abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5892354
Wat een triest programma! Nog zieliger dan Call TV. En dan die twee presentatrice's. Beiden het IQ van een visstick.

Die blonde is dan nog enigszins lekker te noemen, die andere (Monique)is dat totaal niet. En ze heeft ook nog eens een oerlelijke tattoo.

Tis nu op net 5

[Dit bericht is gewijzigd door CherrymoonTraxx op 20-09-2002 12:48]

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 20 september 2002 @ 12:20:09 #2
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_5892382
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 12:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat een triest programma! Nog zielig dan Call TV. En dan die twee presentatrice's. Beiden het IQ van een visstick.

Die blonde is dan nog enigszins lekker te noemen, die andere (Monique)is dat totaal niet. En ze heeft ook nog eens een oerlelijke tattoo.

Tis nu op net 5

geen tv op mn werk...
maak me niet jaloers
pi_5892407
Hahaha nu gaan ze Onderweg karaoken
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_5892514
quote:
Nog zielig dan Call TV
Wie had er een IQ van een visstick?
pi_5892755
T'is weer af, gelukkig
pi_5892776
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 12:44 schreef ET het volgende:
T'is weer af, gelukkig
Marije en Monique gaan gewoon door.
pi_5892794
'K snap er niks van, ze zeggen net "wat gaat de tijd toch snel, tot ziens", maar nu gaan ze in een keer karaoke doen
pi_5892805
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 12:46 schreef ET het volgende:
'K snap er niks van, ze zeggen net "wat gaat de tijd toch snel, tot ziens", maar nu gaan ze in een keer karaoke doen
Denk dat ze hun programma niet zo goed hebben voorbereid.
  vrijdag 20 september 2002 @ 12:50:28 #10
26995 Peerke_NL
Scouting is niet voor mietjes
pi_5892849
verschrikelijk programma, alleen wel cameramannen die zich alles kunnen permiteren, gewoon inzomen op de borsten van een presentratice zul je bij de rest niet zien.:p
Dit Bericht werd gepost door Peerke_NL reacties via mail: peter@renders.nu
pi_5892869
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 12:50 schreef Peerke_NL het volgende:
verschrikelijk programma, alleen wel cameramannen die zich alles kunnen permiteren, gewoon inzomen op de borsten van een presentratice zul je bij de rest niet zien.:p
Die blonde heeft dan ook mooie borsten
pi_5892929
Dit is echt een heel erg programma ja..
I have a feeling we're not in Kansas anymore..
pi_5895378
Als je het zo walgelijk vind, kijk dan niet!!

Die extra kijksijfers gun je ze toch niet

pi_5895423
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 15:18 schreef Duiveltja het volgende:

Je moet alles één keer gezien hebben. En je kunt pas oordelen als je het hebt gezien
  vrijdag 20 september 2002 @ 16:17:39 #15
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_5896298
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 15:18 schreef Duiveltja het volgende:

Kijkcijfers maakt niet uit. Tenzij hij een 'kijkcijfer kastje' in huis heeft word zijn kijkgedrag toch niet in de gaten gehouden

Maargoed, inderdaad een irritant programma. Maar de vrouwen zijn wel leuk Die blonde (Marije?) is verschrikkelijk lekker

Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  zondag 22 september 2002 @ 11:38:52 #16
27922 Stormvogel
Right Now Right Here
pi_5916139
Wat een snollen
mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine
  donderdag 26 september 2002 @ 11:14:32 #17
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_5979829
ik kijk het u effe en uik vind het eik een beetej zielig. ze zijn nog te stom om te nellen. en dan die namen. kom we bellen tony ringtone. wat ben je dan geweldig en origineel.

oh, god ik ben hem vrgetn an te zetten. wat ben ik dom zeg.
en op sbs6 is het nu ook.
en ze zijnnog lelijk ook.
die met dat lichtere haar staat er bij van: oh ja, leuk, deo jij mar alles want ik ben effe in de andere wereld.
pi_5979852
heb me wel een keer rot gelachen met dat karaoken, mijn god wat vals. en dan krijgt zo'n jankende kat aanwijzingen dat ze een beetje moet swingen, want dan kijkt ze heel raar en dan begint ze een beetje te wiegen, maar dan zingt ze nog valser en dan vergeet ze weer te dansen..... In een woord hilarisch!!!
  donderdag 26 september 2002 @ 11:22:11 #19
1829 Jewel
De enige echte!
pi_5979889
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 15:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Je moet alles één keer gezien hebben. En je kunt pas oordelen als je het hebt gezien

En vaker zul het ook niet zien. Het is elke dag hetzelfde

Echt vrezelijk programma. Dat muziekje alleen al!

vrijdag 27 september 2002 @ 14:23:03 #20
35384 Parijs
bixisparijs-af. :)
pi_5999943
quote:
Op donderdag 26 september 2002 11:22 schreef Jewel het volgende:

[..]

En vaker zul het ook niet zien. Het is elke dag hetzelfde

Precies, 6x p/d een ander programma? En dat herhaald dus.
Ooh, I just know that something good is going to happen[br]And I don't know when[br]But just saying it could even make it happen
pi_6289422
Ik las vandaag een leuk stukje op http://www.tvbabes.com
quote:
'11-10-02 -- Twee mooie meiden doen hun uiterste best om de "phatste" beltoontjes en mobieltjes aan te prijzen. Dit gebeurt via Phatnet TV, een homeshopping-programma op NET 5.

Marije nu al exit?
Na een maandje uitzenden heeft producent Byteplanet het mes gezet in de formule. Presentatrice Marije is zomaar verdwenen, ze zit nog wel in de promo's. Komt ze nog terug? Geen duo-presentatie meer, Monique zit nu in haar eentje. Het is trouwens opvallend dat de kleren van Monique niet meer zo sexy zijn als voorheen. Sexy topjes, zoals op de foto hierboven, zijn nu blijkbaar taboe.

Geen boezem in beeld
Verder is de camera-voering is een stuk netter geworden. In het begin van Phatnet zorgde de cameraman ervoor dat de boezem van de "Phatbabes" prominent in beeld werd gebracht. Waarschijnlijk zijn er klachten binnengekomen bij NET 5, dus moest het allemaal iets minder ranzig. Geen decolleté meer, Monique draagt nu nette truitjes.

Karaoke: zo vals als een kraai
Het programma is aangepast, het zijn nu blokken van 24 minuten, in plaats van 48 minuten. Het "Karaoke" onderdeel is helaas nog niet geschrapt. Als je mensen vals wilt horen zingen, dan moet je zeker naar Phatnet kijken: elke dag op NET 5, van 11.00 tot 13.00u.'

Toch niet zo'n succes?
  dinsdag 15 oktober 2002 @ 10:56:47 #22
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_6289674
Phatnet?
Ja Frietphat zal je bedoelen!
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  dinsdag 15 oktober 2002 @ 10:57:26 #23
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_6289682
Dat zijn diezelfde dozen van Treiterbabe toch?

Mijn god wat een kulprogramma. .

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_6289693
Ik snap nog steeds de bedoeling van het programma niet helemaal. Alleen maar dingen aanprijzen enzo?

Maar waarom heet het nou phatnet???

pi_6289694
Mijn favoriete stukje is eigenlijk die (sorry voor het komende) halve neger, die dat nummer van Abel zingt maar dan steeds net te laat is
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')