Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die vóór u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
ik wel man, zette vaak wel chilling gewoon was wel lachen altijdquote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:31 schreef Che_ het volgende:
Dus niemand heeft hier vroeger rondgehangen
Eet je nu nog steeds zalmquote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:44 schreef o.us2.0 het volgende:
De gebraden zalm met rijst was zo lekker.
Wat heb jij met iftar gegeten?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:44 schreef xaban06 het volgende:
Ik heb ook geen recente vertrouwelijke cijfers, maar:
http://nos.nl/artikel/167(...)ing-met-politie.html
Oké, ik eet nu een fruitsalade in hoeverre dat relevant is.quote:
Kizartma (patat, kofte, tomaat, peper). Manti. Borek. Pilav en vlees.quote:
shit net te laatquote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wil ook antwoorden.
Pizza en kapsalon die precies om 21:54 werd bezorgd.
Ik maak zo broodje gezond klaar voor de mensen thuis. Wat fruitsalade en koekjes. Zal wel rond 03:30 klaar zijn.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:45 schreef expans het volgende:
Maar eigenlijk vind ik dat 'wij' allochtonen in NL niet eens zo erg zijn vergeleken met die tjappies in Frankrijk enzo. Daar heb je pas echt ghetto vorming.
Tot hoelaat eten jullie eigenlijk?
Ik ben echt een zalmhoer. Alles wat van zalm is schok ik zonder problemen naar binnenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:47 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Kizartma (patat, kofte, tomaat, peper). Manti. Borek. Pilav en vlees.
Was uitgenodigd kwam ik achterhad anders zalm gegeten.
Mijn vader maakt pastirma, gruwelijk lekker.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:47 schreef Levolution het volgende:
Weet je wat ik zo lang niet heb gehad?
[ afbeelding ]
Binnenkort fiksen en met spiegelei verorberen.
Kapsalon als iftar? Dat kan mijn maag echt niet handelen denk ikquote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wil ook antwoorden.
Wat een mietje ben je.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:48 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Kapsalon als iftar? Dat kan mijn maag echt niet handelen denk ik
Ik ben jaloers op je, zelfgemaakte pastirmaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:48 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Mijn vader maakt pastirma, gruwelijk lekker.
Sommige wijken in Parijs en Brussel zijn zo niet normaal verpauperd ey. Zelfs de pauperwijken in Casablanca zagen er beter uit dan datquote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:45 schreef expans het volgende:
Maar eigenlijk vind ik dat 'wij' allochtonen in NL niet eens zo erg zijn vergeleken met die tjappies in Frankrijk enzo. Daar heb je pas echt ghetto vorming.
Tot hoelaat eten jullie eigenlijk?
wat is ook alweer iftar eerste eten in de avond?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:48 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Kapsalon als iftar? Dat kan mijn maag echt niet handelen denk ik
kapsalon EN pizza, masallah.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wil ook antwoorden.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:49 schreef xaban06 het volgende:
[..]
kapsalon EN pizza, masallah.
Obesita.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |