Ze is allesbehalve saai. Maar omdat het de eerste keer is, vroeg ik t me afquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:51 schreef MolesterStallone het volgende:
Tenzij je een hele saaie vriendin hebt zie ik het probleem niet?
Dan hebt je dus nog geen referentie kader, dus kan het in vergelijking met niet tegenvallen. Je hebt dus geen probleemquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:54 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Ze is allesbehalve saai. Maar omdat het de eerste keer is, vroeg ik t me af
waarom zou het met alleen je vriendin minder leuk zijn dan in een groep? Andersom kan ik me nog wel voorstellen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:54 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Ze is allesbehalve saai. Maar omdat het de eerste keer is, vroeg ik t me af
Vraag je dit nu serieus hier? Wat gruwelijk slecht...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:50 schreef fahrenkrog het volgende:
Door omstandigheden ben ik nu alleen met m'n vriendinnetje om naar een festival te gaan.
Ik heb dat eigenlijk nog nooit als stelletje gedaan en ben bang dat ik daardoor minder geniet als dat we in een groepje zijn.
Wat denken jullie?
Dit ja, alleen in plaats van het seksen lach ik dan met de meid in kwestie smakelijk om mijn miniscule drugspiemel. Seksen komt er nooit meer van.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:05 schreef fathank het volgende:
Samen lekker aan de pillen, lekker tongen en thuis lekker seksen
Loser.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:42 schreef Micson het volgende:
[..]
Dit ja, alleen in plaats van het seksen lach ik dan met de meid in kwestie smakelijk om mijn miniscule drugspiemel. Seksen komt er nooit meer van.
teveel gepakt (en uiteindelijk dus te weinigquote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:42 schreef Micson het volgende:
[..]
Dit ja, alleen in plaats van het seksen lach ik dan met de meid in kwestie smakelijk om mijn miniscule drugspiemel. Seksen komt er nooit meer van.
Ooit ben ik samen met mijn toenmalige vriendin naar het wereldberoemde Seaside festival geweest (in de Panne) en daarna was de relatie voorbij.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:50 schreef fahrenkrog het volgende:
Door omstandigheden ben ik nu alleen met m'n vriendinnetje om naar een festival te gaan.
Ik heb dat eigenlijk nog nooit als stelletje gedaan en ben bang dat ik daardoor minder geniet als dat we in een groepje zijn.
Wat denken jullie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |