quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
van de belasting?quote:Op maandag 22 juli 2013 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
werd jij maar afgetrokken door xCachet
Hans Worst?quote:
ik welquote:Op maandag 22 juli 2013 01:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
Je kunt geen 2 berichten snel achter elkaar postenkutfok
Geen last vanquote:Op maandag 22 juli 2013 01:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
Je kunt geen 2 berichten snel achter elkaar postenkutfok
jij bent toch een zwartwerker?quote:
Stuart is een bruinwerker zo heb ik me laten vertellenquote:
jancees is een bloemkooltelerquote:Op maandag 22 juli 2013 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stuart is een bruinwerker zo heb ik me laten vertellen
quote:Op maandag 22 juli 2013 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stuart is een bruinwerker zo heb ik me laten vertellen
Grapje toch Stuquote:
quote:
wat heb jij tegen polen man racistquote:Op maandag 22 juli 2013 01:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
bloemkool is kutwerk, zitten ook alleen maar Polen
allebei kutwerkquote:Op maandag 22 juli 2013 01:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
bloemkool is kutwerk, zitten ook alleen maar Polen
zijn alleen de skeere tatta's in nederlandquote:Op maandag 22 juli 2013 01:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
niks maar zijn goedkoop en doen kutwerk dus juist respect
Ik lach je toequote:
kloptquote:Op maandag 22 juli 2013 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zijn alleen de skeere tatta's in nederland
heb best wat familie in polen maar doen gewoon chill werk niet bouwen enzo
is wel chill daar warschau man alleen jaren niet geweest. ken je dat?quote:
Polen is alles goedkoop man. Moet er zeker een keer heenquote:Op maandag 22 juli 2013 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is wel chill daar warschau man alleen jaren niet geweest. ken je dat?
daar staan toch hoertjes bij de grensquote:Op maandag 22 juli 2013 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is wel chill daar warschau man alleen jaren niet geweest. ken je dat?
Nee, sinds jij en ik hier samen in de SC zijn is het nooit meer gezellig, en wij zijn niet de oorzaak!quote:
nee op grens van duitsland > polen het stikt ervan schijntquote:
dan zal het wel waar zijnquote:Op maandag 22 juli 2013 01:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee op grens van duitsland > polen het stikt ervan schijnt
zag laatst zo'n docu
Valt wel mee toch? Anders moet je mensen gewoon wegsturen hoorquote:Op maandag 22 juli 2013 01:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, sinds jij en ik hier samen in de SC zijn is het nooit meer gezellig, en wij zijn niet de oorzaak!
Heel Oostblok wel.quote:Op maandag 22 juli 2013 01:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee op grens van duitsland > polen het stikt ervan schijnt
zag laatst zo'n docu
quote:Op maandag 22 juli 2013 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heel Oostblok wel.
Was vorig jaar met chimi in letland (riga) , als ik savonds nog peukie ging roken buiten hotel.
gewoon 30 hoertjes ook in die receptie, had moeite naar goede kamer terug te gaan
Zal je vriendin blij mee zijn.quote:Op maandag 22 juli 2013 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Ook niet zo lelijk hè, gewoon 9/10 would bang
Bohhhh, nee man sws niet. Maar ja, ben altijd in control.quote:
Somehow I doubt thatquote:Op maandag 22 juli 2013 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bohhhh, nee man sws niet. Maar ja, ben altijd in control.
nouja, heb eigenlijk toch wel iemand nodig die mij dekt bij de palendansverenigingenquote:
City Pricequote:Op maandag 22 juli 2013 01:44 schreef JanCees het volgende:
Die zloty is ook niks waard dus alles pittig goedkoop
Of wil je niemand laten zien dat je er eigenlijk een cursus gaat volgen?quote:Op maandag 22 juli 2013 01:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nouja, heb eigenlijk toch wel iemand nodig die mij dekt bij de palendansverenigingen
Zou ook wel zonde zijn hequote:
dat doe ik wel in nederlandquote:Op maandag 22 juli 2013 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of wil je niemand laten zien dat je er eigenlijk een cursus gaat volgen?
bijna jaquote:Op maandag 22 juli 2013 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou ook wel zonde zijn he5+ jaar al relatie toch zei je?
Een beetje gay dat is okay.quote:Op maandag 22 juli 2013 01:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat doe ik wel in nederland
geen schaamte toch
Geen airco in de huiskamer. Wel op de slaapkamersquote:
quote:
Oh, da's wel chill dan in ieder geval. Kun je in ieder geval goed slapenquote:Op maandag 22 juli 2013 01:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen airco in de huiskamer. Wel op de slaapkamers
Maar ik zit beneden
Ja, dat welquote:Op maandag 22 juli 2013 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, da's wel chill dan in ieder geval. Kun je in ieder geval goed slapen
Ik zet gewoon ventilator aan (heb ik altijd aan om te slapen voor het geluid) en dan zet ik hem bij voeteneinde en dan zo'n koud briesje hele tijd over je heen.quote:Op maandag 22 juli 2013 01:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat wel
Alleen is uit de slaapkamer lopen minder prettig want dan is het opeens heel warm
Klinkt goedquote:Op maandag 22 juli 2013 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zet gewoon ventilator aan (heb ik altijd aan om te slapen voor het geluid) en dan zet ik hem bij voeteneinde en dan zo'n koud briesje hele tijd over je heen.
Ik heb je trouwens ingeplanned voor tripje oostblok volgend jaar.quote:Op maandag 22 juli 2013 01:52 schreef Tjacka het volgende:
ik heb weer eens zin in rakkers
einde bericht
quote:Op maandag 22 juli 2013 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb je trouwens ingeplanned voor tripje oostblok volgend jaar.
ja, straks heb je tegen die tijd een vette grote baard en leef je op straatquote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 01:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, straks heb je tegen die tijd een vette grote baard en leef je op straat
Dat is juist goed daar. Dan kom je over als een localquote:Op maandag 22 juli 2013 01:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, straks heb je tegen die tijd een vette grote baard en leef je op straat
Waarom ga je erheen dan?quote:Op maandag 22 juli 2013 01:57 schreef Stuart het volgende:
Ik ben al een week in NL en heb eigenlijk nog geen moer gedaan
Idem dito eigenlijkquote:Op maandag 22 juli 2013 01:57 schreef Stuart het volgende:
Ik ben al een week in NL en heb eigenlijk nog geen moer gedaan
Om niets te doen really en in London heb ik ook niets te doenquote:
Soms moet je terug naar je roots, moet je altijd beetje in touch mee blijven in principe.quote:
Ja snap ik wel maargoed. Ga dan dagje weg ofzoquote:Op maandag 22 juli 2013 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Soms moet je terug naar je roots, moet je altijd beetje in touch mee blijven in principe.
Ik heb nog ruim 5 wekenquote:Op maandag 22 juli 2013 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja snap ik wel maargoed. Ga dan dagje weg ofzo
Oh dat valt wel meequote:
Dat hoop ik wel ja in 6 weken tijdquote:
Ik werd vandaag gevraagd om naar Duinrell te komen maar ik weet niet of ik dat wel wil met deze teringhittequote:
Ja, dat gaat vast goed samen, Stu en wietquote:Op maandag 22 juli 2013 02:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
Stu komt alleen naar Nederland voor de wiet
dat wil je nietquote:Op maandag 22 juli 2013 02:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik werd vandaag gevraagd om naar Duinrell te komen maar ik weet niet of ik dat wel wil met deze teringhitte
Dat hebben ze niet in de UK, nee.quote:Op maandag 22 juli 2013 02:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
Stu komt alleen naar Nederland voor de wiet
Dat riep ik ook als eerste reactiequote:
Ja, word je rustig van, je klinkt als een drukke jongen!quote:Op maandag 22 juli 2013 02:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat gaat vast goed samen, Stu en wiet
Ben ik ook maar ik heb astma en als ik wiet zou roken kun je me naar het ziekenhuis brengen ookquote:Op maandag 22 juli 2013 02:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, word je rustig van, je klinkt als een drukke jongen!
het zou inderdaaad niks geks voor stu zijnquote:Op maandag 22 juli 2013 02:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, word je rustig van, je klinkt als een drukke jongen!
Tikibadquote:Op maandag 22 juli 2013 02:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik werd vandaag gevraagd om naar Duinrell te komen maar ik weet niet of ik dat wel wil met deze teringhitte
Eigenlijk wel hoor. Geen gedoe met ID kaarten of 18+ zijn.quote:Op maandag 22 juli 2013 02:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jawel maar daar kun je het niet zo makkelijk kopen
Dampen misschien?quote:Op maandag 22 juli 2013 02:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben ik ook maar ik heb astma en als ik wiet zou roken kun je me naar het ziekenhuis brengen ook
Ja met de kans dat het alleen maar gruis isquote:Op maandag 22 juli 2013 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eigenlijk wel hoor. Geen gedoe met ID kaarten of 18+ zijn.
En soms komen ze het nog brengen ook.
Ik heb ook geen interesse overigensquote:
Maar een vriend van mij heeft ook astma, en die rookt ook. Heb jij hele erge ofzo dan?quote:Op maandag 22 juli 2013 02:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben ik ook maar ik heb astma en als ik wiet zou roken kun je me naar het ziekenhuis brengen ook
[01:26:43] HH B: ik ga zo slapen ookquote:Op maandag 22 juli 2013 02:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja met de kans dat het alleen maar gruis is
Heel erg wil ik niet zeggen maar ik krijg het al benauwd als er iemand rookt die naast me staat dus zelf roken lijkt me geen pretje en ik heb vaak genoeg in het ziekenhuis ervoor gelegenquote:Op maandag 22 juli 2013 02:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar een vriend van mij heeft ook astma, en die rookt ook. Heb jij hele erge ofzo dan?
Da's het enige voordeel ja.quote:Op maandag 22 juli 2013 02:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja met de kans dat het alleen maar gruis is
ja sorry maar als ik eenmaal postquote:Op maandag 22 juli 2013 02:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[01:26:43] HH B: ik ga zo slapen ook
Oh, dus dat noem jij zo!!!
Klinkt erg vervelend :/quote:Op maandag 22 juli 2013 02:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heel erg wil ik niet zeggen maar ik krijg het al benauwd als er iemand rookt die naast me staat dus zelf roken lijkt me geen pretje en ik heb vaak genoeg in het ziekenhuis ervoor gelegen
Echt hè.quote:
ik hou meestal gewoon mijn mond als ik stoned benquote:Op maandag 22 juli 2013 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt hè.
Sommige mensen gaan ook echt helemaal doen alsof ze spacen
Snap dat echt niet.
Ach, we hebben allemaal wel wat toch?quote:
Maar je kan hallucinaties krijgen van wiet hoorquote:Op maandag 22 juli 2013 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt hè.
Snap dat echt niet.
Ik weet niet of mijn herinneringen aangepast zijn, maar ik heb me vroeger toch wel raar gevoeld na veel wiet (+ alcohol) en tegenwoordig ben ik alleen stoned :/quote:Op maandag 22 juli 2013 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt hè.
Snap dat echt niet.
dat heb ik wel eens gehadquote:Op maandag 22 juli 2013 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Of mensen die opeens niet meer kunnen functioneren na een paar hijsjes
Oh dat ben ik!quote:Op maandag 22 juli 2013 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Vroeger? Je bent 16quote:Op maandag 22 juli 2013 02:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn herinneringen aangepast zijn, maar ik heb me vroeger toch wel raar gevoeld na veel wiet (+ alcohol) en tegenwoordig ben ik alleen stoned :/
Maar het lijkt me wel mogelijk dat je het gevoel krijgt dat je spacet.
das best vervelend jaquote:Op maandag 22 juli 2013 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
wiet + alcohol gaat bij mij ook wel eens hard maar niet dat ik opeens ga hallucineren ofzoquote:Op maandag 22 juli 2013 02:11 schreef Spatieloos het volgende:
Ik weet niet of mijn herinneringen aangepast zijn, maar ik heb me vroeger toch wel raar gevoeld na veel wiet (+ alcohol) en tegenwoordig ben ik alleen stoned :/
Nee, sommige mensen hebben niks negatiefs en daar ben ik jaloers op!quote:
had ik het maarquote:Op maandag 22 juli 2013 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wiet + alcohol gaat bij mij ook wel eens hard maar niet dat ik opeens ga hallucineren ofzo
Ik blow eigenlijk altijd alleen of met goede brada of chimi.quote:Op maandag 22 juli 2013 02:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
das best vervelend ja![]()
soms raak ik ook in zo'n lachbui waardoor ik van bijna alles moet lachen![]()
superirritant want dan gaan ze me juist irriteren
Ik ben 17. En voor mij is 4 of 5 jaar geleden vroeger, wat moet ik dan zeggen, eerder? Vroeger heeft toch niet een vaste definitie van 40 jaar ofzo.quote:
Ik ben niet zo snel jaloers eigenlijkquote:Op maandag 22 juli 2013 02:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, sommige mensen hebben niks negatiefs en daar ben ik jaloers op!
Zoals ehhhhhhhhhh, ja ik kan geen voorbeeld noemen :/
Niet, ik zou niet weten wat er stoer aan isquote:Op maandag 22 juli 2013 02:12 schreef Fok-it het volgende:
Spatieloos vindt het heel erg stoer dat hij blowt
Ik met broertje zijn collega/vriend en een andere vriend. soms nog een wat oudere gozer die alleen komt om te blowenquote:Op maandag 22 juli 2013 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik blow eigenlijk altijd alleen of met goede brada of chimi.
Weet ik in ieder geval dat je gewoon chill gesprek kan voeren of beetje muziek luisteren zonder zulk gedoe
Dus jij blowde al op je 11de/12de? Want je bent pas net 17quote:Op maandag 22 juli 2013 02:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben 17. En voor mij is 4 of 5 jaar geleden vroeger, wat moet ik dan zeggen, eerder? Vroeger heeft toch niet een vaste definitie van 40 jaar ofzo.
quote:Op maandag 22 juli 2013 02:14 schreef Stuart het volgende:
Ik ken eigenlijk niemand die rookt of blowt![]()
ik gelukkig welquote:Op maandag 22 juli 2013 02:14 schreef Stuart het volgende:
Ik ken eigenlijk niemand die rookt of blowt![]()
12e denk ik de eerste keer.quote:Op maandag 22 juli 2013 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus jij blowde al op je 11de/12de? Want je bent pas net 17
Volgens mij is alcohol ook een drug!quote:Op maandag 22 juli 2013 02:16 schreef Tjacka het volgende:
wiet > beter dan alle andere drugs + alcohol
Vroeg welquote:
Ja, maar tegenwoordig hoor ik dat vaak, en ik ben gelukkig nooit (echt?) verslaafd geweestquote:
harddrug zelfsquote:Op maandag 22 juli 2013 02:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Volgens mij is alcohol ook een drug!
Wat wil je daarmee zeggen dan?quote:Op maandag 22 juli 2013 02:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, maar tegenwoordig hoor ik dat vaak, en ik ben gelukkig nooit (echt?) verslaafd geweest
Nee, niemand waar ik mee omga in ieder gevalquote:Op maandag 22 juli 2013 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]![]()
Ook niemand die rookt?
Da's statistisch best knap.
Hoeveel blow je?quote:Op maandag 22 juli 2013 02:17 schreef Spatieloos het volgende:
en ik ben gelukkig nooit (echt?) verslaafd geweest
Ik zou ook moeten stoppen of in ieder geval minderen met alcoholquote:Op maandag 22 juli 2013 02:16 schreef Tjacka het volgende:
wiet > beter dan alle andere drugs + alcohol
misschien dat ze rekening houden dat je astma heb?quote:Op maandag 22 juli 2013 02:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, niemand waar ik mee omga in ieder geval![]()
Verschilt per jaar/maand/week/dag?quote:
Het zal wel toeval zijn. Of misschien ook om wat jij zegt. Ik kan niet gezellig naast iemand zitten die rookt. Niet omdat ik die persoon niet mag ofzo hoorquote:Op maandag 22 juli 2013 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien dat ze rekening houden dat je astma heb?
heb paar bradas die astma hebben rook ik ook nooit bij.
Oh dat valt mee.quote:Op maandag 22 juli 2013 02:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Verschilt per jaar/maand/week/dag?
Maar ehh. Paar maanden niet gedaan, en nu deze week 2 keer.
Probleem is, ik ben heel lang niet met mijn vrienden geweest, en nu ga ik weer met ze om, en ze WAen me elke dag nu om te chillen, en zij blowen wel elke dagquote:Op maandag 22 juli 2013 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh dat valt mee.
Ik moet eigenlijk wel minderen, maar komt goed.
quote:
Beter dan dat ze elke dag snuiven.quote:Op maandag 22 juli 2013 02:22 schreef Spatieloos het volgende:
Probleem is, ik ben heel lang niet met mijn vrienden geweest, en nu ga ik weer met ze om, en ze WAen me elke dag nu om te chillen, en zij blowen wel elke dag
Ja natuurlijk!quote:
Nee.quote:Op maandag 22 juli 2013 02:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja natuurlijk!
Jij bent een echte optimist![]()
Ken jij zulke mensen dan?
En mijn vrienden beweren dat elke dag blowen geen geestelijk blijvende problemen veroorzaken, is dit waar?
Jaquote:
Dat lijkt me discutabel. Bij bepaalde mensen is het bekend dat het psychoses kan triggeren en uit ervaring weet ik dat sommigen er enorm van afvlakken.quote:Op maandag 22 juli 2013 02:27 schreef Spatieloos het volgende:
En mijn vrienden beweren dat elke dag blowen geen geestelijk blijvende problemen veroorzaken, is dit waar?
Alcohol is ook een drug! Leugenaar!quote:Op maandag 22 juli 2013 02:30 schreef Stuart het volgende:
Ik zou drugs niet eens durven uit te proberen![]()
En dat is dan weer zo grappig want alcohol staat van alle *ja echt alle* drugs op plek 4 van meest schadelijkquote:Op maandag 22 juli 2013 02:30 schreef Stuart het volgende:
Ik zou drugs niet eens durven uit te proberen![]()
En goed dronken zijn is indrukwekkender dan effecten van veel drugsquote:Op maandag 22 juli 2013 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat is dan weer zo grappig want alcohol staat van alle *ja echt alle* drugs op plek 4 van meest schadelijk
Dat weet hij wel.quote:Op maandag 22 juli 2013 02:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alcohol is ook een drug! Leugenaar!
Nou dat weet ik nietquote:Op maandag 22 juli 2013 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En goed dronken zijn is indrukwekkender dan effecten van veel drugs
Ik zeg ook veel. Psychedelische shit zal ik nooit aan gaan, 100% psychose bij mijquote:Op maandag 22 juli 2013 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou dat weet ik nietpsychedelische shit zoals LSD enzo lijken me echt 10x heftiger
Ja, nou ja, anders dan dat danquote:Op maandag 22 juli 2013 02:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alcohol is ook een drug! Leugenaar!
Dat geloof ik graag. Het is ook zooiquote:Op maandag 22 juli 2013 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat is dan weer zo grappig want alcohol staat van alle *ja echt alle* drugs op plek 4 van meest schadelijk
Daar ben ik ook te labiel voor jaquote:Op maandag 22 juli 2013 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zeg ook veel. Psychedelische shit zal ik nooit aan gaan, 100% psychose bij mij
Zou sowieso niet veel anders proberen dan wiet en alcohol.quote:
xtc ook niet?quote:Op maandag 22 juli 2013 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zou sowieso niet veel anders proberen dan wiet en alcohol.
Correct.quote:Op maandag 22 juli 2013 02:37 schreef Spatieloos het volgende:
Xtc lijkt me niks voor mij. Maar misschien probeer ik het wel een keer, heb ook gehoord dat dat voor erge 'katers' zorgt :/
Trustenquote:Op maandag 22 juli 2013 02:49 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat zo slapen. Welterusten mensen![]()
Ik hoor nu net nu ik dit typ de telefoon gaan. Wauw wat een toevalquote:
Titel viel half weg, ik las: "Michelle Obama op begrafenis doodgeschoten"quote:Michelle Obama op begrafenis doodgeschoten tiener
quote:
nog nietquote:
Je hebt gewoon kleine armpjesarmenquote:Op maandag 22 juli 2013 10:36 schreef LittleBrownie het volgende:
Waarom zijn alle leuke horloges zo groot
kleine polsjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3quote:
rijlesquote:
uhm stuk of 8quote:Op maandag 22 juli 2013 10:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoe gaat 't?Hoeveel lessen moet je nog?
quote:Op maandag 22 juli 2013 11:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
hoi ik heb gedoucht anders mag ik niet posten van stu omdat ik vies ben dan
Ik ruik je nogsteeds :squote:Op maandag 22 juli 2013 11:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
hoi ik heb gedoucht anders mag ik niet posten van stu omdat ik vies ben dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
DIG / X•BOOK 15CL58 of de Lenovo IdeaPad Y500?
24 gig in een laptop![]()
de fuck ga je allemaal tegelijk draaien![]()
Voor videobewerking kan het handig zijn..quote:Op maandag 22 juli 2013 11:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
DIG / X•BOOK 15CL58 of de Lenovo IdeaPad Y500?
24 gig in een laptop![]()
de fuck ga je allemaal tegelijk draaien
Voor ict opleidingen kan het ook handig zijn, je moet namelijk virtuele machines draaien.. Die hebben allemaal genoeg ram nodig
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2013 11:33:52 ]![]()
Kun je toch beter een desktop gaan draaien lijkt me. en ik geloof niet dat videobewerking meer dan 16 GB zal gebruikenquote:Op maandag 22 juli 2013 11:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Voor videobewerking kan het handig zijn..
Voor ict opleidingen kan het ook handig zijn, je moet namelijk virtuele machines draaien.. Die hebben allemaal genoeg ram nodig![]()
Je werkt daar?quote:Op maandag 22 juli 2013 11:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
Maar als hij die bij bto bestelt bestaat de kans dat ik hem in elkaar zet![]()
![]()
Klopt.. Maar zo'n desktop neem je niet even mee naar school.. En dan weer terug naar huisquote:Op maandag 22 juli 2013 11:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Kun je toch beter een desktop gaan draaien lijkt me. en ik geloof niet dat videobewerking meer dan 16 GB zal gebruiken![]()
![]()
Gewoon achterop de fietsquote:Op maandag 22 juli 2013 12:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Klopt.. Maar zo'n desktop neem je niet even mee naar school.. En dan weer terug naar huis![]()
ff doen alsof ik het grappig vindquote:Op maandag 22 juli 2013 12:17 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik ben dearest en ik ben brak
dit is niet mijn verhaal maar het verhaal van iemand die het niet mag vertellen
HAHAHAHAHAHAHAHAi still see your shadows in my room![]()
ff doen alsof ik jou leuk vindquote:Op maandag 22 juli 2013 12:18 schreef Dearest het volgende:
[..]
ff doen alsof ik het grappig vind
HAHAHAHAHAHAHAHA
hahahahahhahaha![]()
zulke passie kan je niet faken babyquote:Op maandag 22 juli 2013 12:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ff doen alsof ik jou leuk vind
hahahahahhahahai still see your shadows in my room![]()
quote:Op maandag 22 juli 2013 12:19 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Pas op, dit gaat uitlopen tot één grote ne#kpartyquote:i still see your shadows in my room![]()
jajaquote:Op maandag 22 juli 2013 12:32 schreef nodig het volgende:
[..]
nee maar ik wil het even bevestigd hebben snap je![]()
i still see your shadows in my room![]()
supp?quote:Op maandag 22 juli 2013 12:38 schreef xcachet het volgende:
Roddels, roddels everywhere. Ik moet maar eens gaan scherlocken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |