PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Dudeweiser op 20-07-2013 23:13:27 ]
En wat voor eenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bijna vol.. er staat nog maar 1 OP chick in de OP
Als hij nog zo snel is en 5* heeft wordt hij heel duur ja.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:07 schreef Reemi het volgende:
Quincy misschien naar Crystal PalaceLeuke BPL silver, zal lekker duur worden.
Waarom zou het zo moeten zijn? Ik zie hem nooit spelen eigenlijkquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:10 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zou het moeten zijn.
Zo wordt het
[ afbeelding ]
Volgens mij zit hij daar meer op de bank dan dat hij speelt. Zal even transfermarkt.de raadplegenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom zou het zo moeten zijn? Ik zie hem nooit spelen eigenlijk
Kneusje is het ookquote:
Staat op mn to watch listquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:15 schreef Tim86 het volgende:
Iemand hier The Call gezien? Eerste 3 kwartier zijn fucking spannend so far
6.6 op imdbquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:19 schreef Dudeweiser het volgende:
Ricky debuteert vanavond tegen SJ Earthquakes
??quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
fucking nice ik wist niet dat ricky acteerde
Is al een tijdje geleden ontkracht door Jopiequote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:42 schreef Tim86 het volgende:
Gerucht: El Ham naar Twente, Mihaylov naar Fiorentina
nee xbox live werkt primaquote:Op zondag 21 juli 2013 00:19 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Wat is dezen. Jullie ook gezeik met PSN?
Iets meer specifiek?quote:Op zondag 21 juli 2013 00:19 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
PSNquote:Op zondag 21 juli 2013 00:19 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Okiquote:Op zondag 21 juli 2013 00:53 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Er waren meer dan 2 miljoen veilingen maar inmiddels gezeik opgelost.
Heb je nog (nieuwe) non-OP silver teams?quote:Op zondag 21 juli 2013 01:20 schreef Tim86 het volgende:
Hoi DS2, bronze cup meteen gewonnen, baggerniveau. gr gr
Baasquote:Op zondag 21 juli 2013 01:11 schreef ThadCastle het volgende:
Stand Up Guys gekeken, aardige film
Hij speelt erin
[ afbeelding ]
Alle silvers die ik gebruik zijn OP johquote:Op zondag 21 juli 2013 01:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb je nog (nieuwe) non-OP silver teams?
Als er maar geen golds bij zitten.quote:Op zondag 21 juli 2013 01:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alle silvers die ik gebruik zijn OP joh
Maar nee, heb niets nieuws, maar wel wat teams waar jij nooit tegen hebt gespeeld. Potje?
Dat had ik al begrepen jaquote:
Patje heeft een beterequote:Op zondag 21 juli 2013 01:46 schreef n0ir het volgende:
Jezus Rijst had je dit niet even op de maat kunnen doen
keylogger kan modje dit linkje aub verwijderenquote:Op zondag 21 juli 2013 01:47 schreef Shygirl18 het volgende:
http://www66.zippyshare.com/v/61770848/file.html
Mooi gedicht.quote:Op zondag 21 juli 2013 01:49 schreef n0ir het volgende:
bitch, dont lie
probably eat your fucking pussy for a hour an a half
oh oh, a pinky in your butthole
how'd that - get - there i dont even know'ow
but since its there i'ma move it in and out
two in your pussy, and one dick in your mouth
i'm gonna shock ya, in ya booty shock right
and if you wanna squirt, ima sure not won't stop ya
i got you screaming like a opera, figaro
i heard your pussy pretty big, i bet i'm bigger though
i'ma make it grow, like pinocchio
and i ain't lying when i say i wanna hit her cho
so turn around and get down and let me pound ya
i get a boner every time i come around ya
i always knew i'll find my queen and now i now i now i found ya
bitch
Nieuwe van Maroon5?quote:Op zondag 21 juli 2013 01:49 schreef n0ir het volgende:
bitch, dont lie
probably eat your fucking pussy for a hour an a half
oh oh, a pinky in your butthole
how'd that - get - there i dont even know'ow
but since its there i'ma move it in and out
two in your pussy, and one dick in your mouth
i'm gonna shock ya, in ya booty shock right
and if you wanna squirt, ima sure not won't stop ya
i got you screaming like a opera, figaro
i heard your pussy pretty big, i bet i'm bigger though
i'ma make it grow, like pinocchio
and i ain't lying when i say i wanna hit her cho
so turn around and get down and let me pound ya
i get a boner every time i come around ya
i always knew i'll find my queen and now i now i now i found ya
bitch
Veranderde je de formatie? Is mij ook al regelmatig overkomen..kutbug.quote:
Sloeg helemaal nergens op nee..ik deed geen fuck en iedere pass naar voren kon ik zo doorlopen..echt bizar. Het is dat ik echt schandalig slecht bezig was voor het doelquote:Op zondag 21 juli 2013 01:54 schreef ThadCastle het volgende:
Mijn doos hangt
Ik moest even work rates van Ponzio veranderen. Elke counter was het 4 vs 3
Ja vind het raar want Ponzio heeft Med att high def en Faurlin high/high maar ze staan allebei voorin alsof ze CAMs zijn.quote:Op zondag 21 juli 2013 01:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sloeg helemaal nergens op nee..ik deed geen fuck en iedere pass naar voren kon ik zo doorlopen..echt bizar.
Welke formatie speel je? Volgens mij maakt het veel uit of ze op cm of cdm staanquote:Op zondag 21 juli 2013 01:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja vind het raar want Ponzio heeft Med att high def en Faurlin high/high maar ze staan allebei voorin alsof ze CAMs zijn
Ik zag ook helemaal geen oorzaak ofzo..was niet dat je 1-2'tjes ofzo deed met ze..Ze stonden gewoon te slapen rond de middenlijn of dieper.quote:Op zondag 21 juli 2013 01:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja vind het raar want Ponzio heeft Med att high def en Faurlin high/high maar ze staan allebei voorin alsof ze CAMs zijn
352..quote:Op zondag 21 juli 2013 01:58 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Welke formatie speel je? Volgens mij maakt het veel uit of ze op cm of cdm staan
Die laatste onderschepping van Hovlandquote:Op zondag 21 juli 2013 01:59 schreef Tim86 het volgende:
Zo nog een rematch doen als je weer online bent?
Die was wel belangrijk jaquote:Op zondag 21 juli 2013 02:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die laatste onderschepping van Hovland
Maar leuk script van EA dit
Ja echt onzin. Eerste helft ging bij mij alles kut tweede helft andersomquote:Op zondag 21 juli 2013 02:17 schreef Tim86 het volgende:
Wat een achterlijke wedstrijd Thad![]()
Jij domineerde weer aan het begin maar ik scoor er 3..2 cadeautjes omdat die verdediger hem niet fatsoenlijk wegschiet. Daarna is er niks aan de hand heel lang, vliegt ineens die corner van jou binnen, dan die bullllshit pingel en die bullshit 3-4 zelfs nog
Daartussen wel mijn 2-4, dat was de enige goede actie die ik had ongeveer
En ik deed helemaal niks..had zelf de bal, jij komt invliegen en ineens had ik een pingel tegenquote:Op zondag 21 juli 2013 02:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja echt onzin. Eerste helft ging bij mij alles kut tweede helft andersomDie pingel was buiten de 16 daarom wachtte ik zo lang haha
Oke ik maak ff een team klaar en invite je wel.quote:Op zondag 21 juli 2013 02:18 schreef Tim86 het volgende:
Heb nog wel een team waar je volgens mij nooit tegen hebt gespeeld..met Mauricio en Wally?
aightquote:Op zondag 21 juli 2013 02:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oke ik maak ff een team klaar en invite je wel.
352 kaartje en fitness etcquote:Op zondag 21 juli 2013 02:25 schreef Tim86 het volgende:
Moet je het hele team nog handjobs geven ofwa?
Oh, ben benieuwd nu naar dit team met Baccaquote:
En zo klein is hij ook niet..bij Mariappa is hij gewoon te klein om veel aan die jumping te hebben..dit was wel brak. Vooral die van Ederquote:Op zondag 21 juli 2013 02:45 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
92 jumping je moeder
Martinez vind ik ook maar slecht, vertraagt of verneukt elke aanval terwijl hij echt zieke stats heeft
De crosses die ik deed kwamen niet echt aanMaar klopt ja doe ik te weinig
Ja echt kut. Als hij tegen Mlapa speel dan snap ik dat wel maar nu faalde hij wel echt hard. De rest van het team vind ik wel chill. Ja Tchite vind ik echt goed, zieke dribbel en tja snelquote:Op zondag 21 juli 2013 02:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En zo klein is hij ook niet..bij Mariappa is hij gewoon te klein om veel aan die jumping te hebben..dit was wel brak. Vooral die van Eder
Haha waarom zou ik minder goede teams maken als ik al een stuk of 5 goede silverteams heb? Wil je eens tegen mijn Noren spelen anders?quote:Op zondag 21 juli 2013 02:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja echt kut. Als hij tegen Mlapa speel dan snap ik dat wel maar nu faalde hij wel echt hard. De rest van het team vind ik wel chill. Ja Tchite vind ik echt goed, zieke dribbel en tja snel![]()
Als jij nou ook wat semi OP teams maakt (dit was wel gewoon een goed team) dan pak ik ook wat mindere teams
Omdat variatie in de keuken goed isquote:Op zondag 21 juli 2013 02:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha waarom zou ik minder goede teams maken als ik al een stuk of 5 goede silverteams heb? Wil je eens tegen mijn Noren spelen anders?
Dat is waar, maar ik heb al met zoooooooveel silvers gespeeld en ik heb nu een stuk of 10 teams (incl gold) waar ik mee speel en ik kom dus wel aan mijn variatiequote:Op zondag 21 juli 2013 02:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Omdat variatie in de keuken goed is
[ afbeelding ]
Goal & assist
Nee ik stop nu. Morgen avond kan wel weer. Heb nog wel wat teams die je kan rapenquote:Op zondag 21 juli 2013 02:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik heb al met zoooooooveel silvers gespeeld en ik heb nu een stuk of 10 teams (incl gold) waar ik mee speel en ik kom dus wel aan mijn variatie
Nog 1 potje?
quote:Op zondag 21 juli 2013 03:58 schreef Tim86 het volgende:
Bronzes![]()
![]()
Goed voor je ego dit..8 potjes gespeeld, winst met 3 goals verschil was het slechtste resultaat
groetjes van Jeroen, Thom, Bob en de rest
quote:
Hee ik zag die Edit welquote:
Vind het wel mooi eigenlijk, zie niet echt een overeenkomst met VZ.quote:Op zondag 21 juli 2013 08:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
VI gaat redesignen. Dit lijkt een beetje op voetbalzone
Dan heb je geluk dat je tegen makkelijke tegenstanders moet en dat er geen rare dingen gebeuren tijdens de wedstrijd.quote:Op zondag 21 juli 2013 03:58 schreef Tim86 het volgende:
Bronzes![]()
![]()
Goed voor je ego dit..8 potjes gespeeld, winst met 3 goals verschil was het slechtste resultaat
groetjes van Jeroen, Thom, Bob en de rest
higgquote:Op zondag 21 juli 2013 11:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan heb je geluk dat je tegen makkelijke tegenstanders moet en dat er geen rare dingen gebeuren tijdens de wedstrijd.
Hij is dan ook de beste bronze Eredivisie ST.quote:Op zondag 21 juli 2013 11:26 schreef Toefjes het volgende:
Leuk, dat bronzen gedoe, maar als ik Lumu van Willem 2 zoek, dan zijn er slechts 10 kaartjes te koop. Dan zakt de moed me al in de schoenen om een elftal te maken eigenlijk.
Ja, omdat de rest helemaal kut is. Dan moet je geluk hebben dat er 1 in de gewenste formatie te verkrijgen is, plus dat de prijs je nog aan moet staan. En dat op 11 posities. Want er is vast ook wel 1 de beste bronzen keeper van de Eredivisie, en 1 de beste CB.quote:Op zondag 21 juli 2013 11:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is dan ook de beste bronze Eredivisie ST.
Ja, als je 30 items te koop moet zetten, en je krijgt bij elk item minstens 1 keer het volgende:quote:Op zondag 21 juli 2013 12:22 schreef Zhano het volgende:
Opa is een beetje grumpy de laatste tijd volgens mij
De beste CB die ik heb gebruikt in een 400c packquote:Op zondag 21 juli 2013 12:54 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit doet me dan wel weer deugd
De meeste 400c packs speel je quitte of maak je winst mee. De contracten gooi ik op m'n spelers. Dan zijn de contracten in principe gratis, in plaats van de dure contracten te moeten kopen.quote:Op zondag 21 juli 2013 12:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De beste CB die ik heb gebruikt in een 400c packIk kreeg net Khumalo in een pack en het pack daarna Rose, 2 Spurs-spelers en Rose is ook nog wat waard
Ik heb hem dit jaar nog niet in een pack gehad. Sowieso heb ik de laatste tijd veel 400c packs nodig om iets goeds te pullen.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:04 schreef Zhano het volgende:
[..]Puush.
K had een 41212 Abdul Razak in een 400c pack...
Snel je billen er mee afvegen.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:09 schreef Ozz-03 het volgende:
[dagboek]Gister bij ons thuis het parket eruit gesloopt, lag een stuk krant eronder van 26 mei 1995 met op de voorpagina de grachten van Amsterdam, vol met Ajacieden die de CL beker vierden.[/dagboek]
Vond t wel leuk om te zien, is nog van de vorige bewoner.quote:
quote:Op zondag 21 juli 2013 14:13 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.bd.nl/sport/vo(...)d-onderuit-1.3923410
Hoe komt die dan bij RKC terecht
Wtf!quote:Op zondag 21 juli 2013 14:13 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 juli 2013 14:13 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
That's insane guysquote:
Nee, hij is wel kapot geweest. Nu is hij alleen nog kut en buggy. Je moet je cache legen en cookies wissen, anders werkt het niet en krijg je steeds een error.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:27 schreef fetss het volgende:
Is die webapp nou al een aantal dagen kapot? Ik kan er sinds donderdag al niet meer in...
zal eens proberen, thanksquote:Op zondag 21 juli 2013 14:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, hij is wel kapot geweest. Nu is hij alleen nog kut en buggy. Je moet je cache legen en cookies wissen, anders werkt het niet en krijg je steeds een error.
Ik ook in 11 potjes ofzo. Maar ik heb de laatste tijd minder moeite tegen hem.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:25 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Ben Slew pas 1x tegengekomen in 8 potjes
IF Totti - IF Toni - Diamantiquote:Op zondag 21 juli 2013 15:04 schreef fetss het volgende:
Iemand een goed sterk aanvalstrio in 5221 formatie?
twitter:voetbalzonenl twitterde op zondag 21-07-2013 om 15:09:59BREAKING: Tottenham Hotspur meldt een akkoord met FC Twente over de transfer van Nacer Chadli. Later meer. reageer retweet
Ik vind Zyiech (ofzo) achter Benson en Lumu echt geniaalquote:Op zondag 21 juli 2013 14:27 schreef Tim86 het volgende:
Dit is ook een baas trouwens...iedere FK met hem is raak
[ afbeelding ]
Silver packs pak je veel meer mee johquote:
Ja, die heb ik wel op de bank, maar Haye speelt hem eruit. Asante loopt ook beter dan 1 op 1 hier naast Lumu. Houdt Benson op de bank.quote:Op zondag 21 juli 2013 15:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik vind Zyiech (ofzo) achter Benson en Lumu echt geniaal
Ja, maar ik gebruik de bronzen contracten voor gratis contractverlenging. En met een silver pack moet je 6 a 8 dingen te koop zetten. Met de huidige webapp zal het effect uiteindelijk zijn dat mijn laptop van 2 hoog naar beneden vliegt.quote:
Oh, ik heb vandaag nergens meer last van eigenlijk.quote:Op zondag 21 juli 2013 15:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maar ik gebruik de bronzen contracten voor gratis contractverlenging. En met een silver pack moet je 6 a 8 dingen te koop zetten. Met de huidige webapp zal het effect uiteindelijk zijn dat mijn laptop van 2 hoog naar beneden vliegt.
Hier nog volop ellende. Ach, dit is ook wel chillquote:Op zondag 21 juli 2013 15:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh, ik heb vandaag nergens meer last van eigenlijk.
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zondag 21-07-2013 om 16:00:09You asked, we listened: Online Single Matches are back in #FUT14! First #FIFA14: Ultimate Team details drop tomorrow. http://t.co/PrtVUonIEv reageer retweet
Waarom hebben ze het dan eruit gehaald?twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zondag 21-07-2013 om 16:00:09You asked, we listened: Online Single Matches are back in #FUT14! First #FIFA14: Ultimate Team details drop tomorrow. http://t.co/PrtVUonIEv reageer retweet
Had 'm ook al onder m'n CTRL-V.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:01 schreef wieisboos het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zondag 21-07-2013 om 16:00:09You asked, we listened: Online Single Matches are back in #FUT14! First #FIFA14: Ultimate Team details drop tomorrow. http://t.co/PrtVUonIEv reageer retweet
silver/gold teamsquote:Op zondag 21 juli 2013 16:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Had 'm ook al onder m'n CTRL-V.Welcome back, bronze benches.
Yay, misschien dat ik het dan toch nog ga kopenquote:Op zondag 21 juli 2013 16:01 schreef Gramulanion het volgende:
Waarom hebben ze het dan eruit gehaald?twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zondag 21-07-2013 om 16:00:09You asked, we listened: Online Single Matches are back in #FUT14! First #FIFA14: Ultimate Team details drop tomorrow. http://t.co/PrtVUonIEv reageer retweet
Over deze vraag tast ik volledig in het duister. Wel hele goede zaak dat ze single matches weer terug brengen. Gewoon lekker chill een potje voetballenquote:Op zondag 21 juli 2013 16:15 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Yay, misschien dat ik het dan toch nog ga kopen
(Maar op welke console)
Kom je slechtere tegenstanders tegen waar je dus heel makkelijk van wint, dat is leuker.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:51 schreef DePresident. het volgende:
Single matches zijn dus terug. Ik snap alleen nooit waarom mensen dan teams maken met gemiddelde ratings van 74-74-74. Kan iemand dat uitleggen?
beter dat ze nu hun fout inzien dan dat we in fifa 14 nog steeds zonder single matches zittenquote:Op zondag 21 juli 2013 17:42 schreef Nickskuh het volgende:
EASingle matches in 13 eruit halen om het als een 'nieuw' iets weer terug te laten komen in 14
Briljant bedacht.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:42 schreef Nickskuh het volgende:
EASingle matches in 13 eruit halen om het als een 'nieuw' iets weer terug te laten komen in 14
Nee FIFA 14 heeft geen Pro Clubs..is zojuist aangekondigdquote:Op zondag 21 juli 2013 17:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Briljant bedacht.Volgend jaar halen ze ineens Messi en Ibrahimovic uit het spel en een jaar later stoppen ze ze er gewoon weer in, iedereen blij.
Waar lezen jullie nieuws ?quote:Op zondag 21 juli 2013 18:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee FIFA 14 heeft geen Pro Clubs..is zojuist aangekondigd
Wtf!!quote:Op zondag 21 juli 2013 18:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee FIFA 14 heeft geen Pro Clubs..is zojuist aangekondigd
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zondag 21-07-2013 om 18:00:09Rumours are true, no virtual pro clubs in FIFA 14. We're focusing on Ultimate Team. Offline virtual pro gameplay will be available. reageer retweet
quote:Op zondag 21 juli 2013 18:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wtf!!twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zondag 21-07-2013 om 18:00:09Rumours are true, no virtual pro clubs in FIFA 14. We're focusing on Ultimate Team. Offline virtual pro gameplay will be available. reageer retweet
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zondag 21-07-2013 om 16:00:09Lindgren het is niet leuk gr gr reageer retweet
he niet mijn tekst stelen kut ventquote:
Hoop dat van ginkel een 74 word ipv 75quote:Op zondag 21 juli 2013 19:18 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Volgend jaar gezien de stats van Sofifa
Ja ben bang van nietquote:Op zondag 21 juli 2013 19:23 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Hoop dat van ginkel een 74 word ipv 75
Bijna hetzelfde als vorig jaar ja, toen was hij fucking goed.quote:Op zondag 21 juli 2013 19:28 schreef Nickskuh het volgende:
Stats van Drenthe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit voor een 73
ik ben helemaal niet blessaquote:Op zondag 21 juli 2013 18:55 schreef ThadCastle het volgende:
Kevin geblesseerd
Lukaku gaat echt een goed seizoen draaien
scoorde bij mij maar weinigquote:Op zondag 21 juli 2013 20:24 schreef jepperdeprep het volgende:
Taarabt op ST, is dat een goed idee?
In 3-4-1-2. Sessegnon op de cf en Mayuka naast Taarabt.
IF Taarabt op CFquote:Op zondag 21 juli 2013 20:24 schreef jepperdeprep het volgende:
Taarabt op ST, is dat een goed idee?
In 3-4-1-2. Sessegnon op de cf en Mayuka naast Taarabt.
Noord Koreanen?quote:Op zondag 21 juli 2013 20:37 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Dadelijk even geownd worden
quote:
Vervelend voor hem ja.quote:
Die Clement is echt een mongoolquote:Op zondag 21 juli 2013 20:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vervelend voor hem ja.
Wat ik dan wel weer grappig vind is dat Dijkstra een grapje maakt van 'wel parijs gehaald' en Stefke Clement er weer serieus op in gaat
Niet de eerste keer vandaag.
Zooohoo hahaha jajaja daar heb je me even mooi op mijn eigen woorden te grazen genomenquote:
nu je het zegt. Mongooltjes zijn altijd vrolijke kereltjes en dametjesquote:Op zondag 21 juli 2013 20:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Want mongolen kunnen niet vrolijk zijn?
Met andere woorden; mongooltjes zijn eigenlijk altijd down. Als je het zo zegt klopt het wel ja. [ afbeelding ]
zette het ook net op en eerste vraag was idd wtf houdt die kut bel inquote:
Die hele heupbeweging die hij erbij maaktquote:Op zondag 21 juli 2013 21:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zette het ook net op en eerste vraag was idd wtf houdt die kut bel inlaatste ronde dus
ja die had duidelijk 40 jaar ervaringquote:Op zondag 21 juli 2013 21:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die hele heupbeweging die hij erbij maakt
Leuke goal.quote:Op zondag 21 juli 2013 21:19 schreef poker4lifee het volgende:
echt m'n favo truc geworden http://www.easports.com/n(...)videos/ugc/162303270
Hoe heet ie ook a lweer Lindgren.?Naam vergeten
Neymar.. ?
Zo jammer dat je steeds maar zo kort kan opslaan kan vaak echt maar 1 of 2 trucjes op terwijl skillrun veel uitgebreider was
moet die van jou ook nog een keer gaan doen, maar die vind ik moeilijkquote:Op zondag 21 juli 2013 21:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Leuke goal.De Neymar Hocus pocus of gewoon Ball roll flick.
Na een rabona fake is 'ie wel te doen.quote:Op zondag 21 juli 2013 21:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
moet die van jou ook nog een keer gaan doen, maar die vind ik moeilijklaatste beweging moet je zo irritant snel indrukken
trucjes doen gelijk na de aftrap laat ik wel aan jou en gje overquote:Op zondag 21 juli 2013 21:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Na een rabona fake is 'ie wel te doen.Redelijk effectief ook direct na de aftrap.
baasquote:Op zondag 21 juli 2013 21:36 schreef Lindgren. het volgende:
https://www.facebook.com/(...)77174&type=2&theater
Ik moest echt keihard lachen.
quote:Op zondag 21 juli 2013 21:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
trucjes doen gelijk na de aftrap laat ik wel aan jou en gje over
[..]
baas
Daarom niet discarden voor een habbekratsquote:Op zondag 21 juli 2013 21:45 schreef BDIL het volgende:
Wat een graf kk is het dat attribute kaarten bestaanFinale bronzen cup heeft een gast een team met allemaal gouden attribute kaarten
Hij kreeg nog alles mee ook
Niet in het topic juichen bij elke goalquote:
Er gebeuren gewoon rare dingen in die cup. Wel heb ik hem nu 3x gewonnen.quote:Op zondag 21 juli 2013 21:45 schreef BDIL het volgende:
Wat een graf kk is het dat attribute kaarten bestaanFinale bronzen cup heeft een gast een team met allemaal gouden attribute kaarten
Sorry, ik ben te realistisch als het om mijn club gaat. Ik hoor hier niet thuisquote:Op zondag 21 juli 2013 21:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niet in het topic juichen bij elke goal
Niet de spelers ophemelen
Niet zeggen dat ze een topseizoen gaan hebben
Nepfan.
die nieuwe fifaralle vid, wel leuk bronzeteam om te maken he? 4x 4* skillers en Trundle met 5* op de camquote:
noobquote:Op zondag 21 juli 2013 21:45 schreef BDIL het volgende:
Lijkt heel erg op het team dat ik al maanden heb.quote:Op zondag 21 juli 2013 21:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
die nieuwe fifaralle vid, wel leuk bronzeteam om te maken he? 4x 4* skillers en Trundle met 5* op de camAlleen of je er niet erg uit gecounterd wordt tegen goede spelers weet ik niet. maar die zal je toch amper tegenkomen
Ik weet het, maar speel al tijden niet meer met dit team. Het niveau in de bronze cup is zo laag.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Je hebt nog steeds de oude Ghezzal maar ik had de UP en die viel heel erg tegen. Verder ben ik op weg naar 500 goals met Nouble, hij heeft er nu 477.
Hoe laag het niveau ook is, het spel moet niet ineens tegen gaan werken. De tegenstander kreeg vandaag een penalty terwijl ik een perfecte tackle deed op de bal.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik weet het, maar speel al tijden niet meer met dit team. Het niveau in de bronze cup is zo laag.
Hij was dus niet zo perfect als je dacht!quote:Op zondag 21 juli 2013 22:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe laag het niveau ook is, het spel moet niet ineens tegen gaan werken. De tegenstander kreeg vandaag een penalty terwijl ik een perfecte tackle deed op de bal.
Beter kon niet, maar ja ineens geeft hij een penaltyquote:Op zondag 21 juli 2013 22:18 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hij was dus niet zo perfect als je dacht!
twitter:FootyHumour twitterde op zondag 21-07-2013 om 21:07:19Man Utd to sign Fabregas. Chelsea to sign Rooney. Madrid to sign Suarez. Napoli to sign Higuain and Arsenal to sign autographs. reageer retweet
quote:Op zondag 21 juli 2013 22:28 schreef ThadCastle het volgende:
twitter:FootyHumour twitterde op zondag 21-07-2013 om 21:07:19Man Utd to sign Fabregas. Chelsea to sign Rooney. Madrid to sign Suarez. Napoli to sign Higuain and Arsenal to sign autographs. reageer retweet
quote:Op zondag 21 juli 2013 22:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lijkt heel erg op het team dat ik al maanden heb.
[ afbeelding ]
Speelt inderdaad top. Trundle is een baas.
Crétaro - Quigley kan ook op RM - STR.
die under the dome troep?quote:Op zondag 21 juli 2013 22:45 schreef Shygirl18 het volgende:
PINK STARS ARE FALLING....................PINK STARS ARE FALLING....................PINK STARS ARE FALLING....................
baasquote:Op zondag 21 juli 2013 22:49 schreef ThadCastle het volgende:
Godver eerste potje met dat nieuwe team tegen Agbon IF Benteke Danilinho etc
Ragequit![]()
![]()
Ik ook zoiets en toch al een stuk of 3 keer tegengekomenquote:Op zondag 21 juli 2013 23:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
pas 300 wedstrijden gespeeld
en hij scoort direct![]()
ik let echt niet op
3-1 voor en ragequitquote:Op zondag 21 juli 2013 23:10 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik ook zoiets en toch al een stuk of 3 keer tegengekomen
quote:
replaced all my exes with dollar signs $'s, The rest is history I dont even sleep nomore, resting history I'm always 24 hours, Yes i'm the rap Jack Bauer trying play the system ima hack that router get it back to the people who lack that powerquote:
ja dit is dus vet lullig voor deze gastquote:Op zondag 21 juli 2013 22:43 schreef Shygirl18 het volgende:
SMOOKZ IWAN EN CROOK WAAR ZIJN JULLIE??????????????
quote:
Nicequote:Op zondag 21 juli 2013 23:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
3-1 voor en ragequittwato en jadson, jadson michael jadson
Sterling Llorente Navasquote:Op zondag 21 juli 2013 23:22 schreef Dudeweiser het volgende:
wie maakt er een tof 433 team met deze middenvelders?
[ afbeelding ]
ze mogen eventueel op een andere positie staan
Komop Chinatown we zitten op je te wachten.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:19 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
[..]
replaced all my exes with dollar signs $'s, The rest is history I dont even sleep nomore, resting history I'm always 24 hours, Yes i'm the rap Jack Bauer trying play the system ima hack that router get it back to the people who lack that power
haha llorente goeie grapquote:Op zondag 21 juli 2013 23:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Sterling Llorente Navas
Gerrard Marchisio Yaya
quote:Op zondag 21 juli 2013 23:22 schreef Dudeweiser het volgende:
wie maakt er een tof 433 team met deze middenvelders?
[ afbeelding ]
ze mogen eventueel op een andere positie staan
Waar is Jong Tese?quote:Op zondag 21 juli 2013 23:48 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste potje met die bazen allebei 3 goals. Hij kreeg vroeg rood en na een tijdje ging hij ultra att maar bleef wel spelen
Wie zou hij moeten vervangen?quote:
quote:Op zondag 21 juli 2013 23:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik speelde net een potje, de tegenstander had 4 schoten (3 op doel) en ik 11. En hoeveel werd het? 3-2. Dat bedoel ik dus met dat het spel soms niet meewerkt. Soms mag je gewoon niet winnen. Ik ben er echt kapot van.
quote:
Als je alles vanaf de middenlijn op doel gaat schieten krijg je ook die cijfers. Het zegt niets.quote:Op maandag 22 juli 2013 00:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Laat me niet mezelf quoten.. dit spel deugt gewoon niet. Klaar.
Ja, want ik schiet alles vanaf de middellijnquote:Op maandag 22 juli 2013 00:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als je alles vanaf de middenlijn op doel gaat schieten krijg je ook die cijfers. Het zegt niets.
vervelend knul. maar kop op, het is maar een spelletje gelukkigquote:Op maandag 22 juli 2013 00:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, want ik schiet alles vanaf de middellijnIk had gewoon veel goede kansen, ik kwam 2-0 achter door 1 schot van 20 meter en een kopbal. Daarna kwam ik knap terug tot 2-2 maar een paar minuten later werd het 3-2. Voor de rest had hij niks in te brengen en hij was zo verdedigend en hij wachtte op een kans om LB+Y te doen. Ik daarentegen had tot het einde nog kansen maar die gelijkmaker wilde niet vallen omdat ik deze wedstrijd niet mocht winnen en omdat mijn streak niet te lang mocht worden.
Je zit al zo lang in de community en dan nog niet weten dat je dingen moet wijzigen om de 'handicap' weer in je voordeel te krijgen. Als je ziet dat je niet kunt scoren ondanks de vele kansen die je creeert en aan de overkant alles wel gewoon lukt, moet je gewoon paar spelers wisselen of zelfs je hele formatie.quote:Op maandag 22 juli 2013 00:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, want ik schiet alles vanaf de middellijnIk had gewoon veel goede kansen, ik kwam 2-0 achter door 1 schot van 20 meter en een kopbal. Daarna kwam ik knap terug tot 2-2 maar een paar minuten later werd het 3-2. Voor de rest had hij niks in te brengen en hij was zo verdedigend en hij wachtte op een kans om LB+Y te doen. Ik daarentegen had tot het einde nog kansen maar die gelijkmaker wilde niet vallen omdat ik deze wedstrijd niet mocht winnen en omdat mijn streak niet te lang mocht worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |