Het betekent iets als durf je (eigen) verstand te gebruiken!quote:Op zondag 21 juli 2013 13:34 schreef SpecialK het volgende:
Begrijpen (inf) luister (imp)?
Mijn latijn is heel matig geworden.
Bill Maher, ben jij het?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:02 schreef Tijn het volgende:
Nou, het is wel een beetje eng als de mensen die aan de touwtjes trekken er waanbeelden op nahouden.
Heb je religious al eens gezien?quote:
Ik mag hem wel, al draaft hij wat door in zijn anti-religie. Maar dat is volgens mij ook een beetje omdat in de VS religie vooral te onpas wordt gebruikt.quote:
quote:Op zondag 21 juli 2013 16:38 schreef DS4 het volgende:
De ene politicus bidt even, de ander laat zich afzuigen door de stagiair.
Op zich heb ik meer op met versie twee, maar versie een lijkt mij beter werk leveren, omdat je niet chantabel bent als je bidt.
Kortom: als bidden het opzienbarendste is wat je in je vrije tijd uitspookt komt het best goed.
Jij hebt gymnasium gedaan en je bent dus links?quote:Op zondag 21 juli 2013 13:34 schreef SpecialK het volgende:
Begrijpen (inf) luister (imp)?
Mijn latijn is heel matig geworden.
Concentratie en bezinning tav een Oppermachtige?quote:Op zondag 21 juli 2013 11:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, dat vind ik toch wel iets anders dan even bidden voordat je belangrijke beslissingen gaat nemen. Dat is te vergelijken met een moment van concentratie en bezinning, en dat kan nooit kwaad.
Och, of je nou denkt dat bij een oppermachtige, een geleidegeest of je goeroe te doen... de essentie is dat je even bij je zaak stilstaatquote:Op zondag 21 juli 2013 18:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Concentratie en bezinning tav een Oppermachtige?
Ik ben recht door zee, jonguh jeweetsquote:Op zondag 21 juli 2013 18:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij hebt gymnasium gedaan en je bent dus links?
Of rechts?.
Essentie is dat je een goede beslissing neemt ingegeven door die Oppermachtige... dus als je er wat op aan te merken hebt, vervoeg je tot die oppermachtige... Zo zie ik het althans. Het is elke verantwoordelijkheid van je afduwen en kritiek al vast even van je af werpen.quote:Op zondag 21 juli 2013 18:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Och, of je nou denkt dat bij een oppermachtige, een geleidegeest of je goeroe te doen... de essentie is dat je even bij je zaak stilstaat
Dus links?quote:Op zondag 21 juli 2013 18:54 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik ben recht door zee, jonguh jeweets
Correctie, die persoon dénkt dat de goede beslissing ingegeven wordt door een hogere macht. In werkelijkheid is het natuurlijk die persoon zelf die de beste oplossing bedenkt. Daarom til ik niet zo zwaar aan een schietgebedje voor een belangrijke beslissing. Oproepen tot gebed in een land waar ieder het zijne gelooft, vind ik weer heel wat anders.quote:Op zondag 21 juli 2013 18:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Essentie is dat je een goede beslissing neemt ingegeven door die Oppermachtige... dus als je er wat op aan te merken hebt, vervoeg je tot die oppermachtige... Zo zie ik het althans. Het is elke verantwoordelijkheid van je afduwen en kritiek al vast even van je af werpen.
Het is kortom back in de middeleeuwen.
En dat moderne NWS-goeroes zoals Elfletterig daar en passant even aan voorbij gaan terwijl ze iedere "god gegeven dag" aan het inhakken zijn op "onze broeders" de moslims, die immers hetzelfde middeleeuwse brouwsel voorstaan, vrede zij met hem oid, begrijp ik dan weer niet....
Het is echt huilen met de pet op.
Economisch niveau centrum-linksquote:
Ik kan jou niet uit elkaar houden met die andere user, dat weet je toch?quote:Op zondag 21 juli 2013 19:03 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Economisch niveau centrum-links
op sociaal niveau liberaal
Vanwaar de interesse?
Joh, ze kan dat alleen gezegd hebben uit machiavellistische overwegingen, zoals iemand hierboven beweert, dat de gelovigen op haar stemmen binnenkort.quote:Op zondag 21 juli 2013 19:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Correctie, die persoon dénkt dat de goede beslissing ingegeven wordt door een hogere macht. In werkelijkheid is het natuurlijk die persoon zelf die de beste oplossing bedenkt. Daarom til ik niet zo zwaar aan een schietgebedje voor een belangrijke beslissing. Oproepen tot gebed in een land waar ieder het zijne gelooft, vind ik weer heel wat anders.
Waarom ze het heeft gezegd, weet ik niet. Ik heb het alleen over de overbodigheid/het nut van bidden.quote:Op zondag 21 juli 2013 19:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Joh, ze kan dat alleen gezegd hebben uit machiavellistische overwegingen, zoals iemand hierboven beweert, dat de gelovigen op haar stemmen binnenkort.
Of dat ze wmb volkomen. is.
En wat is er aan de hand met Elf dan?
Kan me niet voorstellen dat-ie ooit iets moeilijks in zijn leven heeft meegemaakt...
Der vraag alleen al isquote:Op zondag 21 juli 2013 19:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom ze het heeft gezegd, weet ik niet. Ik heb het alleen over de overbodigheid/het nut van bidden.
Niks bijzonders.
Oh hemeltje nee, ik ben overtuigd ongelovigquote:Op zondag 21 juli 2013 19:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Der vraag alleen al is.
Of ben je stiekem ook van het geloof?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |