SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help, ik liet mijn moeders asbak vallen!
Wat moet ik nou doen, hoe ruim ik dit op?
Moet ik een foto maken en op internet om hulp vragen?!Spatieboos
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:27 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]KLB-topic erover maken, die helpen je wel. Uiteraard inclusief foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help, ik liet mijn moeders asbak vallen!
Wat moet ik nou doen, hoe ruim ik dit op?
Moet ik een foto maken en op internet om hulp vragen?!∞
En, heb je een beslissing kunnen maken?quote:
CV is doorgestuurd maar het interviewproces wordt zeer zwaar en ze moeten ook nog geïnteresseerd zijn in mijn CV. Kan dus nog lastig zat worden.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
En, heb je een beslissing kunnen maken?
Afwachten maarquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
CV is doorgestuurd maar het interviewproces wordt zeer zwaar en ze moeten ook nog geïnteresseerd zijn in mijn CV. Kan dus nog lastig zat worden.
quote:
Spannend wel. Fingers crossed matequote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ze kunnen vandaag nog bellen maar ook maandag. Dat vind ik echt klote want ze kunnen élk random moment bellen, zelfs 's avonds nog, dus dat wordt flink klooooooote
Ja, rustig aan maar hoorquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:05 schreef Toto69 het volgende:
Eerst maar eens afwachten of mijn CV bevalt en of het interview wat wordt.
Moet ik echt aan wennenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:45 schreef Rodawa het volgende:
Hoi mensen, ik heb een nieuwe UI maar ik ben nog steeds Rodawa hoor!
Ik ook, maar het is veel mannelijker dan eerst, dat is het enige wat nog ontbrak bij mijn alphaposts.quote:
Vind die van jou lichtelijk op die van Sof lijken dus verwarrend soms, maar ik zie echt niet wat het zijnquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ook, maar het is veel mannelijker dan eerst, dat is het enige wat nog ontbrak bij mijn alphaposts.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vind die van jou lichtelijk op die van Sof lijken dus verwarrend soms!
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vind die van jou lichtelijk op die van Sof lijken dus verwarrend soms, maar ik zie echt niet wat het zijn
Sorry jongens. Gelukkig dat ze dan nu een ban heeft, kunnen jullie er even aan wennen whaha nee hoor dat was niet netjes sof je bent een toffe meid als je dit leest deze is voor jou TOPPER.quote:
De kop is best lastig zichtbaar eigenlijkquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Sorry jongens. Gelukkig dat ze dan nu een ban heeft, kunnen jullie er even aan wennen whaha nee hoor dat was niet netjes sof je bent een toffe meid als je dit leest deze is voor jou TOPPER.
Tevens is het een slang.
[ afbeelding ]
Haha klopt, dat maakt het in de UI nog lastiger te zien natuurlijk, maar het gaat om het totaalplaatje. Ik vind 'm wel hard.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
De kop is best lastig zichtbaar eigenlijk
Hij is wel grappigquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha klopt, dat maakt het in de UI nog lastiger te zien natuurlijk, maar het gaat om het totaalplaatje. Ik vind 'm wel hard.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Sorry jongens. Gelukkig dat ze dan nu een ban heeft, kunnen jullie er even aan wennen whaha nee hoor dat was niet netjes sof je bent een toffe meid als je dit leest deze is voor jou TOPPER.
Tevens is het een slang.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:46 schreef Spatieloos het volgende:
Waarom is het tegenwoordig zo stil?
Ik denk dat ik maar gewoon meer moet praten.
Dus ik ga vanavond weer met mijn 'vrienden' chillen, maar die dikzak vroeg gelijk of ik mijn wiet wou meenemen, dus misschien willen ze alleen voor me wiet, net als in dat lied van Fresku - Alleen.
Muziek keihard en etenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:48 schreef Spatieloos het volgende:
En wat doen jullie als je home alone bent?
Ze willen je alleen voor je wietquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:46 schreef Spatieloos het volgende:
Dus ik ga vanavond weer met mijn 'vrienden' chillen, maar die dikzak vroeg gelijk of ik mijn wiet wou meenemen, dus misschien willen ze alleen voor me wiet, net als in dat lied van Fresku - Alleen.
Koekjes, chips, pistache, cashews, pindas enzoquote:
Jij gebruikt wiet?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:46 schreef Spatieloos het volgende:
Je bent zelf een koekjes, chips, pistache, cashews pindas enzoquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Koekjes, chips, pistache, cashews, pindas enzo
Zeg dat hij een nare ziekte kan krijgen als hij je alleen wilt voor je wietquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:46 schreef Spatieloos het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |