minder zelfsquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:44 schreef -supergirl- het volgende:
oo em gee. nog nooit zo snel gedoucht!!!!!! 15 min!?
moet je ergens heen ofzo??quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:44 schreef -supergirl- het volgende:
oo em gee. nog nooit zo snel gedoucht!!!!!! 15 min!?
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:28 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Dit is volgens mij de foto gespiegeld . alles staat precies t zelfde maar dan aan de andere kant, de manier waarop je oorbellen hangen en let op de vorm van paar plukken haar die op haar hals vallen en tegen de muur achter haar
vind haar wel wat domquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:50 schreef ntm het volgende:
Ik denk dat supergirl wel knap isHeb ik gelijk of...?
wel de goede helftquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:58 schreef ntm het volgende:
[..]
Omdat ze halve foto van zichzelf plaatst?
nouja, ze speelt het wel slimquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:58 schreef ntm het volgende:
[..]
Omdat ze halve foto van zichzelf plaatst?
jawel, dat weet ik welquote:Op zondag 21 juli 2013 00:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
weet jij niks van, hoe goed die andere helft is
Stel je jezelf in de club voor als jemappellefrikandelle ?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:40 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik ging sowieso al voor"Jemappellefrikandelle" en dan echt in Sjiek Frans. In de club glijden vrouwen zo van de barkruk af. Maar als ik het nu zelf nuchter aanhoor krijg ik gewoon een kuiltje in mijn onderbroek Connie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |