Valt me ook een beetje tegen... Had wel op z'n minst een begroeting terug verwacht.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:09 schreef Djibril het volgende:
Niemand die wat terug zegt? Had wel wat van autisten verwacht hier.
Je typt nu ook Nederlands. En ik versta wel een BONJOUR hoor.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:14 schreef Djibril het volgende:
Ik kan alleen maar Frans spreken, heb je niet veel aan.
zou ik ook zeggenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:16 schreef Superthomas het volgende:
die kutsite werkt niet bij mij. kan wel alles afspelen, maar opnemen gaat niet.
Mijn bombastische zware mannenstem zorgt er voor dat veel vrouwen me dan gaan stalken.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:26 schreef -supergirl- het volgende:
Waarom durft niemand zijn of haar stem te laten horen?
Als ik 1 ding ben dan is het niet een goed voorbeeldquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
jaaaa smitjuh geef de mensen even het goede voorbeeld dan
je vocaroo natuurlijk. daar draait dit topic omquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:33 schreef smitjew het volgende:
[..]
Als ik 1 ding ben dan is het niet een goed voorbeeld
Maat wat moet ik posten ?
Ja lukt niet mobielquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
je vocaroo natuurlijk. daar draait dit topic om
keep dreamingquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:33 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Mijn bombastische zware mannenstem zorgt er voor dat veel vrouwen me dan gaan stalken.
uhuhquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
zeker, als ik iets beloof dan doe ik het ook
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
oja. ik was gevalletje pcd even vergetenoke ik ben onze afspraak niet nagekomen.
Ik ben wakker gebeldquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:38 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
waarom lig jij niet in bed? jij hebt de hele nacht gewerkt
Wo zo interessant ditquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:41 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ik ben wakker gebeld, door een kneus die die zei dat ik het boodschappenspel had gewonnen in slecht Nederlands. En ik mocht een hobbypakket uitzoeken, toen zei ik geen interesse maar we hebben hele leuke pakketten. Wat zijn je hobby`s? Vroeg de man, toen zei ik uitgaan met vrienden daar had hij geen pakket voor toen vroeg hij of hij mij moest doorverbinden met het bel me niet register. Toen zei ik dat ik al ingeschreven stond en toen was het van '' sorry,sorry, fijne dag nog.''
Yo
Gedraag je en post je vocaroo.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:48 schreef ChocoladePinda het volgende:
OOOHHH SUPERGIRL JE MAAKT ME GEKIK GA JE ZWEPEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |