abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 oktober 2000 @ 23:51:51 #1
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_377450
Dit topic is bedoelt voor iedereen om zijn eigen column te plaatsen.

Misschien is Fok! een beetje bevoordeeld maar Dijkshoorn in de bocht blijft open. Hij was en is nog steeds onze columnist.

Maar schroom niet en plaats hier je guitige en gevatte teksten over Big Brother.

Commentaren over deze colums kun je kwijt in :

http://www.fokforum.nl/showtopic/19988

Veel schrijf plezier

I'm getting too old for this....
  dinsdag 3 oktober 2000 @ 23:53:06 #2
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_377452
Om te beginnen heb ik hier toch ff Eelco's topic gequote...
quote:
Op 03 oktober 2000 23:28 schreef Eelco het volgende:
Hoog Boven Ons Gestelden

Vanavond 20 minuten gekeken. Dat was genoeg om mijn nietigheid te beseffen. Terwijl ik dit schrijf, huil ik. Ik ben niets, minder dan een strontvlieg. Ik stik haast van zelfmedelijden. Maar dat is niet alles. Ik voel ook diep medelijden met ú, met álle mensen die het niet gegeven is zo briljant en edel te zijn als de BB-bewoners. Het zijn Oppergoden in wier aanschijn wij verbleken tot onooglijke torretjes. Voet erop. Ik smeek U, gij Heersers, verpletter ons. Stop ons zo te geselen met Uw Geniale Conversatie en Uw Grootse Daden.

20 minuten gekeken en heel het leven naar de klote. Men zou nog kunnen proberen deze inspirerende persoonlijkheden als voorbeeld te nemen om eigen leven inhoud en richting te geven, maar ik ben bang dat zulks ijdele hoop is. Zo hoog reiken als deze Hoog Boven Ons Gestelden is bij voorbaat vergeefse moeite. Uitverkorenen zijn het. Geselecteerd uit duizenden bleven er twaalf over. Nederig buig ik het hoofd, ik werp me gaarne in het stof. Toch snap ik één ding niet (maar ja, dat is logisch) - waarom moeten juist deze Menschen zo nodig dag in dag uit op televisie? Is het om ons Nederigen in te wrijven dat we niet aan ze kunnen tippen?

Ze wekken namelijk wel sterk die indruk. Ik bedoel: ze zijn zo tevreden met zichzelf, zo overtuigd van eigen belangwekkendheid. Overdrijving hebben ze helemaal niet nodig - ze zijn immers groots en meeslepend (typte net per ongeluk ‘meeslapend') van zichzelf genoeg. Ach, Hoog Boven Ons Gestelden, peper het ons niet zo in.

Oké, genoeg bullshit. 20 minuten gekeken dus. Met grote tegenzin. Kan er slecht tegen, tegen dat gewauwel, die blikken van ‘Ben Ik in beeld? O, Ik ben zó gewéldig!' Een potje pis van de Heldhaftige Trucker. De Kippenjagende Waswringer... Je wilt het niet weten, je wilt het niet zien. Dat aftasten en praatjes voor de vaak, weg ermee. Sla mekaar op de bek, scheld mekaar verrot. Niks voetjevrijen en handjes vasthouden. Van bil met die hap. Schijt aan die camera's, de camera's hebben ook schijt aan jullie, Hoog Boven Ons Gestelden.

Ik wis de tranen uit de ogen. Maar voel ze opnieuw wellen. Nu ineens medelijden met die luiwammesen. Medelijden met die zichzelf volkomen verkeerd inschattende plebejische parvenu's. Voor een prijsje van een luizige twee en een halve ton... Daar koop je tegenwoordig nog geen fatsoenlijk bovenhuis voor. En wie er uitkomt is eerder berucht dan beroemd. Kijk maar eens naar het lot van Lichting Eén. Op Bart na zijn ze allen gedebiliseerd. Er is naar ze gekeken en over ze geluld, maar vreselijk moet het zijn dat ze door niemand meer serieus worden genomen. Meedoen aan BB is zoiets als jezelf publiekelijk een jaap in de vingers snijden.

Begin ik godskolere toch weer te janken. Moet plots denken aan de beweegredenen en de daaraan gekoppelde geestvermogens van de Hoog Boven Ons Gestelden. Goed, ik herpak me. Moet me niet zo laten gaan. Weg met het medelijden. De zege aan het neersabelen. Ze verdienen niet beter.

Saluut

woensdag 4 oktober 2000 @ 00:06:59 #3
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_377471
Mijn reaktie was:

Hum hierdoor vraag ik me ineens af waarom ik ookweer naar BB kijk Ohja door Fok!.

[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 04-10-2000 00:07]

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  woensdag 4 oktober 2000 @ 00:09:23 #4
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_377473
Machiel.. reacties hier op kunnen in:

woensdag 4 oktober 2000 @ 00:18:34 #5
798 voyeur
bemoeit zich
pi_377483
--------- edit --------------

Sorry Voyeur maar ik heb je reactie in:

daar kan de discussie doorgaan. Dit is voor column alleen

[Dit bericht is gewijzigd door Havoc op 04-10-2000 00:35]

Here we are now, entertain us.
  vrijdag 6 oktober 2000 @ 00:44:52 #6
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_381007
ff voor de makkelijkheid:
quote:
Op 06 oktober 2000 00:37 schreef Dada_Caps het volgende:
Alle Columns staan op het Veronica Forum.

Het Grote Dada BB Topic (15)

VOO in de aanval

De 2de nominatie ronde is voorbij en wat een uitzending was het.
Maar laat ik bij het begin beginnen.

Gisteren verliet Leo vrijwillig het huis hij was daarmee al de 2de bewoner in 3 weken die dat deed.
En daar houd Veronica niet van….Veronica wil geld verdienen…en wil daarbij zo weinig mogelijk problemen tegenkomen.
En dus werd Leo eens eventjes aangepakt.
Beau: Jaaaaa hoor dames en heren hier is ‘ie dan….Leo.
Welkom.
Leo: Dank je
Beau: Jij had een zenuwinstorting in dat huis he?
Leo: Uhhhh…nee
Beau: Jaaaaa we hebben een clipje.
Zie je? Je zat er helemaal doorheen….ik zag tranen…U ook?
Steek Uw hand in de lucht als U tranen zag?
Zie je kom nou Leo….wat was er aan de hand?
Wat was de ware reden van je vertrek?
Leo: Nou..uhh gebrek aan gesprekstof..en..uhh..
Beau: CUT DE BULL SHIT LEO…we hebben een clipje.
Clip: JA KNUL….JIJ KNUL MOET OPHOUDEN MET DIE GRAPJES ANDERS GA IK DIE KOP VAN JOU EENS EVEN FLINK RENOVEREN.
IK TREK DIE KUTKOP VAN JOUW VAN JOUW ROMP EN HANG HEM OP IN DE WERKKAMER VOOR INSPIRATIE TIJDENS HET TIMMEREN.
Beau: Dit was de genadeslag he?
Leo:….Uhhh nee..ik bedoe…
Beau: JA KOM NOU LEO….WE HEBBEN HET ALLEMAAL GEZIEN….ALS JIJ ER GISTER NIET WAS UITGEGAAN DAN HAD JE JE POLSEN DOORGESNEDEN…..
Leo:…NOU nou…..Jullie snijden steeds verkeerd in…
Beau: hahahaha nou…we hebben je zo wel genoeg door het slijk gehaald he?
Leo:…Nou..j..
Beau: Precies, tijd voor wat leukere clipjes…om jou van een leuke kant te laten zien. Clipje.
Clip: Tatataada tatatada Annet: Jaaaaa laat mij jou eens lekker over je tepeltjes strelen…..
Beau: Wacht hahahaha we hebben nog meer….
Clip: (WC CAM) hhuuuuuhhnnggggggnnnh jaaaaaa…KUT…..SHIT MAN
Beau: HAHAHAHAHA zagen wij dat nou goed Leo?
Bleef daar wat hangen? HAHAHAHA VIESPEUK….heb je nog wat te zeggen?
Leo: J…
Beau: HAHA nou mooi zo…je mist het he? Ik zie het je hebt tranen in je ogen…over naar jou Esther.

Veronica is een professionele company en experimenteert dus gewoon met diverse ideeen over wat voor soort format je moet gebruiken voor zo’n Donderdag Live uitzending.
En dus hadden we voor Esther een heel andere rol als bewoner begeleider.
Nu mocht ze lekker binnen als een soort Catharine de reacties polen.
Want over zo’n belangrijk iets wil je natuurlijk zoveel mogelijk meningen horen…
Eerst even wat hele goede vragen stellen…en dan weer hahahaha wat een lol terug naar Beau om de eerste nominaties te horen.

Over die nominaties kan ik gewoon kort zijn die zijn nog niet van zo’n groot belang en echt veel schokkends was er niet, Ja Desiree nomineerde Robin maar come ooooon people..geeft nou gewoon toe…hij gaat wel heeeeel weinig met haar om…..helemaal gelijk hoor Dees….hij hoort jou met veeeeeel meer respect te behandel…toch?
Uiteindelijk zijn Georgie, Koos en Mireille genomineerd.
Het zal dus gaan tussen Koos en Mirala.

Esther: Nou Mo wat vind jij ervan?
Mohammed Ali: NOEMDE JIJ MIJ MO???????
ZEI JIJ FOKKIN MO TEGEN MOHAMMED ALI?????
WIE DE FOK DENK JIJ WEL NIET DAT JE BENT??????
MIJ EEN BEETJE MO LOPEN NOEMEN????
VUILE DAPHNE DECKERS LOOK A LIKE…HOE DE FOK HAAL JIJ HET IN DIE BLONDE HARSENS VAN JE OM MIJ MO TE NOEMEN?????
BEN JIJ FOKKIN OP JE HOOFD GEVALLEN OFZO??????
FOK HET OF JOLANDA NAAR BIG BROTHER KEEK EN KIJKT…KIJK JIJ WEL????
FOKKIN KUTZOOI MAN…..EERST DIE KUT JENSEN….IK BEN MOHAMMED ALI EN IEDEREEN ONTHOUD DAT…..IK KAN NIET MET JOU DOOR EEN DEUR HOOR……..DAT GAAT JOU NIET LUKKEN…JIJ WIL WEL…JAAAAAAA DAT WEET IK…MAAR DAT GAAT JOU NIET LUKKEN….IK BEN WEG….FOKKin idiots……

Een plaats vrij op de bank dus….nadat Rex heeft gezien hoe Leo hem het huis heeft uitgewerkt slaat Veronica Leo nog 1 keer neer….ze zetten Rex even fijn naast Leo op de bank.
Na Rex eerst lekker hondenvoer met steroiden te hebben gevoerd gooien ze hem in dat veeeeeel te hete studiotje en zetten ze hem precies naast zijn verrader…Leo…
Leo maakt zich zo klein mogelijk….lacht vriendelijk..maar Rex weet het zeker….Leo past straks makkelijk in een Mercedes Pinto…..

En dan was er natuuuuurlijk nog Gordon….die mocht iets zingen maar de geluidsapparatuur werkte niet helemaal naar behoren….nou deed de wind ook niet echt zijn werk ik bedoel Gordon…op een dak…een kleine moeite zou je denken………

pi_381094
Hier vind je AL mijn Big Brother Columns netjes op een rijtje.

http://pub10.ezboard.com/foranjefanpageforumfrm9.html

Veel plezier

vrijdag 6 oktober 2000 @ 13:42:16 #8
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_381590
gewist

[Dit bericht is gewijzigd door doordevil op 06-10-2000 17:45]

vrijdag 6 oktober 2000 @ 20:17:02 #9
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_382037
Voor de songtekst van het liedje KIJK van Gordon.

http://www.big-brother.nl/assets/Kijk.jpg

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_382738
Voorspelbaar

De tweede nominatieronde is alweer geweest, de top drie van potentiele vertreks-kandidaten is bekend. Georgie, Koos en Miranda zitten gezamelijk in de gevarenzone. Mooi woord trouwens. Gevarenzone. Deed me vroeger altijd denken aan een land als Joegoslavië. Oorlog, geweld, scheldpartijen... Maar daar wordt nu feest gevierd in de straten en de oorlog heeft zich verplaatst naar realitysoaps als De Bus en Big Brother. Heel verwarrend allemaal.

Wat niet verwarrend is, sterker nog, wat eigenlijk heel voorspelbaar was, is dat Miranda in het rijtje van potentiele ex-bewoners zit. Als laatste het huis ingegooid samen met ketelbinkie Rex, was het eerst laatstgenoemde die mocht vertrekken en zal zij nu ongetwijfeld aan de beurt zijn. Het verbaasde mij nog enigszins dat ze niet door iedereen genomineerd werd. Zou zo makkelijk zijn, Miranda twee punten geven en dan onderling afspreken dat je allemaal een punt geeft aan degene die alfabetisch gezien gelijk na jou komt. Wel even off-camera natuurlijk, anders wordt John boos. Alle nominatie-angsten van Annet zijn accuut opgelost, scheelt weer een extra laag wallen onder haar ogen.

Het werd echter een minder standaard weekje. Eerst vertrekt Leo vrijwillig, daarmee een aantal bewoners ongetwijfeld al een nominatiekandidaat ontnemend. Vond ik persoonlijk heel jammer overigens. Ik mag dat wel, dat onverwachte dat hij liet zien. Zo'n koekje in je mond stoppen en er weer uit gooien op het moment dat je daar op aangesproken wordt. Geweldig volwassen gedrag van de op één na oudste man uit het BB huis. Zou Koos natuurlijk nooit doen. Nou moet ik alleen toegeven dat ik niet weet wat Koos wel zou doen. Krijg niet echt hoogte van die man. Of dat naieve nou gespeeld is of echt. Als het gespeeld is denk ik dat de Oscars dit jaar een beeldje voor hem moeten reserveren in de categorie "Best role in a reality soap". Is het zonder meer waard. Hij weet op werkelijk geweldige wijze te stoken en toch nog over te komen als een betrouwbaar sulletje. Klasse!

Vervolgens blaag Robin. Die steekt zijn recalcitrante karakter inmiddels niet meer onder stoelen of banken. Eerst ging hij heel stoer voor Miranda op de bres toen deze niet door leek te dringen tot Leo. De ridder op het witte paard. Noemde hem "knul" en waande zich de bink van het huis. De held. Om vervolgens twee dagen later buiten met zijn voetbal op kippenjacht te gaan. Vergelijkingen met BB1 winnaar Bart worden al getrokken. Ik denk zelf dat die niet terecht zijn. Wat ik me daarvan kan herinneren is dat die pas in de laatste weken zich begon af te zetten tegen de andere bewoners. En ik had ook niet het idee dat die zich tegen de kippen keerde. Bovendien gaf dat gedrag van Bart hem wel iets sympathieks. Robin? Die wordt alleen maar irritanter. Heel jammer.

En toch, toch is het allemaal nog steeds best voorspelbaar. De bewoners van deze ronde hebben zich goed ingeleefd in hun rollen. Weten wat er vorig jaar gebeurde, weten ongeveer wat je moet doen om voor de kijkers thuis goed uit de verf te komen. Daar heeft Miranda zelfs nog een extra voordeel. Die wist al met wie ze in het huis kwam. Wie ze moest paaien en wie niet.

Jammer dat ze er weer zo snel uit moet.
Toch?

On the outside, looking in
pi_388958
Kippenkiller & co

De aflevering van vanavond lijdzaam over me heen laten komen. Ik begin me al helemaal thuis te voelen bij de bewoners. Zo'n Robin die een maatje vijf op een kip afschiet en ráákt. Vol in de flank. Uit verveelde meligheid. Moet je niet mee aankomen in het Pieter Baan Centrum, gelijk TBS als geschikte maatregel. Die Robin spoort duidelijk niet helemaal. Zou ie daarom zijn gaan wielrennen? Je ziet het wel vaker bij moeilijk opvoedbare jongens. Moeten ineens gaan boksen of karatekaën bij wijze van agressieregulatie. Helpt niks, behalve dat ze voortaan harder slaan. Robin kan alleen maar hard fietsen, hoewel ie ook een goed schot heeft. Echte kippenkiller. "Nee, ik ben geen dierenbeul", kletste hij in de dagboekkamer terwijl het tegendeel daarvan nou juist was gebleken. Moet er voorlopig vooral niet uit gestemd worden, neemt de onveiligheid op straat alleen maar toe. Pas vlak voor het einde weg met die gast en dan meteen afvoeren naar een daartoe bestemde kliniek.

Koos, leuke oude man. Had het over pijn in de reet. Vindt ie grof. Ik ben het helemaal met hem eens, maar wanneer heeft men in godsnaam pijn in de reet? Of zo u wilt, pijn in de bips? Van zadelpijn heb ik weleens gehoord, Robin weet er vast veel over te vertellen, maar wanneer heeft men nou pijn in de bips? Nooit toch? Tenzij men vreemde capriolen met de bips uithaalt. De billen brandt bijvoorbeeld of de bips, en dan met name de bilspleet, gebruikt voor de opslag van bipsvreemde elementen zoals daar zijn dikke kaarsen, flessenhalsen, vuisten, leden van het mannelijk geslacht en wat dies meer zij.

De dames waren vanavond nauwelijks in beeld. Ze vielen mij tenminste niet erg op. Naar goed damesgebruik werd Robin in de hoek gezet na zijn blijk van sadisme, maar verder kwamen vooral de heren in beeld. Treurig stemmend zootje. Ferdi en Georgie die de Teletubbies voor minder bekwamen nadeden. Lagen in een deuk. Koos stond er onbeholpen bij en keek ernaar. Arme man. Hij toonde een foto van z'n vriendin in bad. Moest een stuk voorstellen dat het zomaar ineens in het hoofd haalde bij Koos poedelnaakt in de kamer te gaan staan. Met de gordijnen open! Ik zie het wel voor me hoe Koos stokstijf rent naar de ramen om de gordijnen gauw te sluiten. De anderen vonden het allemaal een mooie vrouw. Die Koos toch.

De weekopdracht lijkt me voor deze lichting geobserveerden enigszins te moeilijk. Het viel me overigens reuze mee dat ze de lidstaten van de EU leken te kunnen benoemen. Hoewel Engeland natuurlijk Groot-Brittannië moet zijn, maar Veronica weet ook niet beter en zal het wel goed rekenen. Het probleem zit ‘m in die vlaggen. Desiree kwam heel boerenslim met een waskaartje met vlaggetjes op de proppen. Ze straalde van zoveel geestelijke alertheid. Jammer genoeg zaten in haar broek zo'n beetje de makkelijkste vlaggetjes. De weg naar de inhoud van haar broek lijkt me trouwens voor wie dat wil weinig problemen op te leveren. Maar dit terzijde.

De cliff-hanger, Kim en Georgie wederom samen in bed, lijkt me helaas geen opmaak voor spannende televisie. Ik bedoel, twee maagden die het voor het eerst voor tv-kijkend Nederland doen?... Ik hoop dat ze zo stom zijn. Veronica moet ze maar influisteren dat ze zich er wereldberoemd mee maken. Oftewel onsterfelijk belachelijk. Georgie wil wel, het moet er toch een keer van komen. Maar Kim... die lijkt me rijp voor een blind date met een Belgische homoseksuele miljonair. Onbeperkt paardrijden in een seksueel veilige omgeving.

Saluut

Reageren in http://www.fokforum.nl/showtopic/19988
of op 'mijn' homepage http://www.gesprekvandedag.nl/forum/index.html (Hedendaags Voyeurisme)

pi_553947
Sadistisch Universum

En het begon vanavond in de kliniek voor geesteszieken die Veronica heet nog wel zo diepmenselijk sereen. De geobserveerden werden voornamelijk afgeschilderd als een stelletje jolige lieden die een zeker plezier in het leven aan de dag leggen. Tuurlijk kwam Koos weer met een hartverscheurend verhaal uit zijn opzienbarende levensloop. Hoe vertel ik het mijn moeder? Ik dacht even dat hij het op latere leeftijd tijd had gevonden te zeggen: "Ma, ik zal je het maar eerlijk vertellen. Ik ben eh, ik ben homosensueel." Helaas, het ging gewoon over zijn scheiding. Aardig moment was verder nog wel dat met die onderbroek van Koos, die hij verstrooid op het bed van Hieke had neergelegd. Onderbroek? ‘t Leek wel een gezinstent voor een hele familie met urinewegstoornissen. Ook aangenaam bevreemdend was de schrik van Bianca en Hieke dat ze een jurk aan moesten passen. Een jurk! Welke moderne vrouw loopt er nou in een jurk! Of op schoenen met hakken?... Hoe kón de kliniek ze dat in godsnaam aandoen.

Goed, introotje gehad. Nu van leer trekken. Dat met die getoonde nominaties op video was best aardig. Zo hoort het, geen gekonkelfoes met die anti-aanbevelingen. Laat maar zien aan de deelnemers wat ze over mekaar te zeggen hebben. Elke tegenstem kwam als een mokerslag aan. Wel blijven glimlachen natuurlijk, net zo lang tot de kaken als vanzelf in de grijnsstand bevriezen. Net doen alsof het reuzegrappig is wanneer er gezegd wordt dat je een meepratende roddeltante bent, of de hele dag zuchtend en steunend op de bank hangt en voor de rest geen ene moer uitvreet. En dat allemaal na de Hete Kip die de moeder van Bianca zo liefdevol had klaargemaakt.

Die Hete Kip... Daar begon het mee. Ik kan het niet aanzien, zo'n moeder die voor het karretje wordt gespannen om dochterlief eens aan het huilen te brengen. Lukte niet. Gelukkig maar dat Bianca en moe niet in de valkuil trapten van Emotie-TV Voor Een Joetje. Ik word er overigens wel een beetje onpasselijk van dat familieleden en aanverwanten steevast roepen hoe trots ze zijn dat hun Geliefde zich dag in dag uit te kakken laat zetten voor Het Grote Publiek. Alsof ze bezig zijn een rechtvaardige oorlog te winnen, alsof ze bezig zijn aan een levensgevaarlijke klimpartij in het hooggebergte, alsof ze bezig zijn met de ontwikkeling van één of ander ziektekiemen vernietigend medicijn. Alsof ze bezig zijn!...

Alles laten ze over zich heenkomen. Neem nou die catwalk. Dat was toch werkelijk een staaltje van volslagen voor gek gezet worden. Ze deden allemaal hun uiterste best zo goed mogelijk voor de dag te komen. Braaf! Geblondeerd Veronica-juffertje in een hoogwerker, juffertje dat slaafs van een briefje leest. "U ziet hier Hieke in haar ensemble, die door haar vader Koos ten huwelijk wordt gegeven." En dan zakt dat bakje met bibberend juffertje naar beneden en zowaar, daar is Farid! Koos kijkt nog vertwijfeld om zich heen, mompelend: "Oh, ik dacht dat ik de bruidegom was." Blijkt ineens half Stiens zich al die tijd verstopt te hebben in dat bakje. Hieke huilen. Farid de getapte jongen uithangen en Ferdi kon in de studio wel door de grond zakken.

En daar is het Veronica maar om te doen. Zet ze lekker te kijk, inclusief familie. Maak dat ze desnoods tot in de eeuwigheid janken. Een zelfmoord zou ook niet weg zijn, die kant gaat het op. Als het maar kijkcijfers oplevert. Heeft u Desirée gezien? Haar pijn? Dat gevoel dat ze heeft dat iedereen tegen haar is? Oké, zelfgekozen lot. Moet ze maar niet meedoen aan zo'n programma. Ben ik met u eens. Maar het toppunt van sadisme is natuurlijk wel om na de nominaties er ineens een vrolijke boel van te maken. Zonder aanzien des persoons. Voor het oog van U, de Genadeloze.

Reageren kan in http://www.fokforum.nl/showtopic/19988 of waar u (wat mij betreft) maar wilt. Viva de vrijheid!

[Dit bericht is gewijzigd door Eelco op 15-12-2000 02:53]

pi_566896
n.a.v http://www.fokforum.nl/showtopic/27107
quote:
Totale desinteresse. Robin keek alleen bedenkelijk toen hij zich realiseerde dat Koos de jaren vijftig nog had meegemaakt. Hij dacht: Die is écht oud, zo hé. Heeft ie trouwens wel gelijk in, dat Koos écht oud is. Ik heb er zelf ook wat moeite mee, met die Koos. De man is vijfentwintig jaar ouder dan ik, is zo'n beetje van de leeftijd van mijn vader. Maar die pa van mij kan z'n benen nog achter in z'n nek leggen en klimt als een jonge god zonder stijgbeugels tegen een spekgladde rotswand op. En elke negen maanden een nieuwe vriendin.
Precies Eelcoo, een misselijk ventje die Robin, een echt gesprek heb ik hem nog niet horen voeren en luisteren is ook niet zijn sterkste kant. (lekker autistisch op z'n fietsje door te tuin racen met een dwangmatige tik om om de minuut een blik in de camera te werpen, DAT zie ik hem wel vaak doen)

De rest van je column was ook lekker om te lezen!!

Georgie gaat idd vooruit nadat hij als "activiteitenbegeleider" en paar dagen aan Koos heeft vastgezeten.

En Deesje klimt zich (buiten mijn verwachting) direct zonder moeite een weg naar boven.

"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
  woensdag 20 december 2000 @ 00:13:59 #14
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_567023
OK Topic aangepast. Tis nu een beetje een zooitje maar ik hoop dat iedereen er vrede mee heeft.
  woensdag 20 december 2000 @ 00:28:51 #15
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_567074
pfff wat een zooitje. Ik weet het ook ffies niet meer maar ga nog een topic aan passen en het wordt gezellig 1 groot column topic. Nico heeft wat dat betreft in deze het alleen recht met zijn dijkshoorn in de bocht. Ik hoop dat iedereen daar verder vrede mee heeft en anders laat maar komen die mailtjes :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')