Dat klinkt goed manquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Application process lijkt me wel te doen.
1. Kennismakingsgesprek (vanochtend gehad)
2. Mail over allerlei zaken (gehad + gelezen)
3. Online tests (gemaakt)
4. Interview
5. Klaar
Salaris rond de 1000 euro per maand geloof ik. Máár dan zit je wel in een appartement van het bedrijf met TV, internet etc en je hoeft niks te betalen qua rekeningen (gas, licht etc.) wordt allemaal betaald door het bedrijf (appartement ook)
Ja tochquote:
Je gaat stoppen met school?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja tochBegindatum 9 september dus dan heb ik wel iets langer voorbereidingstijd. En uit Belfast heb ik nog niks gehoord. Mocht ik deze hebben en Belfast belt dan pas, tja, pech dan.
Wel een veel betere voorbereidingstijdquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja tochBegindatum 9 september dus dan heb ik wel iets langer voorbereidingstijd. En uit Belfast heb ik nog niks gehoord. Mocht ik deze hebben en Belfast belt dan pas, tja, pech dan.
Me too. Is maar een half uurtje hier vandaanquote:
Eerst een jaar werken was het plan, dat ga ik dus ook doen maar dan hopelijk in het buitenland.quote:
Truequote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel een veel betere voorbereidingstijd
Hebben ze ook van die glijbanen, daar moet je met een bootje in, en dan is het helemaal donker en dan krijg je allemaal lichtjesquote:
Deze is leukerquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hebben ze ook van die glijbanen, daar moet je met een bootje in, en dan is het helemaal donker en dan krijg je allemaal lichtjes
Ja, die is tofquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Deze is leuker
[ afbeelding ]
Werd je toen uitgeschoten zeg maar
Die was toen ik er was, dichtquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Deze is leuker
[ afbeelding ]
Werd je toen uitgeschoten zeg maar
Ik weet het ook even niet. Ik weet alleen Blitz en Flits geloof ikquote:
Ik weet nog wel dat ik brandgaatjes had in mijn zwemshorts van die glijbanenquote:
Vast wel?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:27 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Zijn er helemaal geen glijbanen die over de kop gaan?
Is dat die met die banden?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |