Ja, daarom is het alleen bij alcohol en niet bij vet eten.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:06 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Denk het niet, ik drink altijd water, ook tijdens het drinken.
Ik denk niet dat het kanker is, maar welke soorten bedoel je dan?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:20 schreef Dven het volgende:
bepaalde types kanker veroorzaken pijn direct na het nuttigen van alcohol
Moet je sowieso niet van uitgaan inderdaadquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:23 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het kanker is, maar welke soorten bedoel je dan?
Ik ehm...dat weet ik niet, maagzuur voelt anders eigenlijk.quote:
Natuurlijk kan dat, maar ik wil het nog wel drinken.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:28 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik heb vast een oplossing voor je probleem. Geen alcohol meer drinken.
Ik heb een keer ook pijn op mijn borstkas gehad; inclusief hartkloppingen maar dat bleek dus ook gewoon maagzuur te zijn; een veel voorkomende klacht. Ik heb er tabletten voor gekregen en het was weg.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:25 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik ehm...dat weet ik niet, maagzuur voelt anders eigenlijk.
Dit is echt over de gehele borstkas.
Of is dat bij maagzuur ook zo? Ik stel me voor dat het bij maagzuur geconcentreerd is in het midden oid.
Kortom maak je maar niet teveel zorgen!quote:Overmatig alcoholgebruik kan ervoor zorgen dat het slijmvlies van de maag beschadigd raakt en kan zorgen voor de productie van meer maagzuur.
Oh zorgen maakte ik me niet hoor, het is meer....vervelend. Als het maagzuur is zou het best fijn zijn, dan is het snel opgelost.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:33 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik heb een keer ook pijn op mijn borstkas gehad; inclusief hartkloppingen maar dat bleek dus ook gewoon maagzuur te zijn; een veel voorkomende klacht. Ik heb er tabletten voor gekregen en het was weg.
Ik denk dat dit in jouw geval ook zo is, aangezien je het specifiek hebt bij alcohol drinken:
[..]
Kortom maak je maar niet teveel zorgen!
Nope, ik rook helemaal niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:40 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Scheurtje in je middenrif ofzo? Dat is iets wat vrij veel mensen hebben. Misschien trekt je middenrif ook wel gewoon raar samen door de alcohol (doordrinken, dan kan het wennen) waardoor het wat geïrriteerd raakt. Je rookt niet toevallig (uitsluitend) bij het drinken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |