Ik dm mijn lijst wel evenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga in september weer die kant op en zorg wel weer dat ze van die lijst af gaat
Ik mijn laars(en)quote:
Wat nou weerquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:42 schreef Toverheks het volgende:
Poezewoes....Tanya heeft vanavond afscheid genomen, goffer de goffer wat kennen ze daar acteren, moest bijna huilen
Piep dan ergens andersquote:
Nee, je piept maar op dat kippenkut forum. Niet hier. Je plempt hier wat neer en dan inééns mag niemand wat weten verder. Donder op met die onzinquote:
Zeik toch niet eens zo Souryquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee, je piept maar op dat kippenkut forum. Niet hier. Je plempt hier wat neer en dan inééns mag niemand wat weten verder. Donder op met die onzin
Oh das gekquote:
Leer eens lezen, Acteren staat er bij wat denk je nu zelf, Tanya is een actricequote:
lk zag het meteenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Leer eens lezen, Acteren staat er bij wat denk je nu zelf, Tanya is een actrice
Nee, het kon ook Miep, Greta, Debuuf zijn. Je gooit wat op een forum zonder dat iemand daar iets van af weet, laat staan wie dat mens is. En dan geheimzinnig lopen doen. Pleasequote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zeik toch niet eens zo Sourylast van de warmte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |