abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 oktober 2000 @ 21:16:26 #51
6332 Harrie20
'The man', volgens d
pi_378777
21:10 Robin over Annet:"Als er ook maar iets gebeurd: janken!!!!
"Honger, da's het ergste wat er is!"
  woensdag 4 oktober 2000 @ 21:30:41 #52
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_378821
21.30
Begrafenispraat aan de keukentafel. Al het goede van Leo komt aan bod: je kon goed met hem praten, hij hield van dieren (Stichting AAP wordt genoemd), enzoverder enzovoort.

21.34
Koos wordt naar de DBK geroepen. Robin: "Nee Koos je doet het niet! Je gaat niet weg!" Hilariteit alom.

[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 04-10-2000 21:34]

Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
  woensdag 4 oktober 2000 @ 21:33:24 #53
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_378833
BB: 'Koos wil je even naar de DBK komen'

Ferdi: 'NEEE KOOS NEE.. niet weggaan !!'
Robin: 'Koos, je laat je niet omlullen, je gaat niet!!'

hilariteit alom

21.38
Uit de DBK verschijnt iemand met wijn, worstebroodjes, kaas, toastjes, kruidenboter. Ineens is het feest.

Ze bedanken Marijke.. 'Je bent een topper!'

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 04-10-2000 21:42]

woensdag 4 oktober 2000 @ 21:40:00 #54
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_378848
21.40
Nieuw gesprek in de huiskamer. Georgie zegt dat Kimmie de eerstvolgende vertrekker is. "Nee", zegt Kimmie. Hieke: "Kimmie is een bikkel." Kimmie: "Maar als er zoiets gebeurt ga je wel nadenken. Als je wilt ben je hier zo weg. Zoals Leo."

21.42
Desiree komt uit de DBK met wijn. "Dat stond er ineens." Ferdi en Hieke dansen op de bank van blijdschap. Ferdi: "Ze denken dat we in shock zijn." Hieke ziet dat er ook stokbrood is en brie en camembert en worstebroodjes.

[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 04-10-2000 21:42]

woensdag 4 oktober 2000 @ 21:53:04 #55
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_378896
21.52
Private chat tussen Annet en Koos. Ze zijn allebei erg geschrokken, hadden het niet zien aankomen. Koos is jaloers dat Leo vanavond bij z'n vriendin kan slapen EN HIJ NIET!!!!

21.54
Kim wil leren klaverjassen. Robin begint over tafeltennissen en doet een beetje bitchy tegen Kimmie. Annet: "Ik wil ook wel met je tafeltennissen hoor." Dan hoeft het helemaal niet meer voor Robin.

21.58
Nietszeggend gesprek tussen Annet en Robin. Annet: "Ik heb last van mijn rug sinds je op me hebt gezeten." Hallo?!?!?

21.59
Kimmie krijgt aan de keukentafel klaverjasles van Bianca. Miranda leert mee.

22.00
Koos komt even langswippen. Hij heeft een gedicht geschreven voor Leo en gaat dat voorlezen in de DBK. Dat wordt weer een tranentrekker!

[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 04-10-2000 22:00]

woensdag 4 oktober 2000 @ 22:03:36 #56
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_378912
22.00
Annet en Robin zitten op de bank. Koos gaat het gedicht vertellen in de DBK, en Robin geeft een nepgedicht ten best in de trant van 'ik zal altijd van je houden, we zullen je zo missen'

Georgie komt er bij zitten, en Annet vraagt hem of ze Leo's vertrek zagen aankomen. 'Nee,' zegt hij, 'gisteravond twijfelde hij nog.'

Iemand zingt continu: 'Niemand laat z'n eigen kind alleen'

woensdag 4 oktober 2000 @ 22:03:59 #57
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_378914
22.04
Ferdi doet dom. "Annet je bent te dik je kop staat me niet aan ik ros je in mekaar." Doet net alsof ie Annet slaat en gaat dan zitten. Sloeg helemaal nergens op.

22.06
Een woordenwisselinkje tussen Ferdi en Robin op de bank mondt uit in een discussie over kinderen krijgen. Miranda wil wel, Robin pas over 6 jaar. Robin noemt Miranda "een teringwijf" om iets wat ze heeft gezegd. 't Is wel een agressieve bedoening zeg vanavond...

[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 04-10-2000 22:07]

woensdag 4 oktober 2000 @ 22:13:49 #58
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_378936
22.14
Desiree geeft een college mensenkennis. Ze wist zeker dat Leo het geen week meer zou uithouden in het huis. "Dat voelde ik gewoon."

22.18
Koos krijgt complimenten voor zijn cadeautjes en gedichten. Hieke vindt hem lief.

22.20
Miranda draagt de trouwring van haar opa en ook nog een ring van haar oma. Hieke zit ze uitgebreid te bewonderen. Bladiebla...

[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 04-10-2000 22:21]

woensdag 4 oktober 2000 @ 22:24:02 #59
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_378954
22.24
Kimmies kaartles is voltooid. Georgie daagt 'r meteen uit voor een spelletje met Hieke en Bianca. Koos voelt zich gepasseerd maar hij moet niet zeuren want hij zit weer een gedicht te schrijven.

22.26
Buiten blaffen honden. "Zijn dat de honden van Leo?" vraagt Miranda. Volgens Georgie zijn het waakhonden.

(En deze BB-waakhond houdt het ook voor gezien hier want er is zometeen iets leuks op tv. Het vertrek van Leo of zoiets.)

[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 04-10-2000 22:26]

woensdag 4 oktober 2000 @ 22:32:09 #60
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_378970
Kim en Georgie op de bank. Georgie zit natuurlijk weer een beetje met z'n handen aan Kim. Ze hebben het over dorpen, namen. Wat kakkerig is en zo.

Georgie: 'Als ze jou horen praten, en ze weten (wel/niet?) dat je uit Epe komt, dan noemen ze je een kakker. Je praat zo perfect Nederlands, geen achterhoeks of zo.'

22.43
Bianca vertelt nu luguber verhaal over vrouw die met staart van kreeft in haar vagina zat. Kreeft kreeg het zo heet dat ie ontplofte en was ook nog zwanger dus ze kreeg allemaal kleine kreeftjes in haar lichaam. En die kropen er toen later weer uit. Vrouw in shock en ging dood. Honest. Stond wel in een blad wat ze minder betrouwbaar vonden.

22.50
Koos: 'Ik heb het vermoeden dat Leo net daarachter zat. Dat hij mocht luisteren toen ik het gedichtje voorlas en kadootje bracht.... omdat ze zeiden dat ik het meteen maar op moest halen en voor moest lezen.'

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 04-10-2000 22:53]

woensdag 4 oktober 2000 @ 23:17:03 #61
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_379041
23.15
Robin is klaar met tafeltennissen. "Wat een feest, Kim met 4-0 van de baan gemaaid."

+++

Korte samenvatting van de discussie hiervoor:

Annet, Miranda en Desiree op de bank. Desiree zegt dat Robin heeft gezegd dat ie het huis uitgaat als ie het niet meer ziet zitten.

Even later komt Robin erbij. Miranda werpt heel behendig het balletje op: ze vraagt aan Robin of ie vrijwillig het huis zou kunnen verlaten. Robin zegt eerst "Voor 50.000 gulden wel" maar daarna:
"Nooit van m'n leven." Desiree zegt dat ze hem dan verkeerd heeft begrepen.

+++

23.20
Inmiddels smijt Robin met vergelijkingen over wielrennen. Leuk als het mooi weer is, klote als het regent. "Zwaarder dan wielrennen kan dit (BB) nooit zijn."

23.22
Robin vertelt over wielrenners die plotseling in de maatschappij terechtkomen en dan niet weten wat ze moeten doen. Hij praat voornamelijk met Miranda. Desiree vraagt of ze bij 'm op de bank kan komen zitten en dat mag.

[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 04-10-2000 23:23]

woensdag 4 oktober 2000 @ 23:26:04 #62
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_379048
23.25
Robin suggereert dat Darius terugkeert in het huis nu Leo is vertrokken. "Dat lijkt me echt kicken."

23.27
Miranda zegt weer iets raars. "Wat nou als je eruit bent gestemd en vlak na jou vertrekt iemand vrijwilliger?" Ze doelt op Rex zonder zijn naam te noemen.

23.29
Ferdi gaat op Leo's bed liggen, vertelt Robin aan Desiree. "Dan lig ik alleen, dat vind ik niet leuk",
jammert Desiree. "Aaaah, wat jammer", plaagt Robin. "Heerlijk toch, een heel bed voor jou
alleen!"

[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 04-10-2000 23:30]

pi_379061
Met een half oor geluisterd de laatste 20 minuten:

Annet en Dees hebben een gesprekje gehad over Frans Bauer. Dees vindt hem ook keigoed. Ze kreeg de cd van haar moeder? en alle teksten leken wel voor haar geschreven.

Ferdi wordt gecomplimenteerd met de klok. Nu moet ie nog werken is zijn antwoord.

Hieke heeft Leo haar telefoonnummer gegeven om thuis te laten weten dat het goed gaat met haar. Koos heeft dat toen ook gevraagd. Annet denkt dat Koos zich ook niet happy voelt en er ook wel eens vrijwillig uit zou kunnen gaan.

Dees verteld dat Robin heeft gezegd dat er buiten Leo nog 3 mensen zijn die aan vrijwillig opstappen denken. Er wordt niet gezegd wie. Dees denkt dat ook Robin weg zou kunnen gaan. Annet denkt van niet. Dees zegt dat hij heeft verteld dat hij weg zou gaan als hij zich niet lekker zou voelen en hij vindt het de laatste dagen niet leuk dus..

Als Robin de kamer in komt verteld hij Dees dat dat niet zo is. Voor geen 50.000 gulden gaat hij eruit, al wil iedereen hem weg hebben, hij blijft zitten. Het kan nooit zo zwaar zijn als wielrennen. Hij begint een verhaal over wielrennen en ik ga de reclame in.

Robin wilde net al naar bed gaan om in een ritme te blijven. Ze denken dat het 11 uur of half 12 is. Het is dan 23.15 uur. Hij wil ook heel vroeg de was gaan doen. Als eerste opstaan.

23.25 uur Robin zegt tegen Miranda dat hij haar altijd een luisterend oor wil bieden.
Miranda: Maar met jou luisteren een heleboel andere oren ook mee...
Dees: Huh?
Robin: De tv joh..
Dees: Oh ja

Robin zegt dat Miranda niet alles moet opkroppen dat hou je niet vol. Ze zegt dat ze wel met de psycholoog zou praten als hij er nu zou zijn.

Robin vraagt zich af of Darius terug kan komen nu, dat zou hij kikke vinden. Dees klinkt niet erg enthousiast. De dames beginnen over Rex dat lijkt Robin weer niet zo'n goed idee.

Miranda vindt het wel jammer dat er iemand vrijwillig is opgestapt vlak na het gedwongen vertek van Rex. Had Leo niet eerder weg kunnen gaan ipv Rex. Robin: 'That's life'

Nu over de hond van Dees. Ze houd er niet van als ie haar gezicht likt. Ze vertelt over het afscheidsritueel, kus het vrouwtje ofzo.

Er wordt ze nu witte wijn en kaasjes aangeboden. Ze gaan verder over de hond van Miranda en nu over Boomers..

Mijn stream knalt eruit

En hij is weer terug midden in een verhaal over de castratie van de hond van Miranda..

Annet komt met de hapjes en drankjes.

En het gesprek over de hond van Miranda gaat verder. Ze moet hem regelmatig naar haar moeder brengen. Dat doet Dees nooit. Blabla

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 04-10-2000 23:40]

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_379080
Geleuter over het verwenpakket van de redaktie:'Heel lief' Robin beaamt het wat sarcastisch: 'Ja, en zo gezellig ook..' Dan zegt ie dat hij het echt meent Ze hadden het niet hoeven doen hoor zegt Dees.

Dees zegt dat ze het brood droog vindt. Robin vindt haar verwend.

Dees wil zwemmen. Die vijver is er niet voor niets zegt Robin Nee, als ik uit het huis kom zegt ze.

Ze proosten op BB.

Annet denkt dat een bewoner niet meer terug mag in het huis na vertrek. Robin en Miranda denken van wel. Robin en Dees zoeken het op in de reglementen. Het mag.

Miranda:'Als ze actie willen...'
Annet:'Dan nemen ze Darius terug'

Robin zegt weer dat ie dat keigaaf zou vinden.

De mannen zijn aan het kaarten. Koos heeft gewonnen. Miranda speelt met haar ringen. Daar wordt haar moeder ook altijd niet goed van. Dan vertelt ze dat haar moeder 50 is. De moeder Dees is 48.

En weer reclame...

pi_379089
De goep verzamelt zich in de woonkamer en bedanken BB en daarna Leo voor het lekkers. Dat de nieuwe bewoner maar veel snoep mee mag nemen, Cheese Onion chips voor Ferdi, spekjes? voor Georgie en een kratje bier voor Koos.

Ze kleppen lekker allemaal door elkaar.

woensdag 4 oktober 2000 @ 23:59:53 #66
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_379097
En in:

http://www.fokforum.nl/showtopic/20053

kunnen de nieuwe verslagen weer neegezet worden

I'm getting too old for this....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties