Dat zijn nou niet bepaald prijzen waarvoor ik de moeite zou nemen om mijn was elders heen te brengen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:53 schreef jennie-pen het volgende:
voor zeg maar 2,50 per overhemd en 1,00 voor een t-hirt
Ik wilde zeggen; dat is anders, want daar zijn ze vooral gericht op het reinigen, niet op het strijken. Bovendien liggen de tarieven daar veel hoger.quote:Op maandag 22 juli 2013 06:09 schreef Roces18 het volgende:
zoiets bestaat overal al
ze noemen dit een stomerij
Denk dat mensen die dat laten doen voor dat geld redelijk wat per uur verdienen. Overhemden strijken schijnt ook een kutwerk te zijn waardoor zoiets al snel het geld waar isquote:Op maandag 22 juli 2013 11:18 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen; dat is anders, want daar zijn ze vooral gericht op het reinigen, niet op het strijken. Bovendien liggen de tarieven daar veel hoger.
Maar... als ik eens kijk op de site van de plaatselijke stomerij, dan kost een overhemd 3,10. Voor 60 cent extra (t.o.v. TS) wordt het dus ook gewassen. Dat is een stuk goedkoper dan ik gedacht had. Ik vind het trouwens nog steeds best duur; elke week 15 euro uitgeven aan zoiets.
Ik kan zelf niet strijkenquote:Op maandag 22 juli 2013 11:34 schreef k_man het volgende:
Het schijnt een kutwerk te zijn? Hoezo schijnt dat zo te zijn? Vertelt je moeder je dat?
Hoe kan je nou 'niet kunnen strijken'? Dat is net zoiets als niet kunnen afwassen...quote:Op maandag 22 juli 2013 11:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kan zelf niet strijkenMaar ik hoor het van heel veel mensen hoor, vooral van mensen die in de thuishulp werken en soms ook moeten strijken voor die mensen.
Ik heb het ook hoor. Genetische afwijking tov veel vrouwen. De afwijking heet 'een penis'.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:37 schreef Queller het volgende:
[..]
Hoe kan je nou 'niet kunnen strijken'? Dat is net zoiets als niet kunnen afwassen...
Heb je een lichamelijke beperking?
Ik kan het ook niet. Doe een half uur over een overhemd, en dan ziet het er nog minder uit dan wanneer mijn vriendin het doet in 8 minutenquote:Op maandag 22 juli 2013 11:37 schreef Queller het volgende:
[..]
Hoe kan je nou 'niet kunnen strijken'? Dat is net zoiets als niet kunnen afwassen...
...8 minuten over 1 overhemd doen is alsnog fucking lang.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:12 schreef leolinedance het volgende:
dan wanneer mijn vriendin het doet in 8 minuten
5 tot 8 dan. Veel sneller zal het toch niet gaan?quote:Op maandag 22 juli 2013 12:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
...8 minuten over 1 overhemd doen is alsnog fucking lang.
Nooit geleerd. Als je je dat niet kan bedenken heb je wel een mentale afwijking lijkt mequote:Op maandag 22 juli 2013 11:37 schreef Queller het volgende:
[..]
Da's 40 minuten voor 5 overhemden, dan zou ik het gewoon voor die 15 euro laten wassen en strijken hoorquote:Op maandag 22 juli 2013 12:12 schreef leolinedance het volgende:
Ik kan het ook niet. Doe een half uur over een overhemd, en dan ziet het er nog minder uit dan wanneer mijn vriendin het doet in 8 minuten
Ik geef mijn vriendin wel 15 euro (of betaal in natura).quote:Op maandag 22 juli 2013 12:20 schreef bijdehand het volgende:
Da's 40 minuten voor 5 overhemden, dan zou ik het gewoon voor die 15 euro laten wassen en strijken hoor
Ja ik zou niet willen dat ze zo lang stond te ploeteren op een paar overhemden (behalve als ze werkloos zou zijn)quote:Op maandag 22 juli 2013 12:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik geef mijn vriendin wel 15 euro (of betaal in natura).
Alsof je dat moet lerenquote:Op maandag 22 juli 2013 12:20 schreef bijdehand het volgende:
Nooit geleerd. Als je je dat niet kan bedenken heb je wel een mentale afwijking lijkt me
Ja, dat moet je leren, net als wassen. Je mag het me wel leren hoorquote:Op maandag 22 juli 2013 13:17 schreef Queller het volgende:
[..]
Alsof je dat moet leren
Pak gewoon de strijkplank en het ijzer en doé het
Nee, echt niet.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:17 schreef Queller het volgende:
[..]
Alsof je dat moet leren
Pak gewoon de strijkplank en het ijzer en doé het
Deal! Maar wel na de zomer (zeg maar: vanaf aankomende donderdagquote:Op maandag 22 juli 2013 13:36 schreef bijdehand het volgende:
Ja, dat moet je leren, net als wassen. Je mag het me wel leren hoor
Is goedquote:Op maandag 22 juli 2013 14:37 schreef Queller het volgende:
[..]
Deal! Maar wel na de zomer (zeg maar: vanaf aankomende donderdag)
Duidelijk, dan ga je het toch niet zelf doen?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:24 schreef RanTheMan het volgende:
ik breng mijn overhemden ook wekelijks weg, iedere zaterdag brengen en die van de week er voor halen, naast de supermarkt, lekker handig.. 5 voor 10 euro, gewassen en gestreken bij de stomerij. En je hebt ook nog eens een stempelkaart, bij 20 stempels mag je er 5 gratis wegbrengen.. En als er en knoopje los zit herstellen ze dat voor 50ct.. Nou ik wil niet meer anders...
ik niet nee, maar niet iedereen kan daar 40 euro voor missen in de maand natuurlijk..quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Duidelijk, dan ga je het toch niet zelf doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |