SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
20m2 . Ik ga mijn banken en tv verplaatsen binnenkort waardoor er maar eigenlijk 10m2 nodig is om de kamer mee te vullen.quote:Op maandag 22 juli 2013 00:51 schreef TC_Artemis het volgende:
Hoe groot is de ruimte waar je het in gaat zetten?
Ik zou je adviseren gewoon 2 boekenplankspeakers te kopen. Je hebt echt niks aan een 5.1 set in zo'n ruimte. De kamers er omheen gaan er meer profijt van hebben dan je kamertje zelf.quote:Op maandag 22 juli 2013 01:03 schreef Santello het volgende:
[..]
20m2 . Ik ga mijn banken en tv verplaatsen binnenkort waardoor er maar eigenlijk 10m2 nodig is om de kamer mee te vullen.
Zegt me helemaal nietsquote:Op maandag 22 juli 2013 00:53 schreef TC_Artemis het volgende:
[ afbeelding ]
Megawazige input trouwens.. veel succes met 6x rca vanaf je blurayspelertje trekken...
Waar wil je dit dan precies op gaan aansluiten?quote:Op maandag 22 juli 2013 01:04 schreef Santello het volgende:
[..]
Zegt me helemaal niets
Ik stream van desktop pc naar mijn tv (is bluray speler beter?).
Mijn tv. Heb je misschien een voorbeeld voor me? En waar moet ik op letten? (specs)quote:Op maandag 22 juli 2013 01:04 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Waar wil je dit dan precies op gaan aansluiten?
Ik ga ervan uit dat je tv deze aansluiting niet heeft. Wat je dan moet doen is via je koptelefoon uitgang een jack -> tulp kabel trekken, en als ik het internet zo lees over deze set kan je dan maar 2 speakers gebruiken.quote:Op maandag 22 juli 2013 01:05 schreef Santello het volgende:
[..]
Mijn tv. Heb je misschien een voorbeeld voor me? En waar moet ik op letten? (specs)
Conclusie. Blurayspeler aanschaffen en een andere set met meer inputs?quote:Op maandag 22 juli 2013 01:06 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat je tv deze aansluiting niet heeft. Wat je dan moet doen is via je koptelefoon uitgang een jack -> tulp kabel trekken, en als ik het internet zo lees over deze set kan je dan maar 2 speakers gebruiken.
Nee dat niet persequote:Op maandag 22 juli 2013 01:07 schreef Santello het volgende:
[..]
Conclusie. Blurayspeler aanschaffen en een andere set met meer inputs?
Ik zit met budget in de 200-300 euro. Deze zien er mooi uit! Ik ga er over nadenken.quote:Op maandag 22 juli 2013 01:07 schreef TC_Artemis het volgende:
Uhm het ligt een beetje aan je budget.. maar instap hifi..
eltax monitor III
of
http://www.hifistudio79.n(...)aga+harmony+platinum
zoiets
Ik weet niet precies waar je woont, maar loop eens een keer een hifi winkeltje in om te luisteren. Dat is de beste manier. Zijn meestal hele vriendelijke mensen, en vinden het echt niet erg als je niks koopt maar langskomt voor advies. Neem een cdtje/ipod mee en zet je favoriete liedjes op. Met jouw budget kan je namelijk 2 hele goeie speakers aanschaffen in plaats van een crappy 5.1 set.quote:Op maandag 22 juli 2013 01:09 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik zit met budget in de 200-300 euro. Deze zien er mooi uit! Ik ga er over nadenken.
Bedankt voor je tijd!
Amsterdam.quote:Op maandag 22 juli 2013 01:12 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waar je woont, maar loop eens een keer een hifi winkeltje in om te luisteren. Dat is de beste manier. Zijn meestal hele vriendelijke mensen, en vinden het echt niet erg als je niks koopt maar langskomt voor advies. Neem een cdtje/ipod mee en zet je favoriete liedjes op. Met jouw budget kan je namelijk 2 hele goeie speakers aanschaffen in plaats van een crappy 5.1 set.
Ik zou voor de oppervlakte van je ruimte dus kijken voor 2 speakers met een losse versterker/receiver.
Wat vind je van deze: http://www.marktplaats.nl(...)c624&previousPage=lrquote:Op maandag 22 juli 2013 02:19 schreef zquing het volgende:
Ik kan je nu al zeggen dat het kut gaat klinken. Dat geld kan je beter stoppen in een leuk 2.0 setje van marktplaats
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |