En we kunnen weer vrolijk verder
[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 04-10-2000 23:14]
[Dit bericht is gewijzigd door Thee op 04-10-2000 00:59]
01:19 Bianca, Hieke en Annet gaan nu met zn 3en plassen... Geogie: ga jij ook ff Kim? Kim: nee ik hoef nu nog niet. Geo: nou dan ga jij over 10 minuten... Sjors vraagt nog aan Leo of tie met de klokken bezig is...
Bianca terug: ik heb wel gebreid maar nog nooit in bed... Leo loopt daar nu ook rond. Hij zoent goeienacht met Annet. Kim kan haar draai niet vinden en heeft last van jeuk en muggenbultjes (kheb overal bultjes...)
01:25 Leo gaat nog niet slapen zegt hij en Annet en Hieke gaan hem gezelschap houden. Hieke moet eerst de lichten uitdoen van Koos, ze vergeet t bijna. In de huiskamer... [De luie regie geeft natuurlijk geen beeld op 1 & 2. WOLlers of decoders?]
[Om te laten zien dat ze niet lui zijn maar dit expres doen (hoe reanimeren we de erfenis van Nina) krijg ik de hobbykamer op stream 1!!!]
Kim fluistert met Koos??? [bijna niet te horen] Gaat over niet kunnen slapen en ontspanningsoefeningen.... ...sneaky... ...moet naar de dagboekkamer... ...klein beetje... Kim: vind ik leuk om te horen.
[niet te volgen... ]
Koos geeuwt. [met het geluid op max door de koptelefoon klappen mn oren bijna]
Georgie: waarom zou je dat willen weten?
Kim: ...
Georgie: hehehehe, sneaky Kimmie...
01:37 De klok slaat... Geronk. Kim: wat is dat? Sjors: ik denk die koelkast...
[Dit bericht is gewijzigd door ShroomHead op 04-10-2000 02:19]
1:33 Vermoeden dat het iig Dezeuree is, met Robin weer ofzo. Dezeuree blaat weer dat ze iets niet begrijpt ofzo.
1:34 Ik zie nu pas dat ze bij elkaar in bed liggen. Erg slecht verstaanbaar (....dagboekkamer.....pand....Georgie....)
1:35 Robin gaapt (tja niet echt interessant, maar er gebeurt verder niks
1:36 Er wordt weer iets gezegd over Ferdi. Dezeuree wil iets weten van Ferdi ofzo.
1:37 AHA, het plaatje valt in elkaar! Het zijn Kim en Georgie!!!!!! Ze hebben het over Ferdi, Kim vraagt zich af of Ferdi haar leuk vind en probeert dit te onttrekken aan Georgie, die het lijkt te weten, maar het niet wil vertellen.
1:38 Kim zegt dat als ze zou weten dat Ferdi haar leuk vind ze hem toch zou dissen, hehe, t2 bad 4 u Ferdi
Ineens een raar geluid, een koelkast volgens Georgie.
1:39 Ze zitten trouwens niet echt aan elkaar ofzo. Er wordt verder gepraat.
Kim gaat er nog een keer uit om te plassen.
Koos probeert zn oordoppen in te doen. Ze hebben de oordoppen van Koos omgewisseld voor tampons!!! LL Hij merkt t gelijk want ze passen niet en 'er liggen er teveel'... Zegt iets van 'GVD dat past niet' en staat op... De mensen uit de huiskamer komen brullend van het lachen binnen: we zijn dit al een week aan het voorbereiden! Koos: dat moet je toch beter voorbereiden, ik had het meteen door...
[sukkel]
[Dit bericht is gewijzigd door ShroomHead op 04-10-2000 02:04]
1:42 Kim:"Ik moet nog een keer plassen." Dat gaat ze dan ook doen.
1:43 Georgie wacht geduldig op haar terugkomst.
1:44 De klok slaar, er wordt gelachen...door Georgie. Ze hebben Koos voor de gek gehouden, iets met een tampon.
1:45 Huh? Tampons paste niet bij Koos ofzo...deze grap hadden ze al een week voorbereid. Bianca heeft veel voorpret gehad zegt ze.
1:46 Koos zegt een stuk of 5 keer dat ie het wel doorhad.
Tot zo ver mijn streamverslag van vandaag, kga pitten, net als Koossie.
01:56 Streams idem. Na de hilariteit rond de 'oordoppen' zitten Kim, Hiek, Annet en Leo nog steeds in de huiskamer. [geen beeld of geluid van] De rest ligt voor pampus maar Robin kan de slaap niet vatten.
02:13 [5 minuten gemist] Kim ligt weer in bed. Koos draait wel maar ademt zo zwaar dat ik denk dat ie slaapt. Uit de huiskamer klinken nog steeds vrolijke geluiden op de achtergrond maar de streams blijven onveranderd....
02:19 Koos staat plotseling op en verlaat de kamer. Kim draait zich verschrikt om maar zegt nix. Het zware ademen gaat gewoon door dus dat zal Sjors dan wel zijn. Robin frunnikt nog eens aan zn hoofd op stream 1...
02:35 Streams nog steeds t zelfde, bewoners idem ...
[probeerde t geluid van str 1 uit te schakelen maar Microschoft Windows 1898 knalt heel mn laptop vast, reboot, dus ik zal wel veel gemist hebben ]
03:05 Koos komt terug naar bed.
03:07 Hieke idem.
03:10 Zie ineens Georgie in beeld, was dus kennelijk ook in de huiskamer. Stapt weer in bed. Annet volgt (in eigen bed) Van Leo nog geen spoor? Toch wel, komt herenkamer in en beide streams nu daar...
[Dus NU maft iedereen pas, Harry! ]
03:18 This dealer gets a break at 03:18, what time is it now?
[Dit bericht is gewijzigd door ShroomHead op 04-10-2000 03:19]
B tegen A "het is dierendag, gefeliciteerd"
van de rest ontbreekt ieder spoor.
(ze zijn nog niet zo spraakzaam)
12:28 De klok staat. Hij werkt dus wel, maar de tijd klopt niet
Het gesprek gaat over muggen in de slaapkamer.
Koos zijn "oordopjes" passeren. Annet vertelt hoe zij in gedachte al vanalles zagen gebeuren.
K: Ik zit er niet mee jongens.
[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 04-10-2000 12:31]
Ferdi en Leo hebben het over het mechanisme van de klok. De dames hebben het intussen over haren wassen. Ferdi weet niet of ie naar beneden loopt. Leo: dan doet ie dit of dat
Koos zijn markt (met sigaretten red.) is verpest. De markt is verzadigd nu Jolanda weg is.
(Big) Bart had zich weer ingeschreven voor dit huis, zegt Koos.
(Gesprekken gaan echt van de hak op de tak)
Nu gaat het weer over brood, blijkbaar hebben ze net het brood van eergisteren ofzo op. Dit is veel beter, zegt Koos, want vers brood moet nog uitzetten in je maag en dit brood is al uitgezet.
De dames en georgie zitten nog aan tafel, de rest is pleitos. Ferdi komt er ook weer bijzitten. Hieke wil morgen pannekoekjes bakken. Is weer lang geleden. Bianca vraagt of Lee (quote) nog koffie lust en schenkt voorieder die wil een kopje in.
Langzaamaan komen de mannen 1 voor 1 weer aan de tafel zitten.
Annet: Georgie met je lange nek
G: Nee, dikke nek
B: Nee, stijve nek
Op de achtergrond horen we de klokken Lijkt meer op bellen
*Laat je niet gek makuhuhuh*
*snel en goedkoop*
Iedereen zit aan de tafel, behalve ferdi en Leo.
Miranda vertelt dat Ferdi gisteren steeds het licht aan en uit deed. Iemand had aan hem gevraagd of ze nog disco hadden, vandaar.
G: Ja jongens, we zitten bijna op 1/5
?: Het is meer dan 3 maanden.
?: Ja, 3 1/2
Dees: Goh, da's een heel kwartaal
?: Dan klinkt het wel veel langer.
?: In weken lijkt het weinig.
D: Als je nu die warme kruik om je nek doet
M: Warm houden is heel belangrijk
A: Dat vond ik altijd eng bij de fysiotherapie, dan moest je zo gaan liggen
...
Ze hebben het over een boek. Heel spannend, je moet wel goed opletten, anders snap je er niets van.
R: Geen boek voor mij dus
B: Jodie Foster doet niet mee, die hebben ze van alles aangeboden
Deze opmerking brengt een hoop mensen aan het praten. Lekker door elkaar, dus niet te volgen.
Ferdi en Leo hebben het weer over de klok: Als hij nu een half uur slaat... Ja, net 7 uur...
Koos vraagt of Georgie intervieuws doet, vertel.
Annet heeft iemand geintervieuwd over Brazilië. bla bla bla.
Georgie en Robin gaan weer zingen: Dit is een leuk muziekje tralalala etc.
Hieke maakt de tafel schoon.
Ferdi zit in de DBK, ik hoor hem "Eh.." zeggen en krijg de stille tuin te zien.
"Ik hing hem op enne..."
"Ik zal eens overleggen, maar het is natuurlijk niet best"
F: "Klinkt niet positief"
Ja, ik zal eens vragen of we úberhaupt hier iets aan zullen doen
F: "Het is duidelijk metaalmoeheid, zoals ze dat zeggen in onze vaktermen"
We zijn weer in de keuken. Koos zit koffie te malen en Miranda zit in een bakje de bonen eerst fijn te kloppen.
Ze te zien staan Robin en Annet af te drogen. Wie afwast is me nog onduidelijk.
Dees loopt wat rond in de keuken. Robin zet het bekende deuntje weer in.
Koos: Nog 87 dagen, haha
Robin: Daar kan jij verandering in brengen, maar of het publiek het met je eens is
Robin had ergens over gedroomd, maar weet niet meer waarover.
R: "Kwit ut allemoal nie" (Poging tot dialect van Dees)
Miranda zet alle stoelen weer netjes om de tafel en poetst de tafel.
R: Als ik hier weer uitkom neem ik wat annabooltjes en als jullie me dan op de reunie zie dan loop ik daar met een klutskin.
Nou van mijn lang zal ze leven niet. Kwit ut allemoal nie.
De kok sluit weer.
D: Wat ben jij slim
Robin gaat meteen weer door op het dialect, alleen het klopt van geen kanten (Ik kom uit brabant)
R: Ik weet nu wel waar jou defenitie van slim ligt (tegen Dees)
R: Zo, ik heb mijn werkjes voor vandaag er weer op zitten. Alleen nog even mijn broodje in de oven leggen.
*Dan zie je ze knuffeluh jongen*
*Snel en goedkoop*
14:52 Koos drinkt wat. Op de achtergrond overlegt Ferdi met de rest over de klok. Ik geef hem wel hulde voor zijn inzet voor de weekopdracht.
14:54 Ferdi:"Die ketting en dat ding hooren gewoon bij elkaar. Klaar!"
Leo:"Dan ziet hij er nog onlogisch uit, vind ik."
14:57 De kettingen, waar waarschijnlijk de gewichten van de klok aangehangen moeten worden, worden door de klok heen getrokken.
14:58 Leo:"Zoiets?" Ferdi:"Ja."
14:59 Koos en Miranda praten wat. Niet te verstaan wat ze zeggen. Ze lopen nu weg van de bank, tegelijk
15:02 Leo:"Zou het zo kunnen zijn dat die kettingen zo hangen, dat je ze nu een kwartslag kan draaien?"
15:03 Ferdi heeft het over een flikkerstreek van de redactie. Ferdi:"Zijn jullie een gewicht vergeten, redactie??"
15:04 Leo:"Hij klikte, maar hij sloeg niet, hoorde je 'm?"
De klok slaat 3 keer.
15:05 Alleen Leo & Ferdi bemoeien zich met de klok. De rest doet niks, beetje praten aan de keukentafel.
Het spijt me, maar ik kap weer met streamen, dit is me iets te saai. (had je denk ik al door aan de boeiende quotes die ik vermeldde
Ik ga toch weer kappen
Het kijkdoos-lied wordt weer ingezet.
Koos glimlacht zuur:wat zijn we weer leuk.
Een refreintje over de tampons in Koos zijn oren...
Nu zingt Koos toch maar mee
De kippen vluchten het hok in.
Koos zijn baas vond dat Koos wel wat te zeggen had in het huis, nou zegt Koos, ik heb hier helemaal niets te zeggen!
Miranda: dit is toch een lekker hoekje, he Koosie?
Robin haalt hout uit het hok.
Desiree komt er bij.
Annet zingt exclusief het BB-lied. "We nomineren wel maar geven niemand de bons..."
"Lachend brengen wij onze dagen door, BB we gaan er voor...".
Annet ontdekt dat er maden in de regenton krioelen .
Ze lachen nog eens om het eerder opgevoerde toneelstukje met Koos en Annet als echtpaar.
Desiree vraagt of ze Robin kan helpen met het hout.
"NEE".
Ondertussen zitten/liggen Kim en Georgie nog te lezen in bed, samen onder het dekbed.
Af en toe kijkt Kim even naar georgie; hij ziet dit niet maar ik wel .
Robin aan het touwtjespringen.
Bianca is naar binnen gegaan.
Georgie's arm ligt over de benen van Kim.
Bianca en Ferdi kruipen weer over de vloer, weer een onderdeeltje kwijt .
Bianca heeft het gevonden. En de klok tikt!
Dees, Annet en Miranda nog in de tuin.
Binnen moet Georgie naar de DBK komen.
Hij is vlot weer terug en gaat Ferdi helpen met de klok.Geluid slecht; hoorde Ferdi alleen zeggen: heb jij hetzelfde?
Buiten vraagt Kim wie zin heeft in brood bakken.
Kim vraagt: Robin, ben jij onze nieuwe broodbakker?
Robin zegt dat hij geen stempel opgedrukt wil krijgen.
Kim: nou, sorry dan.
Robin: excuses aanvaard.
Bianca vraagt Kim waar het over ging en Kim reageert heel onverschillig: 'wil je iemand een complimentje geven krijg je zoiets..
(you go Kimmie!!)
Miranda kan goed slapen. Kim: we moeten eerst een uur ouwehoeren voor we kunnen slapen.
De nieuwe bewoonster luistert (?)
Hoor ineens over de streams een stem zeggen:
'Ja Hennie, jij hoort mij nu, he?'
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 04-10-2000 20:04]
[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 04-10-2000 20:27]
"Het is niet waar he?"
Leo: "Het is voor jezelf kiezen".
Koos: "Heb je dat vanochtend aangekondigd soms?"
Leo: "Ik ben gewoon klaar, ik loop rondjes in dit huis. Ik zit hier voor het geld, dus..."
Ferdi: "Jammer"
(Leo zei rond 20.30 dat ie maar een 1/2 uur de tijd had. Gaat ie dan om 21.00 uur al weg???)
Gisteravond heeft hij er de hele avond over nagedacht, vandaag heeft ie 2 gesprekken gehad in de DBK. Toen stond zijn besluit vast.
20.46
Onnavolgbare quote van Bianca: "Ik dacht dat ik met jou ongeveer hetzelfde had als jij met mij." Leo: "Ja dat dacht ik ook."
20.48
Bianca zit op bed en huilt een beetje. Leo gaat verder met inpakken.
[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 04-10-2000 20:48]
Leo gaat dus om 21.00 al weg!
Hij zegt: "Big Brother zit in mijn hart."
[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 04-10-2000 20:50]
20.55
Leo in gesprek met Georgie en Ferdi in de tuin.
F: 'Waarom zei je niks gister?'
L: 'D'r is gewoon weinig te doen hier.'
L: 'Ik voelde gewoon alsof ik een ruit wou ingooien. Dat kan niet natuurlijk..'
L: 'Ik had eigenlijk verwacht dat ze het morgen zouden toen, gelijk met de uitzending. Ik had er niks meer van gehoord. En toen zeiden ze ineens dat het nog een half uur was.'
L: 'Als je hier een tijdje zit, dan denk je .. wat is het doel. Dan ga je 's ochtends buiten rondjes rennen. Binnen loop je 's van A naar B. Je moet bedenken dat je hier voor jezelf inzit. Ik dan voor mezelf en stichting aap.'
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 04-10-2000 20:56]
20.52
Leo laat 1 foto van zijn honden achter in het huis. "Dan kunnen jullie zien waar ik woon: de zee, de duinen..."
20.53
Leo loopt de tuin in en gaat bij Georgie en Ferdi zitten. Ze willen weten wanneer ie z'n beslissing heeft genomen. Antwoord: "Vannacht."
20.54
Leo beklaagt zich erover dat er veel te weinig te doen was in het huis. Hij zegt dat zijn vertrek OOK VOOR HEM onverwacht komt. Hij had verwacht donderdagavond te vertrekken. "Ik had het aangekondigd maar er daarna niks meer van gehoord."
(BB heeft hier dus ingegrepen.)
[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 04-10-2000 20:55]
20.58
His time has come. De deur gaat open, Leo gaat naar buiten. Alle bewoners staan in de deuropening.
[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 04-10-2000 20:58]
"Leo, hou je taai"
"Doei..."
BB : Beste bewoners, de deur kan dicht
21.03
Annet staat te snikken in de badkamer en wordt getroost door Hieke(?)
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 04-10-2000 21:04]
En iedereen gaat weer aan tafel!
21:02 Het eten wordt opgeruimd. Ferdi als reactie op het vertrek van Leo:"Leuk is anders."
21:03 Dezeuree:"Ik heb gezegd dat er ook nog maar iets met Leo hoefde te gebeuren voordat ie eruit zou gaan." --> Makkelijk lullen Dees, achteraf
21:04 Het bekende kijkdoos-lied wordt weer gezongen door Robin. Hij krijgt geen gevolg, hulde daarvoor!
21:05 Kim over Leo:"Ik dacht dat hij een grapje maakte!" Niet dus.
Robin drijft de spot met Annet, die overal en altijd moet janken. Annet is nog steeds in de badkamer aan het uithuilen.
[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 04-10-2000 21:12]
21.34
Koos wordt naar de DBK geroepen. Robin: "Nee Koos je doet het niet! Je gaat niet weg!" Hilariteit alom.
[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 04-10-2000 21:34]
Ferdi: 'NEEE KOOS NEE.. niet weggaan !!'
Robin: 'Koos, je laat je niet omlullen, je gaat niet!!'
hilariteit alom
21.38
Uit de DBK verschijnt iemand met wijn, worstebroodjes, kaas, toastjes, kruidenboter. Ineens is het feest.
Ze bedanken Marijke.. 'Je bent een topper!'
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 04-10-2000 21:42]
21.42
Desiree komt uit de DBK met wijn. "Dat stond er ineens." Ferdi en Hieke dansen op de bank van blijdschap. Ferdi: "Ze denken dat we in shock zijn." Hieke ziet dat er ook stokbrood is en brie en camembert en worstebroodjes.
[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 04-10-2000 21:42]
21.54
Kim wil leren klaverjassen. Robin begint over tafeltennissen en doet een beetje bitchy tegen Kimmie. Annet: "Ik wil ook wel met je tafeltennissen hoor." Dan hoeft het helemaal niet meer voor Robin.
21.58
Nietszeggend gesprek tussen Annet en Robin. Annet: "Ik heb last van mijn rug sinds je op me hebt gezeten." Hallo?!?!?
21.59
Kimmie krijgt aan de keukentafel klaverjasles van Bianca. Miranda leert mee.
22.00
Koos komt even langswippen. Hij heeft een gedicht geschreven voor Leo en gaat dat voorlezen in de DBK. Dat wordt weer een tranentrekker!
[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 04-10-2000 22:00]
Georgie komt er bij zitten, en Annet vraagt hem of ze Leo's vertrek zagen aankomen. 'Nee,' zegt hij, 'gisteravond twijfelde hij nog.'
Iemand zingt continu: 'Niemand laat z'n eigen kind alleen'
22.06
Een woordenwisselinkje tussen Ferdi en Robin op de bank mondt uit in een discussie over kinderen krijgen. Miranda wil wel, Robin pas over 6 jaar. Robin noemt Miranda "een teringwijf" om iets wat ze heeft gezegd. 't Is wel een agressieve bedoening zeg vanavond...
[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 04-10-2000 22:07]
22.18
Koos krijgt complimenten voor zijn cadeautjes en gedichten. Hieke vindt hem lief.
22.20
Miranda draagt de trouwring van haar opa en ook nog een ring van haar oma. Hieke zit ze uitgebreid te bewonderen. Bladiebla...
[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 04-10-2000 22:21]
22.26
Buiten blaffen honden. "Zijn dat de honden van Leo?" vraagt Miranda. Volgens Georgie zijn het waakhonden.
(En deze BB-waakhond houdt het ook voor gezien hier want er is zometeen iets leuks op tv. Het vertrek van Leo of zoiets.)
[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 04-10-2000 22:26]
Georgie: 'Als ze jou horen praten, en ze weten (wel/niet?) dat je uit Epe komt, dan noemen ze je een kakker. Je praat zo perfect Nederlands, geen achterhoeks of zo.'
22.43
Bianca vertelt nu luguber verhaal over vrouw die met staart van kreeft in haar vagina zat. Kreeft kreeg het zo heet dat ie ontplofte en was ook nog zwanger dus ze kreeg allemaal kleine kreeftjes in haar lichaam. En die kropen er toen later weer uit. Vrouw in shock en ging dood. Honest. Stond wel in een blad wat ze minder betrouwbaar vonden.
22.50
Koos: 'Ik heb het vermoeden dat Leo net daarachter zat. Dat hij mocht luisteren toen ik het gedichtje voorlas en kadootje bracht.... omdat ze zeiden dat ik het meteen maar op moest halen en voor moest lezen.'
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 04-10-2000 22:53]
+++
Korte samenvatting van de discussie hiervoor:
Annet, Miranda en Desiree op de bank. Desiree zegt dat Robin heeft gezegd dat ie het huis uitgaat als ie het niet meer ziet zitten.
Even later komt Robin erbij. Miranda werpt heel behendig het balletje op: ze vraagt aan Robin of ie vrijwillig het huis zou kunnen verlaten. Robin zegt eerst "Voor 50.000 gulden wel" maar daarna:
"Nooit van m'n leven." Desiree zegt dat ze hem dan verkeerd heeft begrepen.
+++
23.20
Inmiddels smijt Robin met vergelijkingen over wielrennen. Leuk als het mooi weer is, klote als het regent. "Zwaarder dan wielrennen kan dit (BB) nooit zijn."
23.22
Robin vertelt over wielrenners die plotseling in de maatschappij terechtkomen en dan niet weten wat ze moeten doen. Hij praat voornamelijk met Miranda. Desiree vraagt of ze bij 'm op de bank kan komen zitten en dat mag.
[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 04-10-2000 23:23]
23.27
Miranda zegt weer iets raars. "Wat nou als je eruit bent gestemd en vlak na jou vertrekt iemand vrijwilliger?" Ze doelt op Rex zonder zijn naam te noemen.
23.29
Ferdi gaat op Leo's bed liggen, vertelt Robin aan Desiree. "Dan lig ik alleen, dat vind ik niet leuk",
jammert Desiree. "Aaaah, wat jammer", plaagt Robin. "Heerlijk toch, een heel bed voor jou
alleen!"
[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 04-10-2000 23:30]
Annet en Dees hebben een gesprekje gehad over Frans Bauer. Dees vindt hem ook keigoed. Ze kreeg de cd van haar moeder? en alle teksten leken wel voor haar geschreven.
Ferdi wordt gecomplimenteerd met de klok. Nu moet ie nog werken is zijn antwoord.
Hieke heeft Leo haar telefoonnummer gegeven om thuis te laten weten dat het goed gaat met haar. Koos heeft dat toen ook gevraagd. Annet denkt dat Koos zich ook niet happy voelt en er ook wel eens vrijwillig uit zou kunnen gaan.
Dees verteld dat Robin heeft gezegd dat er buiten Leo nog 3 mensen zijn die aan vrijwillig opstappen denken. Er wordt niet gezegd wie. Dees denkt dat ook Robin weg zou kunnen gaan. Annet denkt van niet. Dees zegt dat hij heeft verteld dat hij weg zou gaan als hij zich niet lekker zou voelen en hij vindt het de laatste dagen niet leuk dus..
Als Robin de kamer in komt verteld hij Dees dat dat niet zo is. Voor geen 50.000 gulden gaat hij eruit, al wil iedereen hem weg hebben, hij blijft zitten. Het kan nooit zo zwaar zijn als wielrennen. Hij begint een verhaal over wielrennen en ik ga de reclame in.
Robin wilde net al naar bed gaan om in een ritme te blijven. Ze denken dat het 11 uur of half 12 is. Het is dan 23.15 uur. Hij wil ook heel vroeg de was gaan doen. Als eerste opstaan.
23.25 uur Robin zegt tegen Miranda dat hij haar altijd een luisterend oor wil bieden.
Miranda: Maar met jou luisteren een heleboel andere oren ook mee...
Dees: Huh?
Robin: De tv joh..
Dees: Oh ja
Robin zegt dat Miranda niet alles moet opkroppen dat hou je niet vol. Ze zegt dat ze wel met de psycholoog zou praten als hij er nu zou zijn.
Robin vraagt zich af of Darius terug kan komen nu, dat zou hij kikke vinden. Dees klinkt niet erg enthousiast. De dames beginnen over Rex dat lijkt Robin weer niet zo'n goed idee.
Miranda vindt het wel jammer dat er iemand vrijwillig is opgestapt vlak na het gedwongen vertek van Rex. Had Leo niet eerder weg kunnen gaan ipv Rex. Robin: 'That's life'
Nu over de hond van Dees. Ze houd er niet van als ie haar gezicht likt. Ze vertelt over het afscheidsritueel, kus het vrouwtje ofzo.
Er wordt ze nu witte wijn en kaasjes aangeboden. Ze gaan verder over de hond van Miranda en nu over Boomers..
Mijn stream knalt eruit
En hij is weer terug midden in een verhaal over de castratie van de hond van Miranda..
Annet komt met de hapjes en drankjes.
En het gesprek over de hond van Miranda gaat verder. Ze moet hem regelmatig naar haar moeder brengen. Dat doet Dees nooit. Blabla
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 04-10-2000 23:40]
Dees zegt dat ze het brood droog vindt. Robin vindt haar verwend.
Dees wil zwemmen. Die vijver is er niet voor niets zegt Robin Nee, als ik uit het huis kom zegt ze.
Ze proosten op BB.
Annet denkt dat een bewoner niet meer terug mag in het huis na vertrek. Robin en Miranda denken van wel. Robin en Dees zoeken het op in de reglementen. Het mag.
Miranda:'Als ze actie willen...'
Annet:'Dan nemen ze Darius terug'
Robin zegt weer dat ie dat keigaaf zou vinden.
De mannen zijn aan het kaarten. Koos heeft gewonnen. Miranda speelt met haar ringen. Daar wordt haar moeder ook altijd niet goed van. Dan vertelt ze dat haar moeder 50 is. De moeder Dees is 48.
En weer reclame...
Ze kleppen lekker allemaal door elkaar.
http://www.fokforum.nl/showtopic/20053
kunnen de nieuwe verslagen weer neegezet worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |