quote:
Je boft met zo'n schatjequote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:01 schreef theguyver het volgende:
[..]mijn schatje heeft mijn favo eten gemaakt bami met een coca cola glazen fles en als toetje een cheesecake
![]()
er viel niet aan mijn verjaardag te ontkomen![]()
Junkfood voor het lagere volk - zoals het hoortquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:01 schreef theguyver het volgende:
[..]mijn schatje heeft mijn favo eten gemaakt bami met een coca cola glazen fles en als toetje een cheesecake
![]()
er viel niet aan mijn verjaardag te ontkomen![]()
Wat bazel jij nou?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:37 schreef MayerAmschelRothschild het volgende:
[..]
Junkfood voor het lagere volk - zoals het hoort
Goeie goy geniet van je GMOs en cola met foetale cellen~
Daar doelde ik idd op.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:11 schreef Maron het volgende:
Ik dacht uit de TT op te maken dat het over het nieuwe koningskind in England ging..
Dit is uiteindelijk toch BNW..![]()
Jij ook truste. Leuk topic trouwens, ga het morgen wat beter bekijken.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:02 schreef Maron het volgende:
[..]
Okay..truste Blaadjes..sweat dreams..;) pff wat een temperaturas..
simpel maar 2 dingen die je niet snel zal vinden.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:37 schreef MayerAmschelRothschild het volgende:
[..]
Junkfood voor het lagere volk - zoals het hoort
Goeie goy geniet van je GMOs en cola met foetale cellen~
vandaag regen, ..... hoop ik voor je..quote:
Heey Dotje!quote:Op woensdag 24 juli 2013 08:52 schreef Dotteke het volgende:
Morguh all, en de hitte goed doorstaan??
Hoi Dot,quote:Op woensdag 24 juli 2013 08:52 schreef Dotteke het volgende:
Hoi Dot, ja hoor, ben weer uitgepuft, en jij?quote:Op woensdag 24 juli 2013 08:52 schreef Dotteke het volgende:
Fok dat werk eh ik bedoel werkend fokkenquote:Op woensdag 24 juli 2013 10:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mogguh L.
Lekker aan het fokken werk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |