quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
Je moeder heeft zelfde naam als mijn moederquote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moeder heeft zelfde naam als mijn moeder
Zei je een keer op whatsapp?quote:
quote:
Dudequote:
Hoiquote:
qua inhoud van de film of de kwaliteit van je download?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:58 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik kijk death race maar de kwaliteit is bedroevend
niet veelquote:
weer 200+ reblogs erbij gekregen?quote:
616 notesquote:
Jezusquote:
Tilburgquote:Op zondag 21 juli 2013 00:05 schreef Drabit het volgende:
Hallo! Mensen hier die morgen naar tilburgse kermis gaan?
downloadquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
qua inhoud van de film of de kwaliteit van je download?
Wat is er mis mee?quote:
Zo heb ik die film ook gekeken, met slechte kwaliteit.quote:
Zo sfeerloos blegh, no offence als jij er vandaan komt hoorquote:
Ik kom er niet vandaan, ik kom er eigenlijk maar 1 keer per jaarquote:Op zondag 21 juli 2013 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo sfeerloos blegh, no offence als jij er vandaan komt hoor
Dan moet je juist gaanquote:Op zondag 21 juli 2013 00:10 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik kom er niet vandaan, ik kom er eigenlijk maar 1 keer per jaarVoor de kermis, alleen dit jaar lijkt de enige dag dat ik kan gaan op roze maandag...
Hallonquote:
Het plan is ook om te gaan, ik vertelde mijn vader dat ik naar de kermis ga op maandag en toen was alles oke, maar toen mijn vader het aan mijn moeder vertelde begon ze te zeuren dat het 32 graden wordt en dat het dan erg druk is. Word er een beetje moe van, van mijn moeder.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je juist gaanDie zorgen nog wel voor beetje sfeer
Fijne zondag!quote:
ehquote:
Daarom heet ze ook moeder.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:12 schreef Drabit het volgende:
[..]
Het plan is ook om te gaan, ik vertelde mijn vader dat ik naar de kermis ga op maandag en toen was alles oke, maar toen mijn vader het aan mijn moeder vertelde begon ze te zeuren dat het 32 graden wordt en dat het dan erg druk is. Word er een beetje moe van, van mijn moeder.
Si, si, et toi?quote:
Good to hearquote:
Ja geloof het wel, en het grootse homo evenement op roze maandag van Nederland (volgens de site). Maar het meisje met wie ik ga zegt al het hele jaar dat ze met mij naar de tilburgse kermis wil, omdat ik vorig jaar met twee van haar vriendinnen was geweest toen zij op vakantie was. En zelf wil ik natuurlijk ook graag gaan. Ik zou het jammer vinden om weer een jaar te moeten wachten.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom heet ze ook moeder.
Nee maar dat is ook niet echt lekker weer om naar een kermis te gaan![]()
Grootste kermis van Europa toch?
Vermaak je je een beetje in de vakantie? Of heb je geen vakantie?quote:
Anders ga je alleen savonds? Dan is het al redelijk afgekoeld, kan je smiddags wat anders met haar gaan doen?quote:Op zondag 21 juli 2013 00:16 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja geloof het wel, en het grootse homo evenement op roze maandag van Nederland (volgens de site). Maar het meisje met wie ik ga zegt al het hele jaar dat ze met mij naar de tilburgse kermis wil, omdat ik vorig jaar met twee van haar vriendinnen was geweest toen zij op vakantie was. En zelf wil ik natuurlijk ook graag gaan. Ik zou het jammer vinden om weer een jaar te moeten wachten.
[..]
Vermaak je je een beetje in de vakantie? Of heb je geen vakantie?
Gewerkt. Was geen bal aanquote:Op zondag 21 juli 2013 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Good to hearnog wat leuks gedaan vanavond?
Gaat om het geld toch?quote:
Ja al maandenquote:Op zondag 21 juli 2013 00:16 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja geloof het wel, en het grootse homo evenement op roze maandag van Nederland (volgens de site). Maar het meisje met wie ik ga zegt al het hele jaar dat ze met mij naar de tilburgse kermis wil, omdat ik vorig jaar met twee van haar vriendinnen was geweest toen zij op vakantie was. En zelf wil ik natuurlijk ook graag gaan. Ik zou het jammer vinden om weer een jaar te moeten wachten.
[..]
Vermaak je je een beetje in de vakantie? Of heb je geen vakantie?
Picsquote:
Heb je geen leuke collega`s dan?quote:Op zondag 21 juli 2013 00:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar plezier in je werk is ook wel fijn
Zij gaat dus elke dag, of ik mee ga of niet. Als ik mee ga kan ik mee rijden aan het begin van de middag met haar. Ik heb geen zin om bijna een uur alleen in de bus te gaan zitten om 's avonds even naar de kermis te gaanquote:Op zondag 21 juli 2013 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Anders ga je alleen savonds? Dan is het al redelijk afgekoeld, kan je smiddags wat anders met haar gaan doen?
Oooh, leuk!quote:Op zondag 21 juli 2013 00:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja al maanden
Vermaak me primaEigen vakantiehuis op een bungalow park, en ga daar wel eens een paar dagen heen
Jij nog wilde plannen?
Je mag zeker ook niks drinken tussendoor ofwel?quote:Op zondag 21 juli 2013 00:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb de leukste![]()
Maar vandaag was t erg warm en druk.
BOE!!quote:
Dan wordt het zweten de hele dagquote:Op zondag 21 juli 2013 00:23 schreef Drabit het volgende:
[..]
Zij gaat dus elke dag, of ik mee ga of niet. Als ik mee ga kan ik mee rijden aan het begin van de middag met haar. Ik heb geen zin om bijna een uur alleen in de bus te gaan zitten om 's avonds even naar de kermis te gaan
[..]
Oooh, leuk!Ik heb een eigen huisje gebouwd met vrienden waar we over een paar weken met een aantal mensen in gaan slapen. Dan gaan we misschien beetje gekke dingen doen. Erg wild wordt het denk ik niet, of ik moet over mijn grens gaan.
Ja idd, daarom ga ik maar 1 keer per jaarquote:
Super gezellig! Veel plezier daarquote:Op zondag 21 juli 2013 00:23 schreef Drabit het volgende:
[..]
Zij gaat dus elke dag, of ik mee ga of niet. Als ik mee ga kan ik mee rijden aan het begin van de middag met haar. Ik heb geen zin om bijna een uur alleen in de bus te gaan zitten om 's avonds even naar de kermis te gaan
[..]
Oooh, leuk!Ik heb een eigen huisje gebouwd met vrienden waar we over een paar weken met een aantal mensen in gaan slapen. Dan gaan we misschien beetje gekke dingen doen. Erg wild wordt het denk ik niet, of ik moet over mijn grens gaan.
Ja! Maar nu maar hopen dat mijn ma mij zelf laat ondervinden dat 32 graden te warm is om te gaan ipv dat ze me verbied om te gaan. Maar het komt wel goed. Anders toch maar op de gehandicaptenmiddagquote:Op zondag 21 juli 2013 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan wordt het zweten de hele dagMaar wel leuk natuurlijk
Ik mag alles. Drinken, eten, sms'en, bellen haha. Als ik m'n werk maar doe zegt m'n baas. Echt chille gozerquote:Op zondag 21 juli 2013 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je mag zeker ook niks drinken tussendoor ofwel?
Waarom verbieden omdat het te warm is?quote:Op zondag 21 juli 2013 00:26 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja! Maar nu maar hopen dat mijn ma mij zelf laat ondervinden dat 32 graden te warm is om te gaan ipv dat ze me verbied om te gaan. Maar het komt wel goed. Anders toch maar op de gehandicaptenmiddag
Ja wordt echt tof!quote:
Ja, maar mijn moeder is erg lastig. :$quote:Op zondag 21 juli 2013 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom verbieden omdat het te warm is?Dat is toch jouw keus
Nu je het zegt, ik ruik hetquote:
Moest wel lachen haha. Toen ik vroeger klein was had ik ook zo'n klein schattig pony'tje. Die rende ook altijd weg in de weiquote:Op zondag 21 juli 2013 00:28 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja wordt echt tof!
Laatst moest ik een paard halen in de wei, wat ik normaal nooit doe, krijg ik het paard niet te pakken en al de mensen die de paarden verzorgen zagen mij achter dat paard aan lopen en haar proberen te pakken. En toen ik hem had kreeg ik het zadel er niet op want ze draaide steeds weg en keek mij blij aan (het paard pestte me!)
Laat maar waarom vertel ik dit.
H-h-h-habbo? Habbo belangrijker dan ik? Oke. Ik weet m'n plek wel weer.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:30 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ging per ongeluk, had het ook druk op Habbo
Bobba-partyquote:Op zondag 21 juli 2013 00:30 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ging per ongeluk, had het ook druk op Habbo
Onze shetland pony's hebben ook een minder leuk karakter dan onze tinkers. Vooral de shetland veulens zijn moeilijk te pakken.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moest wel lachen haha. Toen ik vroeger klein was had ik ook zo'n klein schattig pony'tje. Die rende ook altijd weg in de wei
Alsof ik bij jou nummer 1 benquote:Op zondag 21 juli 2013 00:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
H-h-h-habbo? Habbo belangrijker dan ik? Oke. Ik weet m'n plek wel weer.
Die kleine rot dingenquote:Op zondag 21 juli 2013 00:32 schreef Drabit het volgende:
[..]
Onze shetland pony's hebben ook een minder leuk karakter dan onze tinkers. Vooral de shetland veulens zijn moeilijk te pakken.
Ja!quote:Op zondag 21 juli 2013 00:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die kleine rot dingen
Ging je paardrijden dan?
Eerste keer dit jaar pas?quote:Op zondag 21 juli 2013 00:35 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja!Ik had een zadel mee genomen omdat alle paarden helemaal achterin de wei stonden, zodat ik niet terug hoefde te lopen.
En het paard was ouder dan 3 jaar en bereden dus het kon
(Was ook weer de eerste keer dit jaar dat ik op een paard zat.
)
Ja, best raar eigenlijk want als ik wil zou ik gewoon altijd een zadel kunnen pakken en gaan rijden.quote:
Wat een scheetje! Wij hebben thuis babykatjesquote:
quote:
Jouw posts met eenquote:Op zondag 21 juli 2013 00:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja
Laat lm(anti sherlock) dit maar niet lezen!
Inderdaad. Zou ik ook wel willenquote:Op zondag 21 juli 2013 00:37 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja, best raar eigenlijk want als ik wil zou ik gewoon altijd een zadel kunnen pakken en gaan rijden.
Jaquote:Op zondag 21 juli 2013 00:38 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Jouw posts met eensmiley klinken altijd zo onserieus
quote:Op zondag 21 juli 2013 00:38 schreef Drabit het volgende:
[..]
Wat een scheetje! Wij hebben thuis babykatjes
Geloof ik graag ja! De meiden in de buurt die een paard willen verzorgen hebben ook erg veel geluk, mijn ouders laten ze gewoon de paarden voor niets verzorgen en berijden. Ik denk niet dat je dat veel tegenkomt in Nederlandquote:
Klopt. Normaal vragen ze daar veel geld voor.. Maar als ze ze paarden goed verzorgen vind ik niet dat je daar ook bog geld voor moet vragenquote:Op zondag 21 juli 2013 00:40 schreef Drabit het volgende:
[..]
Geloof ik graag ja! De meiden in de buurt die een paard willen verzorgen hebben ook erg veel geluk, mijn ouders laten ze gewoon de paarden voor niets verzorgen en berijden. Ik denk niet dat je dat veel tegenkomt in Nederland
Het is jouw kat?quote:Op zondag 21 juli 2013 00:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toen die nog klein was.
.. En niet dik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Drakire het volgende:
Held _O_ kan deze gast niet een award krijgen of zo.
quote:Op zondag 21 juli 2013 00:43 schreef Drabit het volgende:
[..]
Het is jouw kat?Wat leuk!
Wij hebben ook ongeveer zo'n poes. Een noorse boskat
WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die verhaart wel enorm of niet?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
[..]
Jup. Foto zelf gemaakt jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zusje is na een avondje 'uit' niet meer terug gekomen![]()
heb je niet overal haren liggen?
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2013 00:44:47 ]
[..]
Ho my god. KnuffelbaaaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan is het ook niet meer echt waardevol om nummer 1 te zijnquote:
Coma zuipen komt tegenwoordig ook onder katten voorquote:Op zondag 21 juli 2013 00:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jup. Foto zelf gemaakt ja
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 juli 2013 00:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Coma zuipen komt tegenwoordig ook onder katten voor
Soms wel ja, dan weer lekker stofzuigen. We hebben 4 van die langharige katten door huis lopen. 1 van die 4 lijkt op die van de foto.quote:
Ohwquote:Op zondag 21 juli 2013 00:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jup. Foto zelf gemaakt ja
[ afbeelding ]
heb je niet overal haren liggen?
Jawel, nummer 1 zijn blijft waardevolquote:Op zondag 21 juli 2013 00:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dan is het ook niet meer echt waardevol om nummer 1 te zijn
Maar toch lief dat ik jouw nummer 1 ben
gesherlockiciteerdquote:Op zondag 21 juli 2013 00:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oki. Maar geef me wel een sherlock compliment!
4? :veelquote:Op zondag 21 juli 2013 00:46 schreef Drabit het volgende:
[..]
Soms wel ja, dan weer lekker stofzuigen. We hebben 4 van die langharige katten door huis lopen. 1 van die 4 lijkt op die van de foto.
[..]
OhwDaarom mogen onze katten het erf niet af.
[..]
Jawel, nummer 1 zijn blijft waardevol
Als wij ze in de tuin laten komen ze er zo uit...Hebben jullie hele hoge hekken ofzo?quote:Op zondag 21 juli 2013 00:46 schreef Drabit het volgende:
[..]
Soms wel ja, dan weer lekker stofzuigen. We hebben 4 van die langharige katten door huis lopen. 1 van die 4 lijkt op die van de foto.
[..]
OhwDaarom mogen onze katten het erf niet af.
[..]
Jawel, nummer 1 zijn blijft waardevol
Fok-it heeft pedo-pas.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:49 schreef Toto69 het volgende:
fok-it die mij dm't voor pics van drnick zijn zusje ;s ;s
ja nieuwsgierig tog ;s ;squote:Op zondag 21 juli 2013 00:49 schreef Toto69 het volgende:
fok-it die mij dm't voor pics van drnick zijn zusje ;s ;s
Nou sorry hoorquote:Op zondag 21 juli 2013 00:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
DAT IS MET EEN KLEINE LETTER D
Het staat niet mooi met een grote letter
Hoezo? Hoe oud is zijn zusje dan?quote:
Ja we hebben best hoge hekken, om de andere dieren ook op het terrein te houden (geiten, paarden enz willen we ook op het erf houdenquote:Op zondag 21 juli 2013 00:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als wij ze in de tuin laten komen ze er zo uit...Hebben jullie hele hoge hekken ofzo?
We hebben hier een soort brandgang achter het huis langs.. Daar zitten alle tuindeuren aan.. Meestal komt die niet uit de tuingang.. Het zusje durfde meer en wou op avontuur
quote:Op zondag 21 juli 2013 00:51 schreef Toto69 het volgende:
En nu spatie die mij ook dm't voor pics _o-
quote:Op zondag 21 juli 2013 00:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jonger dan DrNick denk ik dus minderjarig.
Hm, twijfelgevalletjequote:
Oh.. Een erf op die fiets..quote:Op zondag 21 juli 2013 00:51 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja we hebben best hoge hekken, om de andere dieren ook op het terrein te houden (geiten, paarden enz willen we ook op het erf houden)
Hoef je niet in de SC te zetten.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:51 schreef Toto69 het volgende:
En nu spatie die mij ook dm't voor pics _o-
Ik geef ze wel jaar lang gratis visquote:Op zondag 21 juli 2013 00:53 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
over een jaartje
met toestemming van paps en mams
Dat is zo`n onzinquote:Op zondag 21 juli 2013 00:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Er was zo'n bereken geval voor toch? Voor minimale en maximale leeftijd
17 : 2 + 7 = 15,5quote:Op zondag 21 juli 2013 00:53 schreef Toto69 het volgende:
je eigen leeftijd delen door 2 + 7 :s
18 : 2 + 7 = 16 :s
24 : 2 + 7 = 19quote:Op zondag 21 juli 2013 00:53 schreef Toto69 het volgende:
je eigen leeftijd delen door 2 + 7 :s
18 : 2 + 7 = 16 :s
Tuurlijk werkt het niet echtquote:Op zondag 21 juli 2013 00:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
24 : 2 + 7 = 19
Het werkt echt
50 : 2 + 7 = 32
Nee, dan worden de kinderen gehandicapt.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:55 schreef Spatieloos het volgende:
Maar een 16 jarige mag dus niet met een 14 jarige ?
Zodat niet heel de SC denkt dat je een viezerik bent!!quote:
Het is viezer om het via dm stiekem te vragen.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zodat niet heel de SC denkt dat je een viezerik bent!!
Straks denken ze dat van mij
Maar goed dat ik al een hele schone reputatie heb.
een wanhopige reputatie jaquote:Op zondag 21 juli 2013 00:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou..quote:Op zondag 21 juli 2013 00:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
'Nou..' zeggen is al onlief genoeg!!quote:Op zondag 21 juli 2013 00:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou..
Nee ik doe daar geen uitspraak over. Moet lief zijn
Het is een beetje zielig, maargoed. jouw keus.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bitches be jealous of my wanhopige reputatie
Als ik nu even ga zeiken zoals mijn wiskunde docent deed.quote:
Hoor ik daar jaloezie?quote:Op zondag 21 juli 2013 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is een beetje zielig, maargoed. jouw keus.
Waar moet ik dan precies jaloers op zijn?quote:
LB is klein.quote:Op zondag 21 juli 2013 01:02 schreef Drabit het volgende:
Ik ken werkelijk niemands reputatie hier.Ofwacht, jawel, etsu was de dramaqueen geloof ik.
Toto = Grammarnaziquote:Op zondag 21 juli 2013 01:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
LB is klein.
TV doet geen vlieg kwaad.
Voor de rest weet ik ook even geen reputaties
On my wanhopige reputatie!!!quote:Op zondag 21 juli 2013 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar moet ik dan precies jaloers op zijn?
Jij bent nu ook een irritant mens :squote:Op zondag 21 juli 2013 01:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als ik nu even ga zeiken zoals mijn wiskunde docent deed.
18:2 komt niet overeen met 9+7 !!!!![]()
Irritant mens was dat
Cachet is de slet,quote:
LB weet ik ook nog wel trouwensquote:Op zondag 21 juli 2013 01:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
LB is klein.
Ik ben mama/zuurquote:Op zondag 21 juli 2013 01:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
LB is klein.
Die onthoud ikquote:
Nee xcaslet is xcachet.quote:Op zondag 21 juli 2013 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Cachet is de slet,
alleen omdat het rijmt hoor
Grammarnazi was rood onderstreept en toen deed ik rechtermuisknop en kon ik alleen Grammarenazi kiezenquote:
http://en.wiktionary.org/wiki/grammar_Naziquote:Op zondag 21 juli 2013 01:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Grammarnazi was rood onderstreept en toen deed ik rechtermuisknop en kon ik alleen Grammarenazi kiezen
quote:Op zondag 21 juli 2013 01:05 schreef d4v1d het volgende:
Ik haat eigenlijk niemand hier.. (Nog niet volgens mij..)
Ik weet net eens wat het betekentquote:Op zondag 21 juli 2013 01:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee xcaslet is xcachet.
Maar ik weet niet eens hoe je cachet uitspreekt dus weet niet eens of het wel op caslet rijmt
Oei klinkt als een serieus probleem. Zullen we maar eens even verhelpenquote:Op zondag 21 juli 2013 01:05 schreef d4v1d het volgende:
Ik haat eigenlijk niemand hier.. (Nog niet volgens mij..)
nja dat was toch dat sommetje je leeftijd door 2 en dan 7 bij optellen?quote:Op zondag 21 juli 2013 01:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als ik nu even ga zeiken zoals mijn wiskunde docent deed.
18:2 komt niet overeen met 9+7 !!!!![]()
Irritant mens was dat
We zitten hier op een Nederlands forum, ga lekker naar Engeland ofzo!quote:Op zondag 21 juli 2013 01:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
http://en.wiktionary.org/wiki/grammar_Nazi
Ik vergat Spatie..quote:Op zondag 21 juli 2013 01:05 schreef Drabit het volgende:
[..]
Oei klinkt als een serieus probleem. Zullen we maar eens even verhelpen
Bring it on.quote:Op zondag 21 juli 2013 01:04 schreef Drabit het volgende:
[..]
Die onthoud ikAls ik een foutje bij je zie zal ik je even helpen
daar hadden ze toch dat topic voor in ONZquote:Op zondag 21 juli 2013 01:05 schreef DrNick het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)bij_sportschool.html
Boh
Ik bedoel te zeggenquote:Op zondag 21 juli 2013 01:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
nja dat was toch dat sommetje je leeftijd door 2 en dan 7 bij optellen?
nou ben ik geen 18 (2 maandjes ) maar anders zou ik op 15,5 komen
quote:Op zondag 21 juli 2013 01:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
We zitten hier op een Nederlands forum, ga lekker naar Engeland ofzo!
oh ja zoquote:Op zondag 21 juli 2013 01:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen
9+7 = 16.. ja?
18:2 is geen 16.. Jij zei 18:2 = 9+7
Mierenneuken
Ik zie eigenlijk nog het meest 'als en dan fouten' en de t of een d aan het eind van een woord.quote:
quote:Op zondag 21 juli 2013 01:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
oh ja zo![]()
ja boeiend in feite klopt de som die ik maak wel
Je komt en gaat gelijk.. Gezellig :squote:Op zondag 21 juli 2013 01:08 schreef xcachet het volgende:
Hey hey. Ik kom in vrede. Groetjes ga slapen doei.
Tibard!!quote:Op zondag 21 juli 2013 01:08 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk nog het meest 'als en dan fouten' en de t of een d aan het eind van een woord.
Jij zou mijn echte naam nog achterhalen, een tijdje geleden in ieder geval.
Ik maak echt amper taalfouten, spelfouten of wat dan ook. Geloof me. Zal de komende posts eens analyseren op taalfoutjes.quote:Op zondag 21 juli 2013 01:08 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk nog het meest 'als en dan fouten' en de t of een d aan het eind van een woord.
Jij zou mijn echte naam nog achterhalen, een tijdje geleden in ieder geval.
Hoezo is 'Geloof me' een aparte zin? (ik claim niet dat het fout is, maar het staat zo raar, ik ben meer een komma gebruiker, is dat fout?)quote:Op zondag 21 juli 2013 01:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik maak echt amper taalfouten, spelfouten of wat dan ook. Geloof me. Zal de komende posts eens analyseren op taalfoutjes.
quote:Op zondag 21 juli 2013 01:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo is 'Geloof me' een aparte zin? (ik claim niet dat het fout is, maar het staat zo raar, ik ben meer een komma gebruiker, is dat fout?)
Ik snap het spel niet..quote:Op zondag 21 juli 2013 01:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Tibard!!
Oh wacht dit spel heb ik al eerder met je gespeeld! :/
Kan er heel goed tussen als onderbreking.quote:Op zondag 21 juli 2013 01:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo is 'Geloof me' een aparte zin? (ik claim niet dat het fout is, maar het staat zo raar, ik ben meer een komma gebruiker, is dat fout?)
Als ik toevallig een foutje zie moet ik hem wel even verbeteren, aangezien jij de grammernazi schijnt te zijn. Ik maat trouwens nog wel af en toe foutjes met t en d, maar dat komt door snel typen.quote:Op zondag 21 juli 2013 01:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik maak echt amper taalfouten, spelfouten of wat dan ook. Geloof me. Zal de komende posts eens analyseren op taalfoutjes.
Ik maat? Ik maak*quote:Op zondag 21 juli 2013 01:12 schreef Drabit het volgende:
[..]
Als ik toevallig een foutje zie moet ik hem wel even verbeteren, aangezien jij de grammernazi schijnt te zijn. Ik maat trouwens nog wel af en toe foutjes met t en d, maar dat komt door snel typen.
weekendje wegquote:Op zondag 21 juli 2013 01:15 schreef Spatieloos het volgende:
Waar is Dearest eigenlijk, al eeuwen niet gezien, is ze gebanned?
Zit in antwerpenquote:Op zondag 21 juli 2013 01:15 schreef Spatieloos het volgende:
Waar is Dearest eigenlijk, al eeuwen niet gezien, is ze gebanned?
Ezelltjeuhhquote:
quote:
Die 2 baby`s zijn echt veull genialerquote:
Ik ken deze jongen...quote:Op zondag 21 juli 2013 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die 2 baby`s zijn echt veull genialerMaar kan ze niet meer vinden
Hoe?quote:
Wat een downiequote:Op zondag 21 juli 2013 01:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Woont in Tsjechië, praat ook wel eens met zijn zus maar ken hen van TC
Geen excuusquote:
quote:Op zondag 21 juli 2013 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen excuuspublieke vernedering is gewenst
AAN DE SCHANDPAALquote:
Vuurwerk afsteken in Juli?quote:Op zondag 21 juli 2013 01:47 schreef hamerhaaitje het volgende:
vuurwerk jottem
beetje stom aangezien de halve jeugd er niet is, is het ook meteen duidelijk wie het kan zijn
slapen*quote:
Goed hoor, dit.quote:Op zondag 21 juli 2013 02:05 schreef Spatieloos het volgende:
Maar Toto doet maakt nooit fouten, dus hij doet dit expres!
Oh maar ik ga waarschijnlijk naar het strand, wat dacht je van morgen avond ?quote:Op zondag 21 juli 2013 02:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ja morgenmiddag gaan we een potje spelen.
is ook goed. misschien kan ik een oud klasgenoot van me strikken om ook mee te doenquote:Op zondag 21 juli 2013 02:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh maar ik ga waarschijnlijk naar het strand, wat dacht je van morgen avond ?
Oh, wat faal ik toch.quote:
Kijk je ook avatar?quote:Op zondag 21 juli 2013 02:08 schreef Spatieloos het volgende:
Oh, waarom waarom, ik ben weer een nieuwe manga begonnen, maar maar moet nu weer wachten op nieuwe chapters T.T ./kannietwachten
Gezien ja, maar gewoon op tv paar jaar terug. Maar dat is eigenlijk geen anime/manga want het is niet Japansquote:
ohquote:Op zondag 21 juli 2013 02:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Gezien ja, maar gewoon op tv paar jaar terug. Maar dat is eigenlijk geen anime/manga want het is niet Japans
Heb hem op mijn harde schijf staanquote:Op zondag 21 juli 2013 02:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Met Korra? Ja die had ik ook nog gezien.
quote:Op zondag 21 juli 2013 02:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Heb hem op mijn harde schijf staan![]()
Maar ik ga het waterbed induiken
Ik kom nooit in zeeland, weet ik veel.quote:
quote:Op zondag 21 juli 2013 11:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik kom nooit in zeeland, weet ik veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |