quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
quote:Op zondag 21 juli 2013 22:57 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
ik zou ook wel heel de dag op een vette reet willen zitten en met chipshandjes het toetsenbord vervuilen, maar ja je kan niet alles hebben he
Ga je weer daar om lachen? Als je nog vriendjes wil blijven zou ik maar normaal doenquote:
quote:Op zondag 21 juli 2013 22:57 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
ik zou ook wel heel de dag op een vette reet willen zitten en met chipshandjes het toetsenbord vervuilen, maar ja je kan niet alles hebben he
he steven weer terug zo te zien?quote:Op zondag 21 juli 2013 23:01 schreef stevenmac26 het volgende:
huh wat, mag je de mods niet in hun prive leven lastig vallen? en hoe doen arachide en ValHallen dat dan?
quote:Op zondag 21 juli 2013 23:01 schreef stevenmac26 het volgende:
huh wat, mag je de mods niet in hun prive leven lastig vallen? en hoe doen arachide en ValHallen dat dan?
Wie ben jij dan?quote:
leuke vriend ben jijquote:Op zondag 21 juli 2013 23:01 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ga je weer daar om lachen? Als je nog vriendjes wil blijven zou ik maar normaal doen
doe dan ook niet zo uit de hoogte, daar lok je reacties mee uitquote:Op zondag 21 juli 2013 23:02 schreef Dearest het volgende:
[..]En jij, ga weg, je kent me niet, je weet niks van mij
Waarom denkt iedereen datquote:
omdat je nogal veel werkte en oppeens weg was.quote:
Maar nice manquote:Nee heb promotie gemaakt en werk niet meer in het callcenter maar nu op het hoofdkantoor van vodafone en daar mag je niet meer dan 40uur per week werken dus heb nu tijd over
Hoi, ik ben Ryan, nice to meetchaquote:Op zondag 21 juli 2013 23:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen dat
Nee heb promotie gemaakt en werk niet meer in het callcenter maar nu op het hoofdkantoor van vodafone en daar mag je niet meer dan 40uur per week werken dus heb nu tijd over
Ja ben van zo'n 70uur in de week naar 40 gegaan. En alles gaat goed man en met jou?quote:Op zondag 21 juli 2013 23:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
omdat je nogal veel werkte en oppeens weg was.
[..]
Maar nice manverder alles goed?
met mij gaat alles prima. zit een weekje alleen thuis en dan zondag op vakantie.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ben van zo'n 70uur in de week naar 40 gegaan. En alles gaat goed man en met jou?
Lekker lekker, waar ga je heen dan?quote:Op zondag 21 juli 2013 23:09 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
met mij gaat alles prima. zit een weekje alleen thuis en dan zondag op vakantie.
Tsjechiëquote:Op zondag 21 juli 2013 23:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lekker lekker, waar ga je heen dan?
Nice! Met vrienden of wat? En je moet sowieso naar Praag gaan en dan het oude gedeelte. was er ooit met Ajax en je hebt halve liters wodka cola voor 90ctquote:
met broertje, zusje en moederquote:Op zondag 21 juli 2013 23:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nice! Met vrienden of wat? En je moet sowieso naar Praag gaan en dan het oude gedeelte. was er ooit met Ajax en je hebt halve liters wodka cola voor 90ct
Shit man gaan jullie met de bus ofzo met al die mensenquote:Op zondag 21 juli 2013 23:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
met broertje, zusje en moeder
en vriend van moeder plus 2 zoons.
praag gaat hem niet worden waarschijnlijk maar ben ik ook al 2x geweest. en alcohol en tabak is overal goedkoop daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |