SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Benide götür yanındaaquote:Op zondag 21 juli 2013 18:27 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga pas over drie weken op vakantie: een weekje naar Parijs, daarna een bruiloft in Strasbourg. Een maand later ga ik drie weken naar Istanbul.
Pas je in mijn koffer?quote:
Daar kom ik volgende week zaterdag achter.quote:
Waar heb je geskydived? Ik denk dat abseilen enger is.quote:Op zondag 21 juli 2013 19:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Pas je in mijn koffer?
[..]
Daar kom ik volgende week zaterdag achter.Enger dan skydiven (wat ik vorige maand heb gedaan) zal het niet kunnen zijn.
Texel. Zie mijn fobo voor foto's.quote:Op zondag 21 juli 2013 19:54 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Waar heb je geskydived? Ik denk dat abseilen enger is.
En welke van de twee ben jij dan, beide zijn geen Turken. Gewoon oerhollandse koppen.quote:Op zondag 21 juli 2013 19:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Texel. Zie mijn fobo voor foto's.Ik denk niet dat abseilen enger is.
By the way, ik ga niet over 3 weken op vakantie, maar pas over 3 maanden. Klein foutje van mij.
quote:Op zondag 21 juli 2013 19:56 schreef xaban06 het volgende:
[..]
En welke van de twee ben jij dan, beide zijn geen Turken. Gewoon oerhollandse koppen.
Een geperforeerde maag lijkt mij een negatieve ontwikkeling, bel de doktersdienst en rap.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:37 schreef Bortecinem het volgende:
Oke, serieuze vraag, de spalk achter mijn tanden die twee dagen terug los was is vandaag tijdens het eten afgebroken.. en ja, ik heb het perongeluk doorgeslikt. Kan dit kwaad? Moet ik naar de dokter? Vind dit echt eng..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probeer dat even te checken, als het er overmorgen nog niet uit is zou ik wel stappen ondernemen, richting een arts dan.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:00 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb het net aan een doktersstudent gevraagd en volgens hem zal het er waarschijnlijk aan de andere kant uitkomen. Dus..
Niks dan liefde voor mijn stamgenotenquote:Oh en thanks voor het rustig inleiden van mijn dood, Wammes. Zo aardig van je.
quote:Op maandag 22 juli 2013 22:37 schreef Bortecinem het volgende:
Oke, serieuze vraag, de spalk achter mijn tanden die twee dagen terug los was is vandaag tijdens het eten afgebroken.. en ja, ik heb het perongeluk doorgeslikt. Kan dit kwaad? Moet ik naar de dokter? Vind dit echt eng..
Je plast het er wel uit.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:00 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb het net aan een doktersstudent gevraagd en volgens hem zal het er waarschijnlijk aan de andere kant uitkomen. Dus..
Oh en thanks voor het rustig inleiden van mijn dood, Wammes. Zo aardig van je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |