abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129246950
Ik probeer mijn draadloze netwerk uit te breiden met een Powerline adapter van Linksys; de PLWK400. Ik heb bij de aanschaf speciaal gelet of dat deze wel werkt met een Time Capsule

Als ik nu de powerline in het stopcontact steek, de ethernet kabel direct in mijn Time Capsule stop dan zie ik de adapters niet in de Cisco PowerAV Utility.

Heeft iemand enig idee wat ik fout doe?
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
  dinsdag 23 juli 2013 @ 12:05:02 #2
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_129249296
Hoe heb je het verder aangesloten?
Heb je de handleiding gevolgd?

Sluit de PLE op je router aan en de PLW op de plek waar je time capsule staat.
Zorg ervoor dat het eerst werkt met een laptop (of pc) en sluit dan pas je time capsule aan op de PLW met een kabel.
So we just called him Fred
pi_129249882
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 12:05 schreef FredvZ het volgende:
Hoe heb je het verder aangesloten?
Heb je de handleiding gevolgd?

Sluit de PLE op je router aan en de PLW op de plek waar je time capsule staat.
Zorg ervoor dat het eerst werkt met een laptop (of pc) en sluit dan pas je time capsule aan op de PLW met een kabel.
Mijn time capsule is de router. Ik heb de PLE op de router aangesloten. In de handleiding staat inderdaad dat de PLE direct met de router moet zijn verbonden en de PLW niet te ver van de router. Dat maakt in mijn geval niet uit omdat stopcontact dat ik gebruiken wil in dezelfde groep zit.

Sluit ik de PLE op de router aan dan is deze niet vindbaar. Sluit ik de PLE direct op mijn macbook aan dan zie ik ze beide. Vervolgens stel ik de draadloze verbinding in en koppel ik de PLE weer aan de router en weg is de verbinding.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_129330009
bump
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')