar mag je dan ook niet van de bank lenen?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:49 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Helemaal fijn dat je het begrijpt. Maar ik ben moslim. Rente is haram. Hoewel ik als moslim veel drink enzo
Waarschijnk wel. Maar daar loopt het financieel niet zo goed. Ik hou van Holland. Go kaas!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh nooit geweten dat dat Haram was, maar mag je dan ook niet van de bank lenen?
En hebben ze in wat was het, Irak, geen banken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |