quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
leuk welke?quote:
KOMONO.quote:
Ik ga geen 100 euro uitgeven aan een horloge.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:00 schreef LittleBrownie het volgende:
http://www.wearekomono.com/products/magnus/black-cognac
deze is leuk
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ga geen 100 euro uitgeven aan een horloge.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ga geen 100 euro uitgeven aan een horloge.
omgquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:02 schreef EugeneKrabs het volgende:
[ afbeelding ]
die linker horloge had een vriend
totdat ie kwijtraakte hehe
corgiquote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:06 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
m'n broertje had z'n hond op nintendogs 'Mwoaaaa Gertje!' genoemd
zo vervelend
hahahahaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:06 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
m'n broertje had z'n hond op nintendogs 'Mwoaaaa Gertje!' genoemd
zo vervelend
thanks bro dit maakt mijn dagquote:
Hee dat kan ik mij nog herinnerenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:07 schreef zwerty het volgende:
Als ik die hond uitliet, ging ik langs alle plekken waar cadeautjes lagen :s
doe het!!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:11 schreef nodig het volgende:
Swag
Als ik een pasfoto upload ben ik officeel aangemeld bij de HAN
ik had je nooit mijn swag moeten verkopenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik ben de opperhipster, met oneindig swag.
die filmpjes zijn zo onlogischquote:
Nee hoor, zit een hele logica achter.quote:
quote:
Te duur.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/Ham(...)-Black/dp/B000J179X6
opslurpen danquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:47 schreef d4v1d het volgende:
Hmm.. Ik zit hier met een kommetje soep voor mn neus.. Ik ben een lepel vergeten![]()
max 20 euro ofzo.. Is enkel voor tijdens mn werk (Mobiel is in kluisje danquote:
http://www.amazon.com/Tim(...)-Black/dp/B004VR9GCQquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
max 20 euro ofzo.. Is enkel voor tijdens mn werk (Mobiel is in kluisje dan)
Ik hoef niet 'swag' te hebben met mn horloge ofzo
banjomoviesquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:48 schreef nodig het volgende:
Ericos doet me denken aan etsu![]()
Etsu en ik in die video
Dunno.. Misschien fix ik wel een horloge als ik volgende week naar thailand gaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/Tim(...)-Black/dp/B004VR9GCQ
zoiets mss?
behalve lieve berthaquote:
quote:
quote:
Nodigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2013 20:00:57 ]
quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nodighaten op mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:05 schreef LittleBrownie het volgende:
http://v.tumblr.com/tumblr_luvpkvZSZs1qzekdi_r1.mov#_=_
deze vid :S
het wordt beneden gebruikt maar kan het hier ruiken en wou eigenlijk even buiten in de tuin gaan staanquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ademde dat spul laatst in, gvdVies klerespul. Ontiegelijk sterk :s
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:16 schreef arachide. het volgende:
We hadden twee muren geverfd en het stonk gewoon niet.
Dat was echt fantastisch
quote:
wil na de zomer eentje laten zetten, op mijn bovenarm. alleen weet niet wat ik moet voorstellen qua prijs. misschien weet jij datquote:
Oh dat kan ik je echt niet vertellen. Dat ligt aan formaat, stijl, grootte, kleurgebruik en aan het uurtarief van de shop zelfquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
wil na de zomer eentje laten zetten, op mijn bovenarm. alleen weet niet wat ik moet voorstellen qua prijs. misschien weet jij datheb wel wat ik ongeveer wil
DM je wel even wat ik laat zetten.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oh dat kan ik je echt niet vertellen. Dat ligt aan formaat, stijl, grootte, kleurgebruik en aan het uurtarief van de shop zelf
Wat ga je laten zetten?
awhquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
DM je wel even wat ik laat zetten.
Een beetje ja.. Als je hem optilt en hij ziet iets (vogeltje ofzo) en je beweegt hem iets blijft zn hoofd op dezelfde plaatsquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Een beetje ja.. Als je hem optilt en hij ziet iets (vogeltje ofzo) en je beweegt hem iets blijft zn hoofd op dezelfde plaats
kamp kampp kampppp...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:59 schreef Toto69 het volgende:
Over een weekje is mijn Tsjechische 'zusje' terug van kamp
dan ga ik die kant opquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:59 schreef Toto69 het volgende:
Over een weekje is mijn Tsjechische 'zusje' terug van kamp
Kolínquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
dan ga ik die kant op
woont ze dicht bij liberec?
Sla jezelf.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
OMG dusdavidgames reageerde op mijn comment ;s ;s
omg omg omg hoe gaan we dit vierenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
OMG dusdavidgames reageerde op mijn comment ;s ;s
So what? Er word geen of bijna geen sterke drank geschonken op festivals.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:25 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Je moet ook 18 zijn om sterke drank te kopen.
Ik bedoel te zeggen dat dat ook kan op jongere leeftijdquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:26 schreef nodig het volgende:
[..]
So what? Er word geen of bijna geen sterke drank geschonken op festivals.
Maar natuurlijk heb ik een baan voor jequote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:33 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik vroeg mij af of u nog werruk voor mij heeft![]()
ik vraag maar 4 euro per uur
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:43 schreef zwerty het volgende:
[..]
Maar natuurlijk heb ik een baan voor je
Ah cool.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen dat dat ook kan op jongere leeftijd
Belfast 'n optie?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:33 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik vroeg mij af of u nog werruk voor mij heeft![]()
ik vraag maar 4 euro per uur
Ik ben alweer 2 dagen keihard aan het beuken, jij dan?quote:
4 dagen keihard aan het werk deze week bamquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:21 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik ben alweer 2 dagen keihard aan het beuken, jij dan?
quote:
Geen excuus om niet te gaanquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:28 schreef nodig het volgende:
[..]
4 dagen keihard aan het werk deze week bam
Geen bijtwonden oid?quote:
nee, is inmiddels al met de dierenbescherming mee, écht jong (past makkelijk in je hand), anders overleeft ie de nacht niet eensquote:
Er is toch wel airco neem ik aan? En in de avond/ochtend is het gewoon goed te doen.quote:
groeimelk?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:27 schreef Pastapipos het volgende:
Yoghurt met aardbeien, boterhammen, sardines, groeimelk (zag t staan in supermarkt, moet ik geprobeerd hebben), notenmix, alles vliegt er hier doorheen
De weg tussen mijn huis en de sportschool valt niet onder aircogebiedquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:28 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Er is toch wel airco neem ik aan? En in de avond/ochtend is het gewoon goed te doen.
Wat is je volgende excuus
quote:
Je bent jaloersquote:
ik ben blij met mn lengtequote:
Ik ookquote:
Hoe lang ben je?quote:
Manletquote:
157 cmquote:
Hnnggg Pastabro, ik ben bijna 1.85.quote:
Je weet wat ze zeggen over kleine mannen..quote:
:Squote:
Neem groeimelk, ik heb nog een halve literquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hnnggg Pastabro, ik ben bijna 1.85.
ze zijn kleinquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:40 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over kleine mannen..
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:41 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Neem groeimelk, ik heb nog een halve liter
Nee man, ik drink alleen nog maar water.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:41 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Neem groeimelk, ik heb nog een halve liter
Ik hoop nog flink te groeienquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:41 schreef nodig het volgende:
Ik ben al een echte man ik groei niet meer, stelletje pubers hier
Je weet wat ze zeggen over FOK!kers..quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:40 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over kleine mannen..
En bier?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:41 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nee man, ik drink alleen nog maar water.
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:41 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik hoop nog flink te groeien
#beest
Dan moet je harder trainenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?
Ik ben bijna 18 maar groei al een halfjaar niet meer
Ben niet zo gek op bier, als ik drink ga ik liever voor Sambuca, Jägermeister en zo.quote:
Weer een excuus om niet te gaanquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Van krachttraining groei je juist toch minder?
Appelcider is ziek lekker. Alleen maar 1% alcohol dus om van de kaart te gaan moet je het niet nemen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ben niet zo gek op bier, als ik drink ga ik liever voor Sambuca, Jägermeister en zo.
nickjen.quote:
Wel de breedte inquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Van krachttraining groei je juist toch minder?
Dan ben ik gewoon verdoemd tot klein mannekequote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:45 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Wel de breedte in
En dat is verder een achterhaald iets. Zolang je geen 180-200 kilo squat of wat dan ook gaat het echt niet tegenwerken
DrBrownie?quote:
Nee man, ben niet zo van de wodka. Laatste tijd wel hooked aan tequila shotjes, das wel lachen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:44 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Appelcider is ziek lekker. Alleen maar 1% alcohol dus om van de kaart te gaan moet je het niet nemen.
Ken je zubrowka oid? Die bison grass wodka?
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nee man, ben niet zo van de wodka. Laatste tijd wel hooked aan tequila shotjes, das wel lachen.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:47 schreef nodig het volgende:
Ik ga emigreren naar Japan daar ben ik wel groot.
Eindelijk mijn sociale leven weer een beetje op de rit, heeft té lang geduurd man. Ik ga echt genieten van mijn studentenleven.quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:47 schreef nodig het volgende:
Of saoedi-arabie of iets in die hoek. Toen m'n vader daar was kon hij nieteens fatsoenlijk douchen vanwege de ziek lage douchekopquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:47 schreef nodig het volgende:
of bij ons wonenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:47 schreef nodig het volgende:
Wat heeft te lang geduurd?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Eindelijk mijn sociale leven weer een beetje op de rit, heeft té lang geduurd man. Ik ga echt genieten van mijn studentenleven.
Almelo, ja ik noem het hbo ''studentenleven''.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:49 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Wat heeft te lang geduurd?
Welke omgeving zit je btw
geen plek meer, krabs woont er nuquote:
tldrquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:50 schreef nodig het volgende:
Ik ben de puberteit al gepasseerd, kan ik nog doorgroeien?
Picture
Dit kan in principe niet meer. Niet in lengte iniedergeval, sommige organen groeien nog door zoals je neus en oren maar je botten zijn volgroeid en kunnen niet langer worden. Als kind groeit je lichaam geleidelijk tot je de puberteit bereikt. Dan doorga je de groeispurt waarin je het meeste in lengte toeneemt. Tussen je 12e en 16e maak je de grootste sprongen. Daarna groei je nog een paar jaartjes door. Dit houdt op voor jongens als ze 20 a 21 jaar zijn en meisjes hebben na hun eeste menstruatie al het grootste deel van hun lengte groei achter de rug. Zij zullen nog lanzaam doorgroeien tot ze een jaar of 18 a 19 zijn. De reden dat je niet meer kan groeien is omdat je groeischijven op een bepaald moment gesloten zijn. Wat dit precies inhoudt is als volgt: Aan het uiteinde van je botten zitten groeischijven. Als je nog in de groei bent worden er in deze groeischijven kraakbeen aangemaakt die zich aan je botten hechten. Dan komen de osteoblasten. Dit zijn cellen die het kraakbeen omvormen tot echt bot waardoor je botten langer worden en jij dus groeit. In je puberteit neemt de kraakbeenproductie af, maar de osteoblast activiteit neemt juist toe. Dit gebeurt onder invloed van de geslachtshormonen (testosteron in een jongen, oestrogeen in een meisje). Op een gegeven moment is dan al het kraakbeen ‘op’ en kan de osteoblast geen kraakbeen meer vervangen met bot. De groeischijven worden ook omgevormd tot bot. Dat wordt het sluiten van de groeischijf genoemd. Het tijdstip van sluiten van de groeischijf wordt dus bepaald door de geslachtshormonen. Als je groeischijven eenmaal gesloten zijn is er GEEN mogelijkheid om ze weer te activeren, want er IS geen groeischijf meer
Krabs is ook klein tochquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
geen plek meer, krabs woont er nu
het is niet te koop, ik heb het net gegoogled :Squote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:50 schreef nodig het volgende:
Wie heeft er nog wat kraakbeen voor me over
Krabs is heul niet kleinquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:51 schreef nodig het volgende:
[..]
Krabs is ook klein tochKan ik mee leven
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:50 schreef nodig het volgende:
Ik ben de puberteit al gepasseerd, kan ik nog doorgroeien?
Picture
Dit kan in principe niet meer. Niet in lengte iniedergeval, sommige organen groeien nog door zoals je neus en oren maar je botten zijn volgroeid en kunnen niet langer worden. Als kind groeit je lichaam geleidelijk tot je de puberteit bereikt. Dan doorga je de groeispurt waarin je het meeste in lengte toeneemt. Tussen je 12e en 16e maak je de grootste sprongen. Daarna groei je nog een paar jaartjes door. Dit houdt op voor jongens als ze 20 a 21 jaar zijn en meisjes hebben na hun eeste menstruatie al het grootste deel van hun lengte groei achter de rug. Zij zullen nog lanzaam doorgroeien tot ze een jaar of 18 a 19 zijn. De reden dat je niet meer kan groeien is omdat je groeischijven op een bepaald moment gesloten zijn. Wat dit precies inhoudt is als volgt: Aan het uiteinde van je botten zitten groeischijven. Als je nog in de groei bent worden er in deze groeischijven kraakbeen aangemaakt die zich aan je botten hechten. Dan komen de osteoblasten. Dit zijn cellen die het kraakbeen omvormen tot echt bot waardoor je botten langer worden en jij dus groeit. In je puberteit neemt de kraakbeenproductie af, maar de osteoblast activiteit neemt juist toe. Dit gebeurt onder invloed van de geslachtshormonen (testosteron in een jongen, oestrogeen in een meisje). Op een gegeven moment is dan al het kraakbeen ‘op’ en kan de osteoblast geen kraakbeen meer vervangen met bot. De groeischijven worden ook omgevormd tot bot. Dat wordt het sluiten van de groeischijf genoemd. Het tijdstip van sluiten van de groeischijf wordt dus bepaald door de geslachtshormonen. Als je groeischijven eenmaal gesloten zijn is er GEEN mogelijkheid om ze weer te activeren, want er IS geen groeischijf meer
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
het is niet te koop, ik heb het net gegoogled :S
quote:
Had je het daar laatst niet over? Door je benen zakken als ik het me goed herinner?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:50 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Almelo, ja ik noem het hbo ''studentenleven''.
Ben 2 en half jaar geleden ziek geworden, heb het nu eindelijk een beetje onder duim zeg maar.
Reuzen krabsquote:
Ja dat, maar dat is zo goed als over. Ga deze zomer beginnen met werken aan mijn lichaam, ziet er echt niet uit.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:52 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Had je het daar laatst niet over? Door je benen zakken als ik het me goed herinner?
quote:Op maandag 3 december 2007 19:40 schreef RemcoW85 het volgende:
Hehe.. Ik was 1.68m op me 18e.. Ben nu 4 jaar later 1.81m terwijl ik 1.75m geschat werd door de GGD ofzo (schooltestjes). Achja ben met alles laat.
*vertrekt weer uit PUB.
ER IS HOOPquote:Op maandag 3 december 2007 19:18 schreef Calibrero het volgende:
Mwah, verschilt heel veel per persoon denk ik.
Ik was op m'n 18e 1.70 geloof ik, misschien nog wel kleiner. Nu ben ik 21 en 1.85
Goed om te horenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja dat, maar dat is zo goed als over. Ga deze zomer beginnen met werken aan mijn lichaam, ziet er echt niet uit.Vroeger was ik ook al aan de brede kant, maar toen was het nog enigszins gespierd omdat ik ook aan boksen deed. Ben echt psyched, voel me echt ''herboren''.
Hou ik je aan.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:56 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Goed om te horenAls je straks tips ofzo nodig hebt gewoon ff dm sturen.
Wanneer gaan we tequila shotjes doen dan?
http://forum.dutchbodybui(...)jaar-trainen-232605/quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:56 schreef nodig het volgende:
of 200 dan kan ik over krabs en etsu heen kijken
Apeldoornquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:57 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hou ik je aan.Woon je in de buurt dan trouwens?
Kleine dames zijn toch vaak leuker.quote:
quote:
Moet je mijn armen eens zienquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:00 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Na 4 jaar trainen en z'n rug ziet er nogsteeds nauwelijks gespierd uit, die van mij is nog beter. Wel goede armen though. Wss iets van 50cm omtrek daar ofzo
En zieke schouders, vooral links. Rechterkant is z'n hele pose bagger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
watte?quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:03 schreef nodig het volgende:
[..]
Moet je mijn armen eens zien![]()
![]()
Kijk dat verschil dan, 1,85 zijn is ideaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let niet op dat haar op die foto, is allang een stuk korterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |