abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 22 juli 2013 @ 14:24:35 #271
8781 crew  Frutsel
pi_129220316
quote:
Ook verkrachter van Noorse krijgt gratie

Niet alleen de Noorse zakenvrouw Marte Dalelv mag terug naar huis. De man die haar verkrachtte tijdens haar zakenreis in Dubai, krijgt ook gratie.

Dalelv was op zakenreis in Dubai toen ze begin maart werd verkracht. Ze deed daarvan aangifte bij de politie van Dubai, maar werd daarop zelf aangeklaagd voor het hebben van seks buiten het huwelijk, het drinken van alcohol en meineed.

Ze kreeg daarvoor in juni 16 maanden cel opgelegd. De verkrachter kreeg 13 maanden wegens buitenechtelijke seks en alcoholgebruik. Maar ook hij hoeft dus niet de cel in.

De Noorse minister van Buitenlandse Zaken reageert blij op het nieuws dat Dalelv naar huis mag:
  maandag 22 juli 2013 @ 14:29:29 #272
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_129220444
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 14:24 schreef Frutsel het volgende:

[..]

quote:
De Noorse toeriste die in Dubai werd verkracht hoeft toch niet de cel in. De 24-jarige Marte Dalelv werd veroordeeld tot een celstraf van zestien maanden, maar ze krijgt gratie. Opvallend genoeg mag ook haar verkrachter naar huis.

http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ng-dubai#node_313901
Wat word ik toch moe van die sensatiezoekende feitverdraaiende media :r :N
Krekker is de bom!
pi_129220560
Hoe weet de Nederlandse media met zekerheid dat haar collega haar verkracht heeft? Ik vind dat ze hun bewijs naar Dubai moeten sturen.
pi_129220719
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 14:33 schreef Peunage het volgende:
Hoe weet de Nederlandse media met zekerheid dat haar collega haar verkracht heeft? Ik vind dat ze hun bewijs naar Dubai moeten sturen.
Men gaat puur af op de verklaring van mevrouw en besprenkelt dit met verontwaardiging over lokale wetgeving.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_129221753
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 12:18 schreef Ryan3 het volgende:

Ik weet toevallig dat je sommige landen niet binnenkomt als je een stempeltje van Israël in je paspoort hebt staan...
Ik ken iemand die daarom twee officiële paspoorten heeft... (anders kan hij geen zaken doen in zowel Israël als andere landen in de buurt).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')