Ja maar die was gisteravond op tijd naar bed en vandaag weer vroeg op dus die komt zo weer thuis ...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:55 schreef Margo37 het volgende:
Soury is sinds die tijd wel met de noorderzon vertrokken![]()
Dies stoom aant afblazen denk
Jij hebt inside info dus, Bende pas op, kaper op de kustquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar die was gisteravond op tijd naar bed en vandaag weer vroeg op dus die komt zo weer thuis ...
Dat valt in dit geval wel mee, dacht dat Soury zelf hier al wel de enige info had gegeven...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:28 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Jij hebt inside info dus, Bende pas op, kaper op de kust
28,5 hier binnen nuquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:28 schreef HiDiHo het volgende:
28 graden binnen...iedere dag een graad erbij
Een boom roken had ik nog wel kunnen snappenquote:
Dan maar, ik ben wel wat gewend op fokquote:
Met zijn vogel te vogelenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben zit nu alleen en rookt op een stikkie
Huh? waarom dat nou, de lente mag wel toch ?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:23 schreef Toverheks het volgende:
Attentie Attentie
Ik stel voor, dat we volgend jaar zomer de zomer maar overslaan
Ja, Winter, lente en de herfst.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Huh? waarom dat nou, de lente mag wel toch ?
Jaja eerst maar eens zien, die "verwachtingen" Ik ben gek op onweerquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:27 schreef Jian het volgende:
Morgenochtend neemt de bewolking verder toe en in het zuidwesten kan lichte buiige regen vallen. Verder landinwaarts ontstaan in de middag enkele onweersbuien en deze trekken noordoostwaarts. In de avond wordt het weer droog. De middagtemperaturen komen lager uit dan de afgelopen dagen. In het oosten en noordoosten kan het nog 29 graden worden, aan zee blijft het bij een graad of 22. De wind draait overal naar het westen en is zwak tot matig. (Bron: KNMI)
Jottum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |