quote:
jawelquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:05 schreef Stuart het volgende:
Okay, 26662 en 28882 zijn ook best cool dan LB
Dat zeker. Denk dat ze maandag bellen of zo, en dan zouden die testen bijv. woensdag zijn, donderdag de uitslag en donderdag/vrijdag het definitieve interview. Pff, al die rompslompquote:
Dat ben ik met je eens. Leuke ervaring en goed om te proberenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat zeker. Denk dat ze maandag bellen of zo, en dan zouden die testen bijv. woensdag zijn, donderdag de uitslag en donderdag/vrijdag het definitieve interview. Pff, al die rompslompMaar an sich ben ik al trots dat ik toch de stap zet.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Leuke ervaring en goed om te proberen
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:10 schreef Spatieloos het volgende:
Godver ik heb mijn duim verbrand aan microwaved speklapjes T.T
Even onder de kraan 10 minuten en klaarquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:10 schreef Spatieloos het volgende:
Dat duurt te lang!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Even onder de kraan 10 minuten en klaar
Dat zeggen ze en dat is ook wel lang inderdaad maar goed, ik heb het ook maar van horen zeggen etc.quote:
boter opsmerenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:10 schreef Spatieloos het volgende:
Watquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
weetje wat leuk is, als je een vriendin hebt en die moet je insmeren aan het strand, haar insmeren met frituurvet. kun je lachen
omg haiquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik werd vanmorgen wakker met schaapgeluiden, terwijl schapen je normaal helpen slapen
alles is zo anders hier
hey zwertyquote:
ja goedquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:41 schreef Rodawa het volgende:
Hoi Eugene, lang niet gezien hier, hoe is het?
ripquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik moest vanmiddag krabsalade vullen :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |