Als ik met iemand aan het praten ben zal het me niks intereseren wat andere er van vinden, zo ben ik nog wel eens met iemand over iemand die 5 meter verder op staat aan het praten.
Ik kan behoorlijk bij de hand zijn. Hoe beter ik me voel hoe erger dit is.
Ik zeg eigenlijk altijd wel wat ik denk, wat ook niet altijd in dank word afgenomen.
Over school denk ik te sompel. alles uitstellen en zo, en als het maar voldoende is is het goed, zo niet dan herkans ik wel.
Op het gebied van meiden ben ik gewoon een mietje.
Ik ben hardrock fan. Niet echt een slechte eigenschap, maar ja, niet iedereen is daar even blij mee.
Maar ja, ik ben toch wel tevreden met me zelf zoals ik ben. Dus ik ga ook niks aan mezelf veranderen. Alleen misschien op het gebied van meiden.
Behoorlijk snel jaloers.(wordt aan gewerkt)
Snel geirriteerd, vloeken en alles dat los en vast zit schoppen. Ben ik als klein kind voor bij een psychiater geweest, heeft wel een aantal jaar geholpen maar nu komt het toch weer.
Kan vreselijk lullig uit de hoek komen als mensen daar in mijn ogen om vragen.
Maar ook heel erg bot, en vaak verdienen mensen dat wel maar daar denken ze zelf anders over.
Ook als een klant een toon aanslaat moet ik vriendelijk blijven, maar dat lukt me niet. Als zij beginnen doe ik lekker mee. That'll teach them!
En m'n negatieve zelfbeeld vind ik ook wel een slechte eigenschap. Als iemand zegt dat ik leuk ben beweer ik het tegendeel. Nog naief ook dus.
Hmm, ik ben best wel slecht.
[edit]
Het wordt nog mooier!
Las wat dingen van anderen die op mij ook van toepassing zijn.
Dingen vaak uitstellen.
(te) Bij de hand af en toe, en net als Heintje wordt dit erger naar mate ik me beter voel.
Ik houd er nog wel eens een vreemde denkwijze op na over bepaalde dingen.
Ben een tikkeltje rechts, wat me vaak ook niet in dank word afgenomen.
Ik kan gevouwen liggen om de meest sadistische, lullige, racistische moppen.
En ik moet en zal overal m'n mening laten horen, en deze is vaak het tegenovergestelde van m'n mede mens.
En tja, over het algemeen ben ik gewoon stront eigenwijs.
[Dit bericht is gewijzigd door Roefoes op 21-09-2002 16:14]
quote:Leuke topic, maar uh als je diep na denkt is er geen goed en fout want alles heeft zijn reden.
Op vrijdag 20 september 2002 16:18 schreef Wolkje het volgende:
En probeer je ze te veranderen, of accepteer je jezelf zoals je bent?Ikzelf:
- Lui op de verkeerde momenten
- Geef soms te makkelijk geld uit
- ChaotischMisschien kom ik er op nog wel meer..
..nog even nadenken.En jullie?
Wolkje
Je goede eigenschappen zijn je slechte en je slechte eigenschappen zijn je goede. Dit alles maakt jou tot de heelheid de persoon die je bent.
Je slechte eigenschappen behoede je misschien voor slechte dingen terwijl je goede je te makkelijk overhalen omdat je het beste wil doen maar dan kom je weer in de problemen etc. maar de intenties waren goed. Allemaal zo lekker dubbel he, misschien hebben ze beide wel een functie zolang je die maar probeerd te zien en er van leert.
quote:Dat heb ik ook. En dat kan tot oneindige discussies leiden.
Op zaterdag 21 september 2002 16:07 schreef Roefoes het volgende:
Ik houd er nog wel eens een vreemde denkwijze op na over bepaalde dingen.
Ben een tikkeltje rechts, wat me vaak ook niet in dank word afgenomen.
Ik kan gevouwen liggen om de meest sadistische, lullige, racistische moppen.
En ik moet en zal overal m'n mening laten horen, en deze is vaak het tegenovergestelde van m'n mede mens.
Ik accepteer het wel als iemand ergens anders over denkt. Maar ik zal toch wel ff proberen dat te veranderen.
quote:Arrogant vooral als het gaat om dingen die ik zelf doe.
Op zaterdag 21 september 2002 07:35 schreef Wolkje het volgende:[..]
Is dat niet tegenstrijdig?
Wolkje
Die arrogantie is overigens gewoon een schijnvertoon, als je een grote bek hebt laat je niet zien dat je bang bent om te verliezen.... Heb ik geleerd met sport...
quote:Ja, zit wat in.
Op zaterdag 21 september 2002 16:35 schreef Dwan het volgende:[..]
Leuke topic, maar uh als je diep na denkt is er geen goed en fout want alles heeft zijn reden.
Je goede eigenschappen zijn je slechte en je slechte eigenschappen zijn je goede. Dit alles maakt jou tot de heelheid de persoon die je bent.
Je slechte eigenschappen behoede je misschien voor slechte dingen terwijl je goede je te makkelijk overhalen omdat je het beste wil doen maar dan kom je weer in de problemen etc. maar de intenties waren goed. Allemaal zo lekker dubbel he, misschien hebben ze beide wel een functie zolang je die maar probeerd te zien en er van leert.
quote:Dat is niet alleen met sport zo.
Op zaterdag 21 september 2002 17:06 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Die arrogantie is overigens gewoon een schijnvertoon, als je een grote bek hebt laat je niet zien dat je bang bent om te verliezen.... Heb ik geleerd met sport...
Wolkje
Je zou het samen kunnen vatten als een typisch gevalletje van 'weinig verantwoordelijkheid' denk ik.
=-(
silly me.
maargoei! ik leef dus ben ik blij =-)
nee, serieus:
- lui
- rommelig (wat me niet boeit btw)
- gierig op foute momenten (dus vaak niet, maar juist wel als het niet moet)
verder vast nog een boel, maar dat weet wolkje beter
quote:Compleet offtopic:
Op zondag 22 september 2002 20:55 schreef cloudchaser het volgende:
Ik heb geen slechte eigenschappen...nee, serieus:
- lui
- rommelig (wat me niet boeit btw)
- gierig op foute momenten (dus vaak niet, maar juist wel als het niet moet)verder vast nog een boel, maar dat weet wolkje beter
Wolkje
Wolkje
- Moeite met autoriteiten
- Weinig zelfdiscipline
- Denkt teveel
- Twistziek, cynisch, sarcastisch
* Nog even verder denkt
En owh jah.........tot grote ergenis van mijn vriend ......ik kan niet zo goed de auto in en uit parkeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |