PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Dat is correctquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:04 schreef Zhano het volgende: [..] Dus? In dit topic word je geacht van alles op de hoogte te zijn aldus Dudeweiser.
Dan moet die middenvelder wel 30 meter lang zijn anders kan hij niet bij die hoge ballenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:11 schreef BDIL het volgende:
Als stoke een creatieve speler op het middenveld zou halen en een voetballende aanvaller ( klein, snel ) dan hebben ze een aardig team
(bijna) Alleen maar seasons gedaan dan?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:29 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Pempepemmmm... Nu nog ff 4 extra cups winnen om uberhaupt mee te mogen doen...
Jij was slecht, nooit komen helpen als een hunter je aan het verkrachten isquote:
ahahhaha jij ging bijna altijd als eerste dood.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jij was slecht, nooit komen helpen als een hunter je aan het verkrachten is
Commentaar op EL2 is beter.quote:
Wat waren die screens van Fifa 14?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:30 schreef wieisboos het volgende:
1st Win: 1 x Premium Bronze Jumbo + 4000 Coins
2nd Win: 1 x Premium Bronze Jumbo + 5000 Coins
3rd Win: 1 x Premium Bronze Jumbo + 6000 Coins
4th Win: 1 x Premium Bronze Jumbo + 6000 Coins
5th Win: 1 x Premium Bronze Jumbo + 6000 Coins
Subsequent Wins: No Reward
mehh, daarvoor ga ik niet kutten met bronzes.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:30 schreef wieisboos het volgende:
1st Win: 1 x Premium Bronze Jumbo + 4000 Coins
2nd Win: 1 x Premium Bronze Jumbo + 5000 Coins
3rd Win: 1 x Premium Bronze Jumbo + 6000 Coins
4th Win: 1 x Premium Bronze Jumbo + 6000 Coins
5th Win: 1 x Premium Bronze Jumbo + 6000 Coins
Subsequent Wins: No Reward
Overall niet veel FUT gespeeld in vergelijking met o.a. jou. Verder idd veel seasons en wat finales verloren. Ook speel ik op meerdere accounts.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
(bijna) Alleen maar seasons gedaan dan?
Ik vul die tank met 5 dingen en dan ga ik dood voor een grotere doel.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:30 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
ahahhaha jij ging bijna altijd als eerste dood.
Of ben je gewoon slecht?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Overall niet veel FUT gespeeld in vergelijking met o.a. jou. Verder idd veel seasons en wat finales verloren. Ook speel ik op meerdere accounts.
Die screens zijn al maanden oud..met team management van career mode enzoquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:32 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ik zag een paar van die vage opstellingen
Nee jonge jij bent gewoon slecht. En Smookz is ook een kkgier. Gaatie healthkit niet delen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik vul die tank met 5 dingen en dan ga ik dood voor een grotere doel.
Laat mij meedoen ipv die dwazen dan.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:33 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Nee jonge jij bent gewoon slecht. En Smookz is ook een kkgier. Gaatie healthkit niet delen.
wel level gecleared?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:33 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Nee jonge jij bent gewoon slecht. En Smookz is ook een kkgier. Gaatie healthkit niet delen.
Omdat jij toch zo dood bent. Iwan die heeft 3 fps, daar kan ik het nog van accepteren maar jij bent gewoon nonskilled n00b en ik ben 1337.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:33 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Gebruik je de oude URL nog? Werkt al vanaf 5u vanmiddag ofzoquote:
Was voor Iwan.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:35 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Omdat jij toch zo dood bent. Iwan die heeft 3 fps, daar kan ik het nog van accepteren maar jij bent gewoon nonskilled n00b en ik ben 1337.
jaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gebruik je de oude URL nog? Werkt al vanaf 5u vanmiddag ofzo
Weddenschap verloren?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:37 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vandaag binnen gekregen
Krijg steeds een foutmelding na het inloggenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.easports.com/uk/fifa/football-club/ultimate-team#
Ik had hetzelfde
Hoelang moet je het dragen?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:37 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vandaag binnen gekregen
Marcelo Burlonquote:
hahahahaha hoe bedoel je homoquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:37 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vandaag binnen gekregen
Tevens zijn het 2 gratis samples van een webshop die ik promootquote:
Bazenfilmquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ook ja.
Jannes op NED1 of Old Skool voor de 100.000e keer op RTL5.
negerkabelquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:40 schreef Shygirl18 het volgende:
Hebben Memphis en Wijnaldum fittie ofzo? Ze kijken altijd zo boos ook na een doelpunt.
pffquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Tevens zijn het 2 gratis samples van een webshop die ik promootShirts kosten 180 euro per stuk
Jup, Ari's chickquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bazenfilm
Bizar veel bekende acteurs ook die toen nog onbekend waren
Tering, wat een debiele prijzen. Zitten er diamanten op ofzo?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Tevens zijn het 2 gratis samples van een webshop die ik promootShirts kosten 180 euro per stuk
Cookies + cache al gedaan?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:41 schreef BDIL het volgende:
Waarom the fuck moet ik elke keer me geheime ww beantwoorden en krijg ik een foutmelding erna op de webapp...
Heb ik ook ja.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:41 schreef BDIL het volgende:
Waarom the fuck moet ik elke keer me geheime ww beantwoorden en krijg ik een foutmelding erna op de webapp...
Cookies en cache verwijderen eppo.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:41 schreef BDIL het volgende:
Even lekker offline grinden nu?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jup, Ari's chicken Meredith Grey
Telt het ook als je op 2 verschillende accounts samen 10 cups hebt. Lach maar even:
[ afbeelding ]
Veel wedstrijden zijn met 2 personen though...
Die opdruk kan ik er ook wel op strijkenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tering, wat een debiele prijzen. Zitten er diamanten op ofzo?
Ik vind het ook echt knetterlelijk, sorry
Nah is ''fashion'' Kanye, Meek mill etc. dragen ze dus dan is het gewild door anderen. Het shirt is IRL niet eens zo lelijk en goed afgewerkt met name de print. Dan zou ik nooit naar merken als Givenchy, Balmain, Raff Simons etc. kijken als ik jou wasquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat hackzooorrrquote:
Ik dacht ook dat Iwan expres 2 lelijke shirts postte dus ik wilde al lachen maar toen las ik de onderste zinquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik ook niets meequote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nah is ''fashion'' Kanye, Meek mill etc. dragen ze dus dan is het gewild door anderen. Het shirt is IRL niet eens zo lelijk en goed afgewerkt met name de print. Dan zou ik nooit naar merken als Givenchy, Balmain, Raff Simons etc. kijken als ik jou was
Ben je nou serieus?quote:
Jaquote:
180 euro?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jep, als je nog geluk hebtquote:
Alleen jij krijgt er 1 en daarna staat het ineens gelijk op uitverkochtquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jep, als je nog geluk hebtIs normaal snel uitverkocht.
Nooit van gehoord..quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jep, als je nog geluk hebtIs normaal snel uitverkocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Beetje MrvanTrapZ zijn job overnemen hequote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:45 schreef Zhano het volgende:
Ik heb wel zo'n wit shirt zonder print van Kanye
@thadkasteeltje:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:47 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk een oplossing
Lindgren-grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:47 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk een oplossing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Futhead![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com
Na die van vannacht niks meer van DannyDeko gehoordquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Beetje MrvanTrapZ zijn job overnemen he
[..]
Lindgren-grap
Anders moest ik er een gif van maken omdat de naam er niet op staat in zijn geheelquote:
dmquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:51 schreef v0lt026 het volgende:
Is er een streampie van de westrijd van de Bom?
na ajax?quote:
Ik heb maar 1x met Rijst gespeeld hoor en dat was volgens mij voordat jij het hadquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Anders moest ik er een gif van maken omdat de naam er niet op staat in zijn geheel
Dat vraag ik toch nietquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ik heb maar 1x met Rijst gespeeld hoor en dat was volgens mij voordat jij het had
ofcquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat vraag ik toch nietAlleen of ik eens mee mag doen.
Iemand? Kan niet bij de console atmquote:
wazmetjouquote:
THanksquote:
Ik zeg altijd Reekick.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:15 schreef Tim86 het volgende:
Reekiets? Spreek je toch gewoon uit als Reekiek/Rekiek lijkt me? Klinkt nu alsof hij uit de Balkan komt.
Ik zeg altijd Karim omdat ik vroeger met hem heb geknikkerd.quote:
Jij moet vroeger wel altijd kapotte vingers hebben gehad.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zeg altijd Karim omdat ik vroeger met hem heb geknikkerd.
quote:
Sowieso. En een kromme rug omdat mijn heuptasje zo vol zat met bonken.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:18 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Jij moet vroeger wel altijd kapotte vingers hebben gehad.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sowieso. En een kromme rug omdat mijn heuptasje zo vol zat met bonken.
Ik vraag me af of de jongere gebruikers hier op het forum weten wat bonken zijn.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sowieso. En een kromme rug omdat mijn heuptasje zo vol zat met bonken.
Dat zijn van die grote knikkers. Maar ik ben niet jong meerquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de jongere gebruikers hier op het forum weten wat bonken zijn.
Bonken waren toch die middelmaat?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:21 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Dat zijn van die grote knikkers. Maar ik ben niet jong meer
Ow.........quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bonken waren toch die middelmaat?
Reuze en dan daarna de reuze-reuze
ik heb ze volgens mij nog ergens liggen hierquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de jongere gebruikers hier op het forum weten wat bonken zijn.
Dat jaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bonken waren toch die middelmaat?
Reuze en dan daarna de reuze-reuze
Of een knikker vast in iemands neus.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:24 schreef Shygirl18 het volgende:
Er is hier zeker wel een sukkeltje die ze vroeger inslikte.
Dat was ik dusquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Of een knikker vast in iemands neus.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:25 schreef Tim86 het volgende:
Gomes doet er alles aan om een transfer te bewerkstelligen
Had al verwacht dat er een jood op zou reagerenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:25 schreef Tim86 het volgende:
Hoeveel scharen waren dat van Memphis bij de kans van Maher? 5 of 6?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speelt wel aardig ja..sowieso wel wat leuke highlights ook al van PSV gezien deze voorbereiding, steeds met hem in een sleutelrolquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:26 schreef v0lt026 het volgende:
[..]klein gelukje wel die redding op Maher
Heb niet alles gezien trouwens maar Maher laat wel aardige dingen zien of niet?
Afgezien van deze valse lob dan
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Had al verwacht dat er een jood op zou reagerenOh ik was helemaal niet negatief..vind dat wel mooi in dit soort potjes eigenlijk. Al is het echt de sfeer van een normale oefenwedstrijd op het veld, niet zo'n loos exhibition potje als je vaak ziet. Dan kutten ze maar wat..hier zijn ze wel serieus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Ja PSV ziet het als een oefenwedstrijdquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh ik was helemaal niet negatief..vind dat wel mooi in dit soort potjes eigenlijk. Al is het echt de sfeer van een normale oefenwedstrijd op het veld, niet zo'n loos exhibition potje als je vaak ziet. Dan kutten ze maar wat..hier zijn ze wel serieus.
Johan zat hem af te zeikenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:32 schreef Tim86 het volgende:
Er was een rel met Marcel Maijer icm Vacansoleil hoor ik?
Gomez is die knul die jij in je pack had. Gomes is die keeperquote:
Ik zit nog steeds met een harde plasser van die pack daarom typte ik per ongeluk zijn naam.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gomez is die knul die jij in je pack had. Gomes is die keeper
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dafuq, een nieuw bronze toernooiNou ik ben benieuwd of jullie die ook zo makkelijk winnen.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:44 schreef Vijf_voor het volgende:
Kang Soo II heeft er in de eerste 3 wedstrijden al weer 10 inliggen. Nu even de finale spelen
In het park. hi ha hoquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:46 schreef v0lt026 het volgende:
Waar zijn onze Koreaanse vrienden Park en Lee dan?
quote:
Heb hem wel ooit gezien, vond er niet veel aan eigenlijk. Met Ed Helms van The Office en The Hangoverquote:
hahaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zegt nog niks. Misschien kreeg hij ook wel veel tegengoals en verliest hij de finale.
Ja zag m net in het voorstukje. Maar die gast met de krullen mag ik nietquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb hem wel ooit gezien, vond er niet veel aan eigenlijk. Met Ed Helms van The Office en The Hangover
Gerucht nog toch?quote:
Altijd irritant die gast ja..in Will Ferrell films zit hij vaakquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja zag m net in het voorstukje. Maar die gast met de krullen mag ik niet
Iemand zegt net dat het rond is voor 20 miljoenquote:
Tantoe sexyquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
Iemand zegt net dat het rond is voor 20 miljoen
Las eerder vandaag wel dat Arsenal en de club eruit zijn (bron ESPN), maar speler zelf nog niet.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Altijd irritant die gast ja..in Will Ferrell films zit hij vaak
Iemand?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
Iemand zegt net dat het rond is voor 20 miljoen
Hoe goed is ie? Ken hem eigenlijk nietquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iemand?
Dat soort geruchten lees je 100x tijdens de transferperiode..moet het nog maar zien. Zeker in Engeland is het zo kansloos altijd.
Maar hopen dat het waar is
wel mooi hoe Veltman 3x op rij faaldequote:
ik las op twitter dat arsenal en mineiro akkoord zijn en dat ie maandag gaat onderhandelen met de clubquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iemand?
Dat soort geruchten lees je 100x tijdens de transferperiode..moet het nog maar zien. Zeker in Engeland is het zo kansloos altijd.
Maar hopen dat het waar is
Ik ook niet, maar het zou leuk zijn om eens een keer zo'n speler bij Arsenal te zien. Veel goede verhalen in ieder geval.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Hoe goed is ie? Ken hem eigenlijk niet
Volgens Dreetje is het de nekst bik tingquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Hoe goed is ie? Ken hem eigenlijk niet
Volgens mij is hij 50% van zichzelf :quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Flamengo neemt Andre Santos over van Arsenal, zijn die ook weer van die dramat af.
Haha dat is kutquote:Lekker is dat: Joel Campbell heeft eindelijk een werkvergunning, maar nu hoeft Arsenal hem niet meer te hebben. Zaakwaarnemer Joaquim Batica zoekt naar een oplossing. “Joel heeft zijn visa ontvangen en ik ben momenteel in Londen om het te hebben over zijn toekomst. Ik ben in gesprek met Arsenal om te overleggen.” De 21-jarige Campbell staat sinds 2011 onder contract bij the Gunners. (ESPN)
Dat al die fans gingen juichen als hij erin kwam tijdens de Confed zegt in ieder geval dat hij het publiek vermaakt. Beetje rendement zou wel fijn zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het zou leuk zijn om eens een keer zo'n speler bij Arsenal te zien. Veel goede verhalen in ieder geval.
DM Dreetje maar...Die zei toen toch dat hij hem al mega vaak had zien spelen enzo?
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:05 schreef Patje1987 het volgende:
http://www66.zippyshare.com/v/61770848/file.html
Sok a Kok
haha echt te grappigquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:05 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
4 - 3 verloren, toch maar de sprintknop gebruiken de volgende keer
DJ Patje in DA HOUSEEEEEEquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:05 schreef Patje1987 het volgende:
Sok a Kok
hahahahahahahaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:05 schreef Patje1987 het volgende:
Sok a Kok
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:05 schreef Patje1987 het volgende:
Sok a Kok
Dat is geen DJen jonge, dat is producen. Beat heb ik zelf gemaakt toen ik aan het kloten was. Wel lachen om trap te makenquote:
Henk's Fashion gespot.quote:
Ik wil wel bij genoeg animo.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:20 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ok, wie doen nog meer mee? Thorb en Rijst?
Mooi toch, hij is irritantquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:21 schreef BDIL het volgende:
Nepenthez blijft maar coins verliezen met pink slips
Krijgt wss het dubbele terug van de coinshop(s) die hij promoot.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:21 schreef BDIL het volgende:
Nepenthez blijft maar coins verliezen met pink slips
Iwan en mij sowieso. En hugoquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Met welke medespelers zou ik het dan moeten doen>\?|||
Ik jij smookz enquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Met welke medespelers zou ik het dan moeten doen>\?|||
het intypenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:30 schreef Reemi het volgende:
Wat is er erg aan het intypen van je beveiligingsvraag?
Ik switch heel vaak tussen accounts, en dan wordt het gewoon irritant.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:30 schreef Reemi het volgende:
Wat is er erg aan het intypen van je beveiligingsvraag?
Ja, maar ik moet mijn beklag doen. Als je alles opkropt dan gaat dat na verloop van tijd fout. Dan krijg je gewoon een hartstilstand.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
3 puushjes maken en voorzien van tekst kost meer tijd.
Je hebt niet gewoon meerdere browsers open?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik switch heel vaak tussen accounts, en dan wordt het gewoon irritant.
Prima team hoor. Bob Scheepers op LM is een aanrader trouwens, baasjequote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:35 schreef wieisboos het volgende:
ook ff een kutteam gemaakt voor 3k
[ afbeelding ]
Lumuquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:35 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
meer heb je ook niet nodig in brons potjesquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:35 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, maar ik heb 5 accounts. Maar hoe dan ook. het is toch raar dat wanneer je even iets anders gaat doen, je heel het riedeltje moet overdoen voor je eindelijk weer op je TP terug gekeerd bent?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je hebt niet gewoon meerdere browsers open?
Ik heb dat overigens niet, wat nou als je gewoon de Engelse website bookmarkt ipv de Nederlandse?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb 5 accounts. Maar hoe dan ook. het is toch raar dat wanneer je even iets anders gaat doen, je heel het riedeltje moet overdoen voor je eindelijk weer op je TP terug gekeerd bent?
Die webapp is gemaakt voor het gebruik van 1 account, niet tig accounts. Niet zo gek dus. Als je gewoon je browser afsluit en weer opstart dan zit je weer in je account..hoef je niet opnieuw in te loggen ofzo. Switchen tussen accounts is lastiger, maar als ik 2 accounts gebruik heb ik gewoon 2 verschillende browsers open. Of zelfs 3 toen ik er nog 3 had.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb 5 accounts. Maar hoe dan ook. het is toch raar dat wanneer je even iets anders gaat doen, je heel het riedeltje moet overdoen voor je eindelijk weer op je TP terug gekeerd bent?
Daarmee skip je dat taalstukje wel ja. UK zetten in de URL ipv NLquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:38 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik heb dat overigens niet, wat nou als je gewoon de Engelse website bookmarkt ipv de Nederlandse?
protipquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:38 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik heb dat overigens niet, wat nou als je gewoon de Engelse website bookmarkt ipv de Nederlandse?
cache en cookies al naar gekeken neem ik aan?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:40 schreef Toefjes het volgende:
Ok, nu de engelse. Nu staat er security question ipv beveiligingsvraagMaar goed, wel van de taal keuze af hopelijk.
Uiteraard. Maar jij hebt dat dus niet, dat je de beveiligingsvraag steeds moet antwoorden?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
cache en cookies al naar gekeken neem ik aan?
Ik ook na een bepaalde tijd.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar jij hebt dat dus niet, dat je de beveiligingsvraag steeds moet antwoorden?
Neequote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar jij hebt dat dus niet, dat je de beveiligingsvraag steeds moet antwoorden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |