Stevenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je bent dan ook redelijk goedkoop jij
He ik zou je geven daar niet van hoorquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Stevenik heb ook dure dingen JA gewoon mix van alles. Ja togh.
Dat ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Stevenik heb ook dure dingen JA gewoon mix van alles. Ja togh.
Valt me ook een beetje tegen... Had wel op z'n minst een begroeting terug verwacht.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:09 schreef Djibril het volgende:
Niemand die wat terug zegt? Had wel wat van autisten verwacht hier.
Je typt nu ook Nederlands. En ik versta wel een BONJOUR hoor.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:14 schreef Djibril het volgende:
Ik kan alleen maar Frans spreken, heb je niet veel aan.
zou ik ook zeggenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:16 schreef Superthomas het volgende:
die kutsite werkt niet bij mij. kan wel alles afspelen, maar opnemen gaat niet.
Mijn bombastische zware mannenstem zorgt er voor dat veel vrouwen me dan gaan stalken.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:26 schreef -supergirl- het volgende:
Waarom durft niemand zijn of haar stem te laten horen?
Als ik 1 ding ben dan is het niet een goed voorbeeldquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
jaaaa smitjuh geef de mensen even het goede voorbeeld dan
je vocaroo natuurlijk. daar draait dit topic omquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:33 schreef smitjew het volgende:
[..]
Als ik 1 ding ben dan is het niet een goed voorbeeld
Maat wat moet ik posten ?
Ja lukt niet mobielquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
je vocaroo natuurlijk. daar draait dit topic om
keep dreamingquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:33 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Mijn bombastische zware mannenstem zorgt er voor dat veel vrouwen me dan gaan stalken.
uhuhquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
zeker, als ik iets beloof dan doe ik het ook
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
oja. ik was gevalletje pcd even vergetenoke ik ben onze afspraak niet nagekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |