Ik ben wakker gebeldquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:38 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
waarom lig jij niet in bed? jij hebt de hele nacht gewerkt
Wo zo interessant ditquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:41 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ik ben wakker gebeld, door een kneus die die zei dat ik het boodschappenspel had gewonnen in slecht Nederlands. En ik mocht een hobbypakket uitzoeken, toen zei ik geen interesse maar we hebben hele leuke pakketten. Wat zijn je hobby`s? Vroeg de man, toen zei ik uitgaan met vrienden daar had hij geen pakket voor toen vroeg hij of hij mij moest doorverbinden met het bel me niet register. Toen zei ik dat ik al ingeschreven stond en toen was het van '' sorry,sorry, fijne dag nog.''
Yo
Gedraag je en post je vocaroo.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:48 schreef ChocoladePinda het volgende:
OOOHHH SUPERGIRL JE MAAKT ME GEKIK GA JE ZWEPEN
Insha`allahquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
hey en-tee-em
mogen we jouw stem horen?
pcd waar blijft je vocarootjequote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:57 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Flikker op man ik ben geen turk, ik ben een Griek maar Ntm gaat Insha`allah zeggen.
verderquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:56 schreef -supergirl- het volgende:
tijd om te werken.
vanavond verder met vocaroo's.
ik hoop vanavond wat meer aan te treffen hierquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:58 schreef fyah het volgende:
[..]
verderer staat er 1. in de op. van jou.
Hierquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik hoop vanavond wat meer aan te treffen hier
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:51 schreef -supergirl- het volgende:
Hee, dit is SG.
http://vocaroo.com/i/s0YGU7J1UQiO
Halloooo.....![]()
Het lijkt wel een ge-autotunede halloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stuur me eens een 'haloooo' tje terug dan.![]()
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:51 schreef -supergirl- het volgende:
Hee, dit is SG.
http://vocaroo.com/i/s0YGU7J1UQiO
Halloooo.....![]()
http://picosong.com/Rbg5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stuur me eens een 'haloooo' tje terug dan.
YO braddiequote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het lijkt wel een ge-autotunede hallo
Ik zeg "Hallo"quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wat is het? Kan niet luisteren want zit via iPhone :p
Haha, moet je wachten tot vanavond chickquote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:19 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik wil het horen!!!'ik kan vanavond pas luisteren
Je hoeft niet te uploaden. Gewoon iets inspreken vervolgens klikken op bewaren en dan krijg je een linkquote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:32 schreef johnson555 het volgende:
Voorbeeld van kwalitatief goede pijplippen
Ferry Doedens!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |