1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | Phil Taylor (1) v Stuart Kellett Terry Jenkins (16) v Andy Smith Raymond van Barneveld (8) v Mensur Suljovic Justin Pipe (9) v Mark Webster Simon Whitlock (5) v Jelle Klaasen Kevin Painter (12) v Jamie Lewis James Wade (4) v John Part Mervyn King (13) v Gary Anderson Michael van Gerwen (2) v Colin Lloyd Kim Huybrechts (15) v Peter Wright Wes Newton (7) v Jamie Caven Dave Chisnall (10) v Paul Nicholson Andy Hamilton (6) v Ronnie Baxter Robert Thornton (11) v Ian White Adrian Lewis (3) v Ronny Huybrechts Brendan Dolan (14) v Steve Beaton |
Alles dankzij zijn thuisvoordeel.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan nog de vloertoernooien, voor de rest is het idd een kleurloze speler.
Een speler á la King/Thornton en dat soort spelers.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:36 schreef hafcfan het volgende:
Vind jij Kim goed genoeg voor de top 16 ajaxcied? Dit jaar lukt hem nog weinig op tv.
Ik heb Thornton toch echt wel aardig zien presteren in de PL dit jaar. Huybrechts heeft me nog nooit echt kunnen overtuigen.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een speler á la King/Thornton en dat soort spelers.
Thornton en King zijn ook gewoon spelers die tussen de top 10 en de top 16 ronddwarrelen, dat idee heb ik ook bij Huybrechts.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb Thornton toch echt wel aardig zien presteren in de PL dit jaar. Huybrechts heeft me nog nooit echt kunnen overtuigen.
Ik denk ook dat Kim stukken minder is dan hun. Ook geen mooie stijl zoals King.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb Thornton toch echt wel aardig zien presteren in de PL dit jaar. Huybrechts heeft me nog nooit echt kunnen overtuigen.
Wellicht, maar dat heeft hij m.i. in tegenstelling tot die andere twee nog niet laten zien.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Thornton en King zijn ook gewoon spelers die tussen de top 10 en de top 16 ronddwarrelen, dat idee heb ik ook bij Huybrechts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |