En we kunnen weer vrolijk verder
[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 04-10-2000 23:14]
[Dit bericht is gewijzigd door Thee op 04-10-2000 00:59]
01:19 Bianca, Hieke en Annet gaan nu met zn 3en plassen... Geogie: ga jij ook ff Kim? Kim: nee ik hoef nu nog niet. Geo: nou dan ga jij over 10 minuten... Sjors vraagt nog aan Leo of tie met de klokken bezig is...
Bianca terug: ik heb wel gebreid maar nog nooit in bed... Leo loopt daar nu ook rond. Hij zoent goeienacht met Annet. Kim kan haar draai niet vinden en heeft last van jeuk en muggenbultjes (kheb overal bultjes...)
01:25 Leo gaat nog niet slapen zegt hij en Annet en Hieke gaan hem gezelschap houden. Hieke moet eerst de lichten uitdoen van Koos, ze vergeet t bijna. In de huiskamer... [De luie regie geeft natuurlijk geen beeld op 1 & 2. WOLlers of decoders?]
[Om te laten zien dat ze niet lui zijn maar dit expres doen (hoe reanimeren we de erfenis van Nina) krijg ik de hobbykamer op stream 1!!!]
Kim fluistert met Koos??? [bijna niet te horen] Gaat over niet kunnen slapen en ontspanningsoefeningen.... ...sneaky... ...moet naar de dagboekkamer... ...klein beetje... Kim: vind ik leuk om te horen.
[niet te volgen... ]
Koos geeuwt. [met het geluid op max door de koptelefoon klappen mn oren bijna]
Georgie: waarom zou je dat willen weten?
Kim: ...
Georgie: hehehehe, sneaky Kimmie...
01:37 De klok slaat... Geronk. Kim: wat is dat? Sjors: ik denk die koelkast...
[Dit bericht is gewijzigd door ShroomHead op 04-10-2000 02:19]
1:33 Vermoeden dat het iig Dezeuree is, met Robin weer ofzo. Dezeuree blaat weer dat ze iets niet begrijpt ofzo.
1:34 Ik zie nu pas dat ze bij elkaar in bed liggen. Erg slecht verstaanbaar (....dagboekkamer.....pand....Georgie....)
1:35 Robin gaapt (tja niet echt interessant, maar er gebeurt verder niks
1:36 Er wordt weer iets gezegd over Ferdi. Dezeuree wil iets weten van Ferdi ofzo.
1:37 AHA, het plaatje valt in elkaar! Het zijn Kim en Georgie!!!!!! Ze hebben het over Ferdi, Kim vraagt zich af of Ferdi haar leuk vind en probeert dit te onttrekken aan Georgie, die het lijkt te weten, maar het niet wil vertellen.
1:38 Kim zegt dat als ze zou weten dat Ferdi haar leuk vind ze hem toch zou dissen, hehe, t2 bad 4 u Ferdi
Ineens een raar geluid, een koelkast volgens Georgie.
1:39 Ze zitten trouwens niet echt aan elkaar ofzo. Er wordt verder gepraat.
Kim gaat er nog een keer uit om te plassen.
Koos probeert zn oordoppen in te doen. Ze hebben de oordoppen van Koos omgewisseld voor tampons!!! LL Hij merkt t gelijk want ze passen niet en 'er liggen er teveel'... Zegt iets van 'GVD dat past niet' en staat op... De mensen uit de huiskamer komen brullend van het lachen binnen: we zijn dit al een week aan het voorbereiden! Koos: dat moet je toch beter voorbereiden, ik had het meteen door...
[sukkel]
[Dit bericht is gewijzigd door ShroomHead op 04-10-2000 02:04]
1:42 Kim:"Ik moet nog een keer plassen." Dat gaat ze dan ook doen.
1:43 Georgie wacht geduldig op haar terugkomst.
1:44 De klok slaar, er wordt gelachen...door Georgie. Ze hebben Koos voor de gek gehouden, iets met een tampon.
1:45 Huh? Tampons paste niet bij Koos ofzo...deze grap hadden ze al een week voorbereid. Bianca heeft veel voorpret gehad zegt ze.
1:46 Koos zegt een stuk of 5 keer dat ie het wel doorhad.
Tot zo ver mijn streamverslag van vandaag, kga pitten, net als Koossie.
01:56 Streams idem. Na de hilariteit rond de 'oordoppen' zitten Kim, Hiek, Annet en Leo nog steeds in de huiskamer. [geen beeld of geluid van] De rest ligt voor pampus maar Robin kan de slaap niet vatten.
02:13 [5 minuten gemist] Kim ligt weer in bed. Koos draait wel maar ademt zo zwaar dat ik denk dat ie slaapt. Uit de huiskamer klinken nog steeds vrolijke geluiden op de achtergrond maar de streams blijven onveranderd....
02:19 Koos staat plotseling op en verlaat de kamer. Kim draait zich verschrikt om maar zegt nix. Het zware ademen gaat gewoon door dus dat zal Sjors dan wel zijn. Robin frunnikt nog eens aan zn hoofd op stream 1...
02:35 Streams nog steeds t zelfde, bewoners idem ...
[probeerde t geluid van str 1 uit te schakelen maar Microschoft Windows 1898 knalt heel mn laptop vast, reboot, dus ik zal wel veel gemist hebben ]
03:05 Koos komt terug naar bed.
03:07 Hieke idem.
03:10 Zie ineens Georgie in beeld, was dus kennelijk ook in de huiskamer. Stapt weer in bed. Annet volgt (in eigen bed) Van Leo nog geen spoor? Toch wel, komt herenkamer in en beide streams nu daar...
[Dus NU maft iedereen pas, Harry! ]
03:18 This dealer gets a break at 03:18, what time is it now?
[Dit bericht is gewijzigd door ShroomHead op 04-10-2000 03:19]
B tegen A "het is dierendag, gefeliciteerd"
van de rest ontbreekt ieder spoor.
(ze zijn nog niet zo spraakzaam)
12:28 De klok staat. Hij werkt dus wel, maar de tijd klopt niet
Het gesprek gaat over muggen in de slaapkamer.
Koos zijn "oordopjes" passeren. Annet vertelt hoe zij in gedachte al vanalles zagen gebeuren.
K: Ik zit er niet mee jongens.
[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 04-10-2000 12:31]
Ferdi en Leo hebben het over het mechanisme van de klok. De dames hebben het intussen over haren wassen. Ferdi weet niet of ie naar beneden loopt. Leo: dan doet ie dit of dat
Koos zijn markt (met sigaretten red.) is verpest. De markt is verzadigd nu Jolanda weg is.
(Big) Bart had zich weer ingeschreven voor dit huis, zegt Koos.
(Gesprekken gaan echt van de hak op de tak)
Nu gaat het weer over brood, blijkbaar hebben ze net het brood van eergisteren ofzo op. Dit is veel beter, zegt Koos, want vers brood moet nog uitzetten in je maag en dit brood is al uitgezet.
De dames en georgie zitten nog aan tafel, de rest is pleitos. Ferdi komt er ook weer bijzitten. Hieke wil morgen pannekoekjes bakken. Is weer lang geleden. Bianca vraagt of Lee (quote) nog koffie lust en schenkt voorieder die wil een kopje in.
Langzaamaan komen de mannen 1 voor 1 weer aan de tafel zitten.
Annet: Georgie met je lange nek
G: Nee, dikke nek
B: Nee, stijve nek
Op de achtergrond horen we de klokken Lijkt meer op bellen
*Laat je niet gek makuhuhuh*
*snel en goedkoop*
Iedereen zit aan de tafel, behalve ferdi en Leo.
Miranda vertelt dat Ferdi gisteren steeds het licht aan en uit deed. Iemand had aan hem gevraagd of ze nog disco hadden, vandaar.
G: Ja jongens, we zitten bijna op 1/5
?: Het is meer dan 3 maanden.
?: Ja, 3 1/2
Dees: Goh, da's een heel kwartaal
?: Dan klinkt het wel veel langer.
?: In weken lijkt het weinig.
D: Als je nu die warme kruik om je nek doet
M: Warm houden is heel belangrijk
A: Dat vond ik altijd eng bij de fysiotherapie, dan moest je zo gaan liggen
...
Ze hebben het over een boek. Heel spannend, je moet wel goed opletten, anders snap je er niets van.
R: Geen boek voor mij dus
B: Jodie Foster doet niet mee, die hebben ze van alles aangeboden
Deze opmerking brengt een hoop mensen aan het praten. Lekker door elkaar, dus niet te volgen.
Ferdi en Leo hebben het weer over de klok: Als hij nu een half uur slaat... Ja, net 7 uur...
Koos vraagt of Georgie intervieuws doet, vertel.
Annet heeft iemand geintervieuwd over Brazilië. bla bla bla.
Georgie en Robin gaan weer zingen: Dit is een leuk muziekje tralalala etc.
Hieke maakt de tafel schoon.
Ferdi zit in de DBK, ik hoor hem "Eh.." zeggen en krijg de stille tuin te zien.
"Ik hing hem op enne..."
"Ik zal eens overleggen, maar het is natuurlijk niet best"
F: "Klinkt niet positief"
Ja, ik zal eens vragen of we úberhaupt hier iets aan zullen doen
F: "Het is duidelijk metaalmoeheid, zoals ze dat zeggen in onze vaktermen"
We zijn weer in de keuken. Koos zit koffie te malen en Miranda zit in een bakje de bonen eerst fijn te kloppen.
Ze te zien staan Robin en Annet af te drogen. Wie afwast is me nog onduidelijk.
Dees loopt wat rond in de keuken. Robin zet het bekende deuntje weer in.
Koos: Nog 87 dagen, haha
Robin: Daar kan jij verandering in brengen, maar of het publiek het met je eens is
Robin had ergens over gedroomd, maar weet niet meer waarover.
R: "Kwit ut allemoal nie" (Poging tot dialect van Dees)
Miranda zet alle stoelen weer netjes om de tafel en poetst de tafel.
R: Als ik hier weer uitkom neem ik wat annabooltjes en als jullie me dan op de reunie zie dan loop ik daar met een klutskin.
Nou van mijn lang zal ze leven niet. Kwit ut allemoal nie.
De kok sluit weer.
D: Wat ben jij slim
Robin gaat meteen weer door op het dialect, alleen het klopt van geen kanten (Ik kom uit brabant)
R: Ik weet nu wel waar jou defenitie van slim ligt (tegen Dees)
R: Zo, ik heb mijn werkjes voor vandaag er weer op zitten. Alleen nog even mijn broodje in de oven leggen.
*Dan zie je ze knuffeluh jongen*
*Snel en goedkoop*
14:52 Koos drinkt wat. Op de achtergrond overlegt Ferdi met de rest over de klok. Ik geef hem wel hulde voor zijn inzet voor de weekopdracht.
14:54 Ferdi:"Die ketting en dat ding hooren gewoon bij elkaar. Klaar!"
Leo:"Dan ziet hij er nog onlogisch uit, vind ik."
14:57 De kettingen, waar waarschijnlijk de gewichten van de klok aangehangen moeten worden, worden door de klok heen getrokken.
14:58 Leo:"Zoiets?" Ferdi:"Ja."
14:59 Koos en Miranda praten wat. Niet te verstaan wat ze zeggen. Ze lopen nu weg van de bank, tegelijk
15:02 Leo:"Zou het zo kunnen zijn dat die kettingen zo hangen, dat je ze nu een kwartslag kan draaien?"
15:03 Ferdi heeft het over een flikkerstreek van de redactie. Ferdi:"Zijn jullie een gewicht vergeten, redactie??"
15:04 Leo:"Hij klikte, maar hij sloeg niet, hoorde je 'm?"
De klok slaat 3 keer.
15:05 Alleen Leo & Ferdi bemoeien zich met de klok. De rest doet niks, beetje praten aan de keukentafel.
Het spijt me, maar ik kap weer met streamen, dit is me iets te saai. (had je denk ik al door aan de boeiende quotes die ik vermeldde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |