Wellicht wel een interessant topic voor de JNG-ers.
Ik maak er een klein vragenlijstje van om het overzichtelijk te houden.
- Ben je ooit al eens geėmigreerd, en zo ja, ben je ook geremigreerd of woon je nog steeds in het buitenland?
- Naar welk land ben je geėmigreerd?
- Hoe oud was je ten tijde van je emigratie?
- Zou je willen emigreren naar het buitenland, en zo ja naar welk land?
- Op welke leeftijd zou je willen emigreren? En wil je dit met je familie doen of zelfstandig?
- Waarom zou je willen emigreren? D.w.z. welke redenen heb je daar voor? Studie? Werk? Cultuur?
TS begint, dus:
- Ben je ooit al eens geėmigreerd, en zo ja, ben je ook geremigreerd of woon je nog steeds in het buitenland? Nee.
- Naar welk land ben je geėmigreerd? N.v.t.
- Hoe oud was je ten tijde van je emigratie? N.v.t.
- Zou je willen emigreren naar het buitenland, en zo ja naar welk land? Ja, het liefst een land in de UK of een Scandinavisch land, eventueel Tsjechiė/Spanje.
- Op welke leeftijd zou je willen emigreren? En wil je dit met je familie doen of zelfstandig? Maakt me niet heel veel uit, met wat geluk kan ik over twee weken al emigreren als ik aangenomen word voor de baan waar ik deze week interviews voor krijg. (Ik ben nu 18 jaar)
- Waarom zou je willen emigreren? D.w.z. welke redenen heb je daar voor? Studie? Werk? Cultuur? In mijn geval werk, maar toch ook wel om culturen van andere landen te leren kennen en appreciėren.