Dat wil ik nietquote:
Ze praat niet meer tegen mequote:Op zondag 21 juli 2013 21:51 schreef Copthorne het volgende:
Gewoon even zeggen dat het je spijt en dat je zo ontzettend veel van haar houdt. Jezus man, zo moeilijk is het allemaal niet!
Hoe kan je van zo'n crazy houden? Je moet wel issues hebben.quote:
?quote:Op zondag 21 juli 2013 21:53 schreef ZarB het volgende:
[..]
Hoe kan je van zo'n crazy houden? Je moet wel issues hebben.
Dit.quote:Op zondag 21 juli 2013 21:51 schreef stevenmac26 het volgende:
je bent gewoon met je moeder aan het appen
Af en toe is ze irritant idd... ze doet moeilijk om niets! Nja, zal vast wel met der ongesteldheid te maken hebbenquote:
Je bent gewoon jaloers op mij... Dat jij nou geen boeiend leven hebt...quote:
Of mijn leven boeiend is laat ik in het midden. Dat zal voor een ieder anders zijn. Wel ben ik tevreden en hoef ik niet te doen alsof ik een vriendin heb. Homo.quote:Op zondag 21 juli 2013 21:55 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op mij... Dat jij nou geen boeiend leven hebt...
Zeg dat je het haar vergeeft enz enz enz alles cookie en eggquote:Op zondag 21 juli 2013 21:54 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Af en toe is ze irritant idd... ze doet moeilijk om niets! Nja, zal vast wel met der ongesteldheid te maken hebben
Ook al ben je een autist, zo zijn alle vrouwen nou eenmaalquote:Op zondag 21 juli 2013 21:54 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Af en toe is ze irritant idd... ze doet moeilijk om niets! Nja, zal vast wel met der ongesteldheid te maken hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |