PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Dat is het niet, het ligt gewoon aan die cup. Daar gebeuren gewoon rare dingen in.quote:Op maandag 22 juli 2013 00:13 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je zit al zo lang in de community en dan nog niet weten dat je dingen moet wijzigen om de 'handicap' weer in je voordeel te krijgen. Als je ziet dat je niet kunt scoren ondanks de vele kansen die je creeert en aan de overkant alles wel gewoon lukt, moet je gewoon paar spelers wisselen of zelfs je hele formatie.
quote:Op maandag 22 juli 2013 00:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is het niet, het ligt gewoon aan die cup. Daar gebeuren gewoon rare dingen in.
Niet meer te redden dit.quote:Op maandag 22 juli 2013 00:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is het niet, het ligt gewoon aan die cup. Daar gebeuren gewoon rare dingen in.
Niet meer. Het is inmiddels een levensstijl voor 'm geworden.quote:Op maandag 22 juli 2013 00:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vervelend knul. maar kop op, het is maar een spelletje gelukkig
'sup zehmerquote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 00:27 schreef Tim86 het volgende:
Ik kom op internet vaak van die plaatjes tegen met mensen die vragen om een vieze mop aan de binnenkant van de pizzadoos te schrijven..dat hadden wij vandaag dus ook gedaan bij onze bestelling..Op de kassabon stond keurig dit geschreven: Pizza snijden een een vieze mop!
Maar er stond niks in
Kutleven.
Dan geloof je het niet. Vanmiddag had ik ook een wedstrijd tegen een team met 93 chem. Ik stond binnen 30 minuten 3-0 achter. 1 schot werd van richting veranderd en rolde er zo in, 1x kopte mijn verdediger de bal zo naar iemand van hem die hem zo kon inkoppen en 1x schoot de tegenstander door de handen van mijn keeper. Toen kwam ik terug maar ik kon maar niet op voorsprong komen. Uiteindelijk werd het 5-4. Heel veel mensen op het EA forum zijn het erover eens dat er iets met die nieuwe cup is. Ik heb hem ondanks alles toch 3x gewonnen maar ik had hem al 5x moeten winnen.quote:
6 seconden.quote:Op maandag 22 juli 2013 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet. Vanmiddag had ik ook een wedstrijd tegen een team met 93 chem. Ik stond binnen 30 minuten 3-0 achter. 1 schot werd van richting veranderd en rolde er zo in, 1x kopte mijn verdediger de bal zo naar iemand van hem die hem zo kon inkoppen en 1x schoot de tegenstander door de handen van mijn keeper. Toen kwam ik terug maar ik kon maar niet op voorsprong komen. Uiteindelijk werd het 5-4. Heel veel mensen op het EA forum zijn het erover eens dat er iets met die nieuwe cup is. Ik heb hem ondanks alles toch 3x gewonnen maar ik had hem al 5x moeten winnen.
En ja, ik post dit bewust net voor half 1 zodat ik jullie reactie erop niet meer hoef te lezen waardoor ik (weer) niet kan slapen.
En wat is deze.quote:Op maandag 22 juli 2013 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
En ja, ik post dit bewust net voor half 1 zodat ik jullie reactie erop niet meer hoef te lezen waardoor ik (weer) niet kan slapen.
Heb hier 1 keer een bestelling binnen gekregen of we er een naam op wilden schrijven. Kom ik naar aan de deur gaat die kerel helemaal stuk van het lachen, ik stond er echt met zo'n gezichtquote:Op maandag 22 juli 2013 00:27 schreef Tim86 het volgende:
Ik kom op internet vaak van die plaatjes tegen met mensen die vragen om een vieze mop aan de binnenkant van de pizzadoos te schrijven..dat hadden wij vandaag dus ook gedaan bij onze bestelling..Op de kassabon stond keurig dit geschreven: Pizza snijden een een vieze mop!
Maar er stond niks in
Kutleven.
alsof je dit niet terugleest morgenquote:Op maandag 22 juli 2013 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet. Vanmiddag had ik ook een wedstrijd tegen een team met 93 chem. Ik stond binnen 30 minuten 3-0 achter. 1 schot werd van richting veranderd en rolde er zo in, 1x kopte mijn verdediger de bal zo naar iemand van hem die hem zo kon inkoppen en 1x schoot de tegenstander door de handen van mijn keeper. Toen kwam ik terug maar ik kon maar niet op voorsprong komen. Uiteindelijk werd het 5-4. Heel veel mensen op het EA forum zijn het erover eens dat er iets met die nieuwe cup is. Ik heb hem ondanks alles toch 3x gewonnen maar ik had hem al 5x moeten winnen.
DS2 clock cheesequote:Op maandag 22 juli 2013 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 juli 2013 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
61 dribbling dat had je kunnen verwachtenquote:Op maandag 22 juli 2013 00:57 schreef ThadCastle het volgende:
Kutzooi Borges valt tegen. Hij is traag en ondanks zijn zieke stats is hij echt niet technisch. Veel te snel balverlies
Fuk ja ik zie het nu ookquote:Op maandag 22 juli 2013 00:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
61 dribbling dat had je kunnen verwachten
Dat is in mijn geval zeker zo. Liefst één random van 6 chem die niet de doelman betreft en het loopt een stuk vloeiender en eerlijker. Moet erbij zeggen, dat gevoel heb ik enkel bij teams vol met IF's, MOTM en TOTS spelers en niet wanneer je er een enkeling in hebt staan.quote:Op maandag 22 juli 2013 00:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
net als die onzin dat je teams beter spelen als je er 1 iemand op 7 chem bij zet.
Ditquote:Op maandag 22 juli 2013 01:18 schreef Kamikazie het volgende:
Waarom loopt iedereen hier DS2 te pesten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |