PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
dat is snelquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
TOTS Valbuena
IF Sessegnon op wide CAM
orsjineelquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat grapje wilde ik ook maken bij het zien van de TT
Misschien even langer de kans geven.quote:
Als ik in blessuretijd bij een 1 goal lead een corner tegen krijg weet ik ook al hoe laat het is..vraag me af of ik door die gedachte nou ook meer tegengoals krijg op dat moment of dat het alleen EAids is.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:52 schreef Zhano het volgende:
Ik domineer een gast, kom met 1-0 voor. Dan zo'n fase dat hij uit een corner moét scoren en weg is mijn momentum
Het doet mij altijd denken aan een Wario minigame ofzo. Probeer zo lang mogelijk alle corners te blocken, maar je weet dat je een keer af gaat...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ik in blessuretijd bij een 1 goal lead een corner tegen krijg weet ik ook al hoe laat het is..vraag me af of ik door die gedachte nou ook meer tegengoals krijg op dat moment of dat het alleen EAids is.
Ik doe er ook alles aan om ze te voorkomen dan, maar zelfs gasten die nog geen corner hebben gehad weten het altijd voor elkaar te krijgen op dat moment..vaak door een deflected shot van 40 meter ofzo
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Het doet mij altijd denken aan een Wario minigame ofzo. Probeer zo lang mogelijk alle corners te blocken, maar je weet dat je een keer af gaat...
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:03 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.foxinternationalchannels.com/shows/the-walking-dead
wat een baggertrailerdat ze dit een trailer durven noemen zeg
het is de season 3 trailer
Volgens mij is het ook vooral psychisch hoor, net als dat het stoplicht altijd net op rood springt als je aan komt rijden.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ik in blessuretijd bij een 1 goal lead een corner tegen krijg weet ik ook al hoe laat het is..vraag me af of ik door die gedachte nou ook meer tegengoals krijg op dat moment of dat het alleen EAids is.
Ik doe er ook alles aan om ze te voorkomen dan, maar zelfs gasten die nog geen corner hebben gehad weten het altijd voor elkaar te krijgen op dat moment..vaak door een deflected shot van 40 meter ofzo
Ff een proxy fixen danquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die kutamerikanen mogen de trailer wel zien maar de rest van de wereld niet blijkbaar
Komt snel op YT, don't worry.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die kutamerikanen mogen de trailer wel zien maar de rest van de wereld niet blijkbaar
Gewoon zorgen dat je zelf een corner vlak voor tijd krijgt. Altijd een goal.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe kan een op rood springend stoplicht een psychische oorzaak hebben?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:05 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook vooral psychisch hoor, net als dat het stoplicht altijd net op rood springt als je aan komt rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |