Wát? Dan zijn NIN/FF/Editors dus niet de drie headliners...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:29 schreef indiaantje89 het volgende:
http://www.lowlove.nl/2013/nieuws/20630/
Huh staat Franz Ferdinand op een vrijdag?
Dat zou een stuk logischer zijn.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:33 schreef indiaantje89 het volgende:
http://www.franzferdinand(...)=eventlist&Itemid=63
Ze hebben verkeerd gekeken denk ik,
Staat 16-18 augustus.
Ik denk ze gewoon op een zondag spelen.
Grolsch stond behoorlijk vol vorige keer, zal wel een Alpha spot worden maar headlinen. Lijkt me niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:40 schreef indiaantje89 het volgende:
Dan zou je vrijdag echt teveel grote namen hebben op 1 dag: Biffy Clyro, Nine Inch Nails, Franz Ferdinand en Slayer. Zie daarom FF gewoon op een zondag staan.
Waarom denken overigens zoveel mensen dat Seasick Steve een headliner zou kunnen zijn? Heb ik iets gemist?
Geen flauw idee, snap het ook niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:40 schreef indiaantje89 het volgende:
Dan zou je vrijdag echt teveel grote namen hebben op 1 dag: Biffy Clyro, Nine Inch Nails, Franz Ferdinand en Slayer. Zie daarom FF gewoon op een zondag staan.
Waarom denken overigens zoveel mensen dat Seasick Steve een headliner zou kunnen zijn? Heb ik iets gemist?
Staan dit jaar ook niet heel veel grote NL bands. Op de Jeugd en The Opposites niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:46 schreef BillDauterive het volgende:
Te weinig Nederlandse bands in de Alpha, indiaantje..De vorige keer stond de Alpha ook vol met Nederlandse bandjes..
En Nick Cave & The Bad Seeds gaat echt wel headlinen.
Noah & The Whale is vele malen groter dan Traumahelikopter. Die zijn volgens mij nog niet zo heel bekend. Noah & The Whale had 2 jaar terug wel hitjes gescoord natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:06 schreef BillDauterive het volgende:
Hmm, dat is wel zo. Een Jacco Gardner is hier toch een stuk bekender dan Noah & The Whale, dus die zou vast wel in de Alpha kunnen staan. M&TF of Traumahelikopter trouwens ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |